Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjører du til og fra med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Retteråsen
    replied
    jada den var 100% på stell den takluke og m3 interiør og ja alt inntakt! den er desverre solgt hadde ikke gått mer enn 170 da jeg solgte den heller, prøver å kjøpe den tilbake hehe (A)

    Leave a comment:


  • Mariuslk
    replied
    Den så jaggu strøken ut også den Retteråsen. Også coupe da, toppen av kaka.

    Leave a comment:


  • djegga
    replied
    Originally posted by Retteråsen View Post
    Første bilen min var en Bmw E30 325 IX Coupe, som jeg pusset opp fra bunn resultet var greit nok det! Skal lete lenge etter en så strøken 4wd Coupe E30 Med orginal Mtech2 styling


    Etter Bimmersen kjøpte jeg meg VW Golf Mk3 GTD som var noe ommbygd skal legge ut bilder senere
    For et støkke! Ikke en gang VURDER og selge den, men om du skal.. Ta kontakt!

    Fatter`n har en Orginal BMW E21 323i stående! (skjelden bil) 147 hester var ganske mye i 81!

    Leave a comment:


  • goddamnswede
    replied
    Chippa T5`en min for litt sia, rene M3 killern nå..

    Leave a comment:


  • Retteråsen
    replied
    Samme her angrer som en hund på at jeg solgte god bilen! men men man gjør alltid dumme ting i her i verden desverre :P

    Leave a comment:


  • Brennelien
    replied
    Originally posted by Retteråsen View Post
    Første bilen min var en Bmw E30 325 IX Coupe, som jeg pusset opp fra bunn resultet var greit nok det! Skal lete lenge etter en så strøken 4wd Coupe E30 Med orginal Mtech2 styling


    Etter Bimmersen kjøpte jeg meg VW Golf Mk3 GTD som var noe ommbygd skal legge ut bilder senere

    NAM!!! ELSKER E30 =D=D=D Deiligeste bilen noen sinne laget.... hadde en touring, men solgte den. dummeste jeg har gjort. skal ha meg en igjen snart

    Leave a comment:


  • Retteråsen
    replied
    Første bilen min var en Bmw E30 325 IX Coupe, som jeg pusset opp fra bunn resultet var greit nok det! Skal lete lenge etter en så strøken 4wd Coupe E30 Med orginal Mtech2 styling


    Etter Bimmersen kjøpte jeg meg VW Golf Mk3 GTD som var noe ommbygd skal legge ut bilder senere

    Leave a comment:


  • scrucky
    replied
    VW

    99`VW Passat 1.8l
    Attached Files
    Last edited by scrucky; 14 October 2008, 13:52. Reason: bilde

    Leave a comment:


  • Brennelien
    replied
    Kjører 1999 modell Toyota Corolla 1300 G6 hatcback. Akkuratt stor nok for meg og dama pluss et par biler i bag. rommet

    Leave a comment:


  • Pettert
    replied
    Originally posted by Heimelaga View Post
    Oi dæven så feit den var!Korleis funkar V4-motoren då,er det et bensinsluk med liten effekt som "alle" seier eller?Du får no vel meir enn 10 laksar for den vel?
    Oi.. Glemte å sjekke tråden etter svar.
    Har ikke målt den for har ikke spiderometer.
    Men det renner så å si rett igjennom gitt. Bilen er knall morro den. Bruker den mest i helger og på små turer på kveldene. Mulig jeg kan få mange laken og kanksje et dynetrekk for den men. Men er ikke lett å selge bil om dagen.
    Jeg vil egentlig beholde den, men skal hente en 47 ford pickup så har ikke plass og tid til begge..

    Leave a comment:


  • Heimelaga
    replied
    Oi dæven så feit den var!Korleis funkar V4-motoren då,er det et bensinsluk med liten effekt som "alle" seier eller?Du får no vel meir enn 10 laksar for den vel?

    Leave a comment:


  • nesserull92
    replied
    Originally posted by Pettert View Post
    Jeg kjøre opel combo på jobb og volvo 850 bruksbil ..
    Og kjøre Ford 17m 67 mod i helgene.. Den er til salgs for 10 lapper..
    Eu ok. Og årsavgift betalt. Sitter skilt på den. v4 motor, sofa, rattgir..






    Den var grom!!!

    Leave a comment:


  • Pettert
    replied
    Jeg kjøre opel combo på jobb og volvo 850 bruksbil ..
    Og kjøre Ford 17m 67 mod i helgene.. Den er til salgs for 10 lapper..
    Eu ok. Og årsavgift betalt. Sitter skilt på den. v4 motor, sofa, rattgir..






    Leave a comment:


  • quattro1.9tdi
    replied
    Her er ett bilde av fullskala bilen:

    Leave a comment:


  • nesserull92
    replied
    Hehe, i denne er det bare orginal forgasser motor:P men er nokk ikke den nei, hehe

    Leave a comment:

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X