Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem er vi på forumet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Fabiz View Post
    Ja, sist gang jeg var i Kongens gate i butikken der visste ikke selgeren åssen børsteløs de solgte en gang. Det kaller ikke jeg å vite hva man driver med....

    Fabiz
    Nei, men så er det ikke alle som er så SUPERNERD som deg heller da!

    Det er ikke alle små guttedjæ... som sitter med pappas kredittkort og som bestiller varer fra hele verden, eller som du har skrevet i en av dine _ytterst få og gode poster_ "har bestillt derfra hver dag nå siden fredag".

    BLÆRE, er vel det nærmeste ordet som beskriver deg.

    Nei, som Crazy Beetle en gang sa, skaff deg et bedre liv, og begynn og oppfør deg som gutter på 14 år burde. Være ute i skogen/på stranden og leke med jevnaldrende - eller best av alt: sjekke damer?

    Trenger ikke svare på denne, da jeg ikke er pålogget med denne profilen. Klarte bare ikke å dy meg, når jeg ser hvordan du rakker ned på Kyosho. Du som er 14 år har vel verdens beste erfaring med selgere i butikker, har du ikke? HAr vel kjøpt alt mulig rfart opp gjennom årene, og møtt både gode og totalt udugelige selgere? At Morten og Markus er udugelige er jeg sterkt uenig i, og at Kyosho skal være så fryktelig dyrt er heller ikke riktig.

    Sammenlignet noen priser hos SmallSize Hobbyland (mens de ennå valgte å være forhandler for Kyosho), og Kyosho-butikken i Oslo. Det må innrømmes at Kyoshobutikken faktisk var billigst på mesteparten av delene.

    At du kan sitte og vrenge ut av deg en masse dritt om at de er dårlige, og at Kyosho er så dyrt, har du vel sannsynligvis skikkelig god dekning for å påstå?

    Hvis ikke: kutt ut.

    Takk for meg, profilen blir slettet nå!

    En liten ting til slutt: åssen? Hva er det? Er det en form for sammenblanding av hva slags og hvilken type? Bare lurer.
    Signatur fikseren, a.k.a Fabiz
    fiks signaturen din!!!!

    Comment


    • #47
      Originally posted by Fjotten View Post
      Nei, men så er det ikke alle som er så SUPERNERD som deg heller da!

      Det er ikke alle små guttedjæ... som sitter med pappas kredittkort og som bestiller varer fra hele verden, eller som du har skrevet i en av dine _ytterst få og gode poster_ "har bestillt derfra hver dag nå siden fredag".

      BLÆRE, er vel det nærmeste ordet som beskriver deg.

      Nei, som Crazy Beetle en gang sa, skaff deg et bedre liv, og begynn og oppfør deg som gutter på 14 år burde. Være ute i skogen/på stranden og leke med jevnaldrende - eller best av alt: sjekke damer?

      Trenger ikke svare på denne, da jeg ikke er pålogget med denne profilen. Klarte bare ikke å dy meg, når jeg ser hvordan du rakker ned på Kyosho. Du som er 14 år har vel verdens beste erfaring med selgere i butikker, har du ikke? HAr vel kjøpt alt mulig rfart opp gjennom årene, og møtt både gode og totalt udugelige selgere? At Morten og Markus er udugelige er jeg sterkt uenig i, og at Kyosho skal være så fryktelig dyrt er heller ikke riktig.

      Sammenlignet noen priser hos SmallSize Hobbyland (mens de ennå valgte å være forhandler for Kyosho), og Kyosho-butikken i Oslo. Det må innrømmes at Kyoshobutikken faktisk var billigst på mesteparten av delene.

      At du kan sitte og vrenge ut av deg en masse dritt om at de er dårlige, og at Kyosho er så dyrt, har du vel sannsynligvis skikkelig god dekning for å påstå?

      Hvis ikke: kutt ut.

      Takk for meg, profilen blir slettet nå!

      En liten ting til slutt: åssen? Hva er det? Er det en form for sammenblanding av hva slags og hvilken type? Bare lurer.
      Totally unødvendig ass....

      Har selv en kyosho Landmax og blir lei av å kjøre inn til Oslo for å kjøpe deler... Bilen har vel stått i over 1 år pga. ikke tid/ rekker ikke åpnings tidene i butikken...

      Delene er relativt dyre...

      Men asså gutter !!! Tilbake til topic !!!!

      Thnx Kris

      ps. vi er alle forskjellige i våre meninger, og glad for det !!!

      Comment


      • #48
        Jeg har faktisk vært mye på løp med Markus, og han er en kul fyr som kan sine ting, og det sier jeg ingenting på. Men det er en fyr som er ukjent for meg som var der sist når jeg hadde det tilfelle med børsteløsen.

        For all del, jeg angriper ikke personene i butikkene, men Kyosho som fabrikk og konsern.

        Kall meg gjerne nerd. Driter jeg i det? JA.

        Jeg handler faktisk ikke med pappas kredittkort, men mitt eget. Jeg har lært meg at jeg må tjene mine egne penger til mine egne gleder. Så det at du sier at jeg bruker pappas kredittkort synes jeg er rett og slett idiotisk, da du ikke vet en dritt om dette.

        Å be meg sjekke opp damer er jo også noe du ikke har noe med. Skulle alle ha buset ut med hva de gjorde på fritiden utenom RC hadde dette blitt et søplete forum.

        Kall med djevel, blære, hva som helst. Er det en ting jeg ikke bryr meg om er det folk som DEG, som ikke tør å vise hvem de er på sin egentlige profil engang.

        Suppegjøk ass...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #49
          Navn: Ole Marius Sandlie Furuhaug
          Alder: 16
          Bosted: Solør, Hedmark.
          Kjøretøy: Savage 3.5, Mini z AWD.
          Har lyst på: Xray M18MT
          Er snart på vei i posten: Xray M18MT
          Solør Gutta Drifting !
          HPI S2 6.5T
          Xray M18MT Mamba edition.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Fabiz View Post
            Jeg har faktisk vært mye på løp med Markus, og han er en kul fyr som kan sine ting, og det sier jeg ingenting på. Men det er en fyr som er ukjent for meg som var der sist når jeg hadde det tilfelle med børsteløsen.

            For all del, jeg angriper ikke personene i butikkene, men Kyosho som fabrikk og konsern.

            Kall meg gjerne nerd. Driter jeg i det? JA.

            Jeg handler faktisk ikke med pappas kredittkort, men mitt eget. Jeg har lært meg at jeg må tjene mine egne penger til mine egne gleder. Så det at du sier at jeg bruker pappas kredittkort synes jeg er rett og slett idiotisk, da du ikke vet en dritt om dette.

            Å be meg sjekke opp damer er jo også noe du ikke har noe med. Skulle alle ha buset ut med hva de gjorde på fritiden utenom RC hadde dette blitt et søplete forum.

            Kall med djevel, blære, hva som helst. Er det en ting jeg ikke bryr meg om er det folk som DEG, som ikke tør å vise hvem de er på sin egentlige profil engang.

            Suppegjøk ass...

            Fabiz

            For å være helt ærlig tror jeg du bryr deg en hel del som gidder skrive ett så langt svar. Rakke ned på andre merker kan du gjøre i en annen plass. SLAPP AV, tror du burde tenke litt over saker å ting før du kaller andre barnselige
            Last edited by p_reben; 15 June 2007, 13:39.
            Preben S S, 15 år, Sandnes
            Kyosho Inferno st 1/8
            Kyosho Cessna 182

            Comment


            • #51
              Originally posted by p_reben View Post
              For å være helt ærlig tror jeg du bryr deg en hel del som gidder skrive ett så langt svar. Rakke ned på andre merker kan du gjøre i en annen plass. SLAPP AV, tror du burde tenke litt over saker å ting før du kaller andre barnselige
              Jeg rakket ikke ned på Kyosho før en eller annen tulling skrev at "Kyosho er bedre enn HPI blablablabla...."

              Kyosho er ikke så bra som dere skal ha det til. Det finnes så utrolig mange andre merker som er bedre enn Kyosho, og som ikke er så sære at de må ha egne butikker for å selge produktene sine.

              Jeg har selv eid en Kyosho-bil. Men man lærer av sine feil, for å si det sånn. DERFOR hadde jeg det i innlegget mitt, at jeg ikke skulle ha Kyosho eller fuelbil.

              Så ikke gi meg skylden for dette oppstyret her. Det kan dere takke Kyosho Inferno ST US for.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #52
                Originally posted by Fabiz View Post
                Nei, for det er jo ingen som vil kjøpe Kyosho.

                Fabiz
                Ingen som vil kjøpe Kyosho? Aner du hvor mange som har kyosho på dette forumet og ellers i Norge og verden?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Fabiz View Post
                  Jeg rakket ikke ned på Kyosho før en eller annen tulling skrev at "Kyosho er bedre enn HPI blablablabla...."
                  Fabiz

                  Han sa at HAN SYNTES Kyosho var bedre
                  Preben S S, 15 år, Sandnes
                  Kyosho Inferno st 1/8
                  Kyosho Cessna 182

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by p_reben View Post
                    Han sa at HAN SYNTES Kyosho var bedre
                    Han ba meg også holde kjeft. OG han sa at Kyosho var bra.

                    Han kan be meg holde kjeft så mye han vil, men gjør jeg det? Nei.
                    Og JEG synes heller ikke at Kyosho er bra. På noen som helst måte.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by <F-150> View Post
                      Ingen som vil kjøpe Kyosho? Aner du hvor mange som har kyosho på dette forumet og ellers i Norge og verden?
                      Akk, den ironien. Sannelig ikke lett å forstå (trodde denne ville hjelpe )
                      MBX-6
                      Slash 4x4 rtr
                      - Midtskogen Raceway-

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by <F-150> View Post
                        Tenkte å lage en tråd hvor vi presentere oss selv! Sleng dere med folkens!

                        Det er enda enn slik tråd, men den er visst bare for driftere;
                        http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=10501

                        bla. mordi:razz:
                        Hva er signatur? Send PM om du veit kva det er?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Kyosho Inferno ST US View Post
                          bla. mordi:razz:
                          Hva mener du med det?

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by <F-150> View Post
                            Hva mener du med det?
                            Han mente; balnt annet moren din, mordi, morra di osv. osv.
                            Han skulle være morsom....
                            MBX-6
                            Slash 4x4 rtr
                            - Midtskogen Raceway-

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Kyosho Inferno ST US View Post
                              bla. mordi:razz:
                              Ja j&#248;ss, du har f&#229;tt den gode Bob Saget-humoren

                              Comment


                              • #60
                                as

                                Originally posted by Kyosho Inferno ST US View Post
                                bla. mordi:razz:
                                HAHAHAHAHAHAHA Totally lættis !!!!




                                * Ironi alarm, Ironi alarm*

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X