Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paypal hjelp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det kan jeg være enig i, pleier somregel bare å kjøpe småting som ikke koste så mye utenlands
    Mta4 s28, Hjemmelagd beltebil,kyosho zaboon,Hirobo XRB SR Lama heli,Featherweight robot.
    Hitec Eclipse 7 QPCM

    Comment


    • #17
      Det er derfor jeg har 1 godt forhold til far
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • #18
        hehe, der har du en fordel ja
        Mta4 s28, Hjemmelagd beltebil,kyosho zaboon,Hirobo XRB SR Lama heli,Featherweight robot.
        Hitec Eclipse 7 QPCM

        Comment


        • #19
          Tråden er ikke ny, men jg lager ingen ny heller!

          Mitt spm er kort og greit:
          Kan du refundere penger fra paypal, altså angre et kjøp?

          Situasjonen er:
          Jeg la inn en ordre hos B2bOnlineshop.dk for en stund siden. Men hører ikke noe fra han/dem, og de svarer heller ikke på mailene jeg har sendt, jeg ønsker hvis det er mulig å få tilbake pengene mine siden de er useriøse mot meg.

          Så finnes det noen gode råd til meg, eller er jeg lost in space?

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • #20
            Ja det er mulig det. Men det enkleste er å kontakte Paypal, siden det er de som evt skal betale deg tilbake
            Dirty Harry Crawler Team
            http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

            Comment


            • #21
              bar logg deg inn på pp og legg inn en Claim på den transaksjonen, da har b2b 10 dager på og svare paypal, om de ikke gjør det så har du penga igjen
              Sverre Finnerud '83 modell
              FF4 Shafty Crawler med masse snadder
              frekvens 2.4ghz

              Comment


              • #22
                Originally posted by Retteråsen View Post
                Tråden er ikke ny, men jg lager ingen ny heller!

                Mitt spm er kort og greit:
                Kan du refundere penger fra paypal, altså angre et kjøp?

                Situasjonen er:
                Jeg la inn en ordre hos B2bOnlineshop.dk for en stund siden. Men hører ikke noe fra han/dem, og de svarer heller ikke på mailene jeg har sendt, jeg ønsker hvis det er mulig å få tilbake pengene mine siden de er useriøse mot meg.

                Så finnes det noen gode råd til meg, eller er jeg lost in space?

                Retteråsen
                Send inn klage til Paypal.
                De stopper transaksjonen og refunderer penger til deg.
                B2Bonlineshop.dk er veldig beryktet i danmark for ræva kundebehandling.

                Lurer og på om de ikke har flere saker på seg hos forbrukerombudet i danmark og.

                Comment


                • #23
                  Tusen takk for hjelpa, jeg har sendt nok en email får jeg ikke svar på den skal jeg prøve å kontakte paypal.

                  Nok en gang takk!

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sverref View Post
                    bar logg deg inn på pp og legg inn en Claim på den transaksjonen, da har b2b 10 dager på og svare paypal, om de ikke gjør det så har du penga igjen
                    Først må du legge inn en dispute (klage), deretter blir selger orientert med dette og må komme med svar til dg på mail som også blir sett av paypal, så må du deretter legge inn en Claim hvis selger ikke er villig til løsning på saken og da blir det etterforskning som tar noen dager til 2 uker.
                    Paypal betaler deg da tilbake det du har lagt ut og trekker pengene frå selger.
                    Som regel holder det med å legge inn en dispute så ordner det seg, selger ser då at du mener alvor og at en Claim kan få følger for han senere ved bruk av Paypal.
                    Har nettopp vært gjennom dette med Pitstop NL, fikk ikke varene før jeg hadde lagt inn en dispute og Claim til Paypal , da fikk jeg en sur mail om at varene var sendt .
                    As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                    Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                    Comment


                    • #25
                      jeg sku kjøpe noe greier av en privat person i usa, førte over penga på paypal, hørte ikke noe fra stolpen, og skulle høre med paypal hva jeg sku gjøre vidre osv. Fikk trykt på claim med en gang jeg, og da hadde selger 10 dager til og svare, om ikke han gjorde det så fikk jeg penga tilbake, noe jeg fikk da idioten ikke svarte paypal
                      Sverre Finnerud '83 modell
                      FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                      frekvens 2.4ghz

                      Comment


                      • #26
                        Ja det er noe dritt uansett for en vil da ha det som en har kjøpt og betalt for, men godt at Paypal ordner opp når det skjærer seg da....det er iallefall den sikreste måten å betale på.. .
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                        Comment


                        • #27
                          Mulig jeg er litt dum, men synes liksom ikk jeg finner denne claim knappen :S Bruker norsk paypal da men skal da vel ikke være noe forskjell?

                          Retteråsen
                          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                          Comment


                          • #28
                            du må først legge inn dispute som blei nevnt over, og det geniale jeg da gjorde var og trykke feil og da isteden for ok så trykte jeg claim husker ikke hvor jeg gikk men kan sjekke ut
                            Sverre Finnerud '83 modell
                            FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                            frekvens 2.4ghz

                            Comment


                            • #29
                              gå til details på den transaction du vil klage på og scroll nedover til noe som heter resolution center og trykk item dispute og så løser det seg selv etterhvert
                              Sverre Finnerud '83 modell
                              FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                              frekvens 2.4ghz

                              Comment


                              • #30
                                Okei sweet

                                Takker veldig for all hjelp!
                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X