Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vitser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aktor til den drapstiltalte mannen: "Så du kom hjem, fant kona i seng med en annen mann, trakk opp pistolen din og skjøt henne. Hvorfor skjøt du henne og ikke mannen hun lå med?"

    "Det var lettere å skyte henne enn å skyte en ny mann hver uke!!" svarte mannen.


    En mann våknet av at han hørte noen skrike "hjelp, hjelp" fra naboleiligheten. Han spretter opp og løper bortover gangen og banker på. Nabogubben åpner opp.

    "Hva skjer?" spør mannen.
    "Svigermor prøver å hoppe ut av vinduet" svarer nabogubben.
    "Javel? Og hva er problemet?"
    "Jeg sliter med å få åpnet det fordømte vinduet for henne!" svarer nabogubben.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • #17
      Lille Per var i dusjen med mamma, så pekte lille per mellom bena på moren og spurte: Hva er det? Det er musen min svarte moren....
      Så morgenen etterpå var lille Per i dusjen med bestemoren, så pekte han mellom beina til bestemoren og spurte: Hva er det?
      Det er musen min svarte bestemoren...'
      5 minutter senere løp lille Per til pappaen som leste avisen å drakk en kopp kaffe og sa: JEG TROR MUSEN TIL BESTEMOR ER DAU FORDI TUNGEN HENGER UTE!!!!!!!!!

      Comment


      • #18
        Hvorfor tok Hilter selvmord??

        Fordi han fikk gassregningen.

        Comment


        • #19
          En lastebil sjåfør kjører ut i eit kryss der han har vikeplikt både fra høyre og venstre.Fra høyre kommer det en pakkistaner på moped,og fra venstre var det også klart.
          Steinar kvarme (leken gammel mann
          proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

          Comment


          • #20
            det var en gang en råner som var ute en kveld, plutselig så han ei rålekker blondine.
            han kjørte ned til henne og stoppet, han rullet ned vinduet og blondinen stakk inn hodet for å prate. plutselig rullet han opp vinduet slik at hodet til blondinen satt fast, råneren gikk ut av bilen og hadde anal-sex med blondinen. han gikk inn i bilen og sa stolt "Vi rånere er ganske smarte!"
            da sa blondinen "det er vi homser også!"

            Comment


            • #21
              ikke vits men litt kult dikt:
              GITAREN VÅR

              Gitaren vår, du som er himmelsk.
              La ditt merke holdes hellig.
              La din musikalske klang komme.
              La din utrolige spilling skje på konsert som i hjemmeøving.
              Gi oss våre nydelige toner, og gi oss harde fingertupper,
              som vi også gir gitaren vår slitte strenger.
              Led oss ikke inn i ustemthet, men frels oss fra sure strenger,
              for scenen er din i all makt og ære i evighet.

              ROCK'ÆND ROLL!

              Amen!

              Om Sinnsykt Rik familie
              En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben.
              En mobiltelefon ringer , og en mann svarer den "høyt talende", mens han snører skoene sine.
              Alle andre kan dermed lytte til samtalen;


              Mannen; Hallo!

              Kvinne; Hei kjære , det er meg. Er du i klubben ?

              Mannen; Ja

              Kvinne; Jeg står på aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ?

              Mannen; Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så.

              Kvinne; Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes, for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2007-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg !

              Mannen; Hva kostet den ?

              Kvinne; 2.200.000,- i standard utgaven.

              Mannen; OK , så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk !

              Kvinne; Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr.

              Mannen; OK, tilbyd dem bare 10 mio kr. De vil de sikkert akseptere. Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris.

              Kvinnen; OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg.

              Mannen; Hadet bra. Jeg elsker deg også.


              Telefonsamtalen slutter.
              Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham , inntil mannen sier med et stort smil;

              "Er det noen som vet hvem som eier denne telefonen?"

              Advokaten og ungjenta

              En ung jente og en advokat sitter ved siden av hverandre på flyet mellom Oslo og Barcelona.
              Advokaten spør om jenta har lyst til å leke en morsom lek.
              Jenta er trøtt, så hun avslår høflig og snur seg mot vinduet for å sove.
              Advokaten prøver å overtale henne ved å si at leken er kjempelett og morsom.
              Han forklarer: Jeg stiller et spørsmål, og hvis du ikke vet svaret, gir du meg 50 kroner og vice verca. Hun avslår igjen og prøver å få seg litt søvn.
              Advokaten sier: Ok, hvis du ikke kan svare, gir du meg 50 kroner, og hvis jeg ikke kan svare, gir jeg deg 5000.
              Nå blir jenta interessert, og siden hun innser at han ikke kommer til å slutte å mase, går hun med på leken.
              Advokaten spør: Hvor langt er det mellom jorda og månen?
              Jenta sier ikke et ord, finner frem lommeboka, tar ut en femtilapp og gir den til advokaten. Han sier at det er hennes tur til å stille et spørsmål.
              Hun spør: Hva går oppoverbakke på tre bein og kommer ned med fire?
              Advokaten tenker og tenker, så tar han opp pc'en og surfer på nettet uten å finne svaret. Frustrert sender han en mail til alle venner og kollegaer, men uten resultat.....

              Etter en time vekker han jenta og gir henne 5000 kroner.
              Jenta takker og snur seg for å sove videre.
              Advokaten, som er mer enn alminnelig opprørt, vekker jenta og sier: Nå, hva er svaret ?
              Uten et ord tar jenta frem femtilappen, gir den til advokaten og sovner igjen.

              En litt rar og usaklig vits
              Det satt to høytalere i et tre og strikka syltetøy, så kom det en elg forbi, men han hadde ikke sett noen traktor.

              To gutter som ble send til rektor

              - Hva galt har du gjort? spurte rektor den første.

              - Jeg har bare kastet stein i vannet, svarte gutten.

              - Ja men det er da ikke så farlig, sa rektoren.

              - Hva har du gjort da?, spurte hun den andre.

              - Ikke noe, det er jeg som er Stein, svarte han.


              Hvorfor tapte blondinen svømmekonkurransen i 100 meter bryst?

              Fordi alle de andre brukte armene!

              Oslodialekt (sorry men er litt artig)

              Flåne pumparia = Få låne pumpa di, da?

              Bøkkejirei = Du bør ikke gi deg

              Snaruatta? = Hvordan har du hatt det da?

              Skråppiantasje? = Skal du opp i annen etasje?

              Næreværsjtjaørt = Nei, det er det verste jeg har hørt

              Dætiarem = Det er ti av dem

              Møtræpøsban = Møter deg på Østbanen

              Skrua? =Hvor skal du, da?

              Frikkerea? = Hvorfor ikke det, da?

              Filsejemma = Du får hilse hjem, da

              Jakkesetnpåråda = Jeg har ikke sett ham på år og dag

              Skruværmut? = Skal du være med ut?

              Dæveldevel = Det er vel det, vel

              Manror = Med andre ord

              Fnisa = Få en is, da

              Tapræåblima = Ta på deg og bli med, da

              Mæsjmæsjefæra? = Hvem er det som er sjef her, da?


              Vet du forskjellen på ei mus og ei høne?

              Forskjellen på ei mus og ei høne er at musa har hår på høna, mens høna har fjær på musa.
              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

              Comment


              • #22
                Mot - er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, bli angrepet av kona med en kost og så ha mot til å spørre: "Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut og fly en tur?"

                Baller - er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, med lukt av parfyme og leppestift på kragen - og klaske kona på baken og si: "Så var det din tur tjukka!"

                Comment


                • #23
                  Det var en gang Norsken, Dansken og pakistaneren som stod på toppen av et stort tårn. De skulle kaste ut det de hadde mest av.

                  Først starter Dansken, han kastet ut penger, for det hadde de nok av

                  så kom pakistaneren, han kastet ut kebaben (sauen/ lammet) for det hadde de nok av.

                  Så kom Norsken, han kastet ut pakistaneren, for det hadde vi nok av!
                  Last edited by MacGyver; 9 July 2008, 15:57.
                  Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

                  Comment


                  • #24
                    Må jo ha en pakistaner vits til

                    Som en vis mann sa en gang i tiden: Det er bedre å pakke tyggis enn å tygge pakkis
                    MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                    Comment


                    • #25
                      Meget bra poeng^^

                      Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Dag og natt.
                      Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet.
                      Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan.
                      Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt.
                      Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør.
                      Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan.
                      Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender.
                      Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. Så der spilte han på den baren....
                      Hver eneste kveld. Bob Dylan.
                      Bob Dylan
                      Bob Dylan
                      Bob Dylan
                      Bob Dylan.
                      Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken.

                      Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.
                      Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion...

                      Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.
                      Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell.
                      Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre:
                      "Koman! Catch up!!"

                      HEHE....Tog du han?
                      Last edited by Ztix; 9 July 2008, 15:45.
                      HPI Savage X Truckzilla-STS .30
                      FS Racing MT 4WD
                      Spectrum DX 3.0

                      Comment


                      • #26
                        Hehe har hørt en annen værson av den der.
                        Men at du orka og skrive alt det der for så og komme til to tomater.
                        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by H-augen View Post
                          Hehe har hørt en annen værson av den der.
                          Men at du orka og skrive alt det der for så og komme til to tomater.
                          klipp og lim er en fin funksjon
                          HPI Savage X Truckzilla-STS .30
                          FS Racing MT 4WD
                          Spectrum DX 3.0

                          Comment


                          • #28
                            En ung gutt fra en by i Nordnorge flyttet til Oslo og gikk til ett
                            stort kjøpesenter for å søke jobb.
                            Sjefen for kjøpesenteret spurte: "Har du noe selgererfaring?"
                            Gutten svarte: "Nåååå, jooo, har jo jobbet som selger hjemme i bygda."
                            Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han
                            seg for å ansette ham.
                            "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten. "Jeg kommer ned
                            etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på
                            din første dag på jobb."

                            Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig. Etter
                            stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. "Hvor mange
                            salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen. Gutten svarte: "Ett."
                            Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker
                            normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det
                            snakk om?" Gutten svarte: "1 911 138 kr. "Sjefen ble svært overrasket og
                            sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du ham?"
                            Gutten svarte: "Først solgte jeg en liten fiskekrok. Så solgte jeg en
                            mellomstor fiskekrok. Deretter solgte jeg en stor fiskekrok. Siden ble
                            det fiskesnøre. Da jeg spurte hvor han skulle fiske, svarte han at han
                            skulle dra ned til kysten. Da sa jeg at han kunne trenge en båt, så vi
                            gikk ned til båtavdelingen. Der solgte jeg ham den store Baylineren
                            med doble motorer. Deretter viste det seg at hans lille Honda Civic
                            ikke kunne dra den store båten, så jeg tok ham med til bilavdelingen og
                            solgte ham en Chevrolet Tahoe 4-hjulstrekker og en ny båthenger.
                            "Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en
                            mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt
                            og en bil????"
                            Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skulle kjøpe tamponger
                            til sin kone, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og fiske,
                            ettersom helgen allikevel var ødelagt!"
                            ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
                            |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
                            "So many hobbies, so little time.."

                            Comment


                            • #29
                              Dagens dårligste... (og muligens eldste)

                              Poli1
                              Poli2
                              Poli3
                              Poli4
                              Poli5
                              Poli6
                              Poli7
                              Poli8
                              Poli9
                              Poli10

                              Rema1
                              Rema2
                              Rema3...
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • #30
                                det jeg viste du var en standupper!
                                Morten Randen 1984 modell.
                                www.lanekassen.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X