Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke kjøp av www.rcmart.com!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke kjøp av www.rcmart.com!

    www.rcmart.com er kjeltringer.
    De har ennå ikke gitt meg tilbake $170 for varer de ikke kunne levere

    Dagen derpå:
    Tusen takk for alle kommentarer! Får vel fortsette å jobbe for de pengene da, hvis de ikke er tapt likevel...
    Jeg har ellers gode erfaringer med andre nettbutikker...
    Last edited by stigno; 17 March 2009, 09:08. Reason: Oppdatering
    XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

  • #2
    og da hjelper det å klage her ??
    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

    Comment


    • #3
      Gå til din lokale hobbysjappe

      Kjeltringer...du får varene - du må bare vente til de får det inn på lager. Kan ta en uke eller 6mnd. Eller du kan kjøpe andre varer for tilsvarende sum. Du trodde vel ikke at du får igjen penger hvis kortet allerede er belastet??

      En annen gang kan du jo gå til din lokale hobbysjappe og kjøpe "snackset". Sorry, glemte det....de lokale hobbysjappene har jo ikke sånt lenger. De har jo bare readysett ...

      Noen som veit hvorfor de norske hobbysjappene bare har readysett eller......?

      (med noen ytterst få unntak)

      Comment


      • #4
        Har handlet mye hos www.rcmart og har alltids vært fornøyd. Kun vært en gang de ikke kunne skaffe en vare, var utsolgt hos leverandør og fikk pengene tilbake!
        Me & My Own Wallet Racing Team
        Team Pampers
        TeamAssoTamiYoko

        Comment


        • #5
          Da noen av de som hadde de mest seriøse lokalsjappene bare avviklet driften så måtte jeg nødt til å handle over nett jeg og.....
          Vil vel hevde at RC mart er en av de mest seriøse sjappene vel?...
          Alt har gått knirkefritt, bortsett fra at de har kontrollert meg noen ganger som kan være litt irriterende, men godt æu.
          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Erik Arntzen View Post
            Kjeltringer...du får varene - du må bare vente til de får det inn på lager. Kan ta en uke eller 6mnd. Eller du kan kjøpe andre varer for tilsvarende sum. Du trodde vel ikke at du får igjen penger hvis kortet allerede er belastet??

            En annen gang kan du jo gå til din lokale hobbysjappe og kjøpe "snackset". Sorry, glemte det....de lokale hobbysjappene har jo ikke sånt lenger. De har jo bare readysett ...

            Noen som veit hvorfor de norske hobbysjappene bare har readysett eller......?

            (med noen ytterst få unntak)

            Ja det kan jeg si deg..... 99,% av sjappene har ikke det man trenger eller har det til en pris som tilsvarer 75-100% av det ting koster for eks i HK.

            Kan ta eks..... muchmore MR edt.... kjøpt i HK 129$ med frakt og MVA total pris 817.- kr.....

            Et annet Carbide kuler til Schumacher..... solg i en butikk på romerike.... pris 298.- for 12 kuler.... kjøper man det direkte fra webshopen til fabrikken... koster det 92.- og det er ut pris.....

            Det er rett å slett for mange sjapper her hjemme som ikke har peil på hva de holder på med... klart de tjener penger på RTR... ingen nekter for at race markedet er sært og må ha det siste og det helst i går....

            men nårman har folk i butikker som ikke ander hva pistons eller hva som er forskjell på demperolje og diffolje..... ja ja da sier det seg selv.... du kjøper ikke racing utstyr hos den lokale bilfforhandleren....


            Og RCMART...... vel... har både og erfaringer med dem.... venter fortsatt pået motagerhus som jeg har blitt lovet i 3mnd++ nå.... men når deg gjelder sorex dekk der har det alltid vært på døre etter 3 dager.... 50/50 på den sjappa


            PS Arntzen det var ikke ment som personlig med deg eller Robert.....

            Comment


            • #7
              Har bestilt fra Rcmart 4 ganger nå(Den fjerde pakken er rett rundt hjørnet nå ) og har ikke hatt et eneste problem.

              Man kan jo velge blandt dette om det er noe de ikke har på lageret, men selvsagt når man betaler kreditt, får man ikke pengene tilbake, men som andre sier, de blir lagret på en slags konto hos RCmart:

              -No backorder! Recalculate the order total and save the outstanding as store credit
              -To wait and get my full order in one parcel
              -Ship immediately! Replace the missing by same product with DIFFERENT color
              -Ship immediately! Replace the missing by alternatives of same function & color
              -Ship immediately whatever in stock & backorder the out-of-stock item(s)
              Corally RDX PHI09' || KO Helios || Speed Passion || Corally Lipo || Sorex

              Comment


              • #8
                Da vil jeg skryte av XS modellhobby i Porsgrunn.....
                Han er akkurat som byggmester Bob!
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • #9
                  He, he, skulle ikke så mye til for å få litt fart på forumet igjen....

                  Jeg mener ikke at RC Mart er kjeltringer, jeg bare gjentok påstanden til han som starta tråden. Jeg har handla en god del der og andre steder, og har stort sett gode erfaringer.

                  Sarkasmen gikk på at vi har selv valgt HK som førsteprioritet, og da får vi finne oss i at varer er utsolgt og at leverandørene skylder oss penger - vi har skapt denne situasjonen. Jeg er enig at "Hobbybransjen" i mange år var litt Konge på Haugen med syke marginer.

                  Ellers prøver jeg å handle en del i Norge også, og handler mer eller mindre jevnlig hos XS og Antrade, det gjorde jeg også mens jeg dreiv egen sjappe hvis de hadde noe vi selv ikke hadde.

                  Mye er billig i Hong Kong, men alt er ikke bare fryd og gammen, og endel ting er ikke spesielt mye billligere heller (men endel ting er det).

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har hatt mer enn 50 bestillinger på mange tusen dollar i løpet av tre år nå, og jeg kan ikke si at det er noe annet enn bra. De gir meg alltid tilbake penger på kontoen min om det er noe, og de sier alltid i fra. De har flyttet mye av kontorene til USA, men det har ikke vært tungvint uansett. RCMart er dritbra, nesten like bra som de lokale sjappene i Norge som er seriøse og fortsatt har litt "ordentlig" utstyr, ikke bare RTR-biler.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      Et annet Carbide kuler til Schumacher..... solg i en butikk på romerike.... pris 298.- for 12 kuler.... kjøper man det direkte fra webshopen til fabrikken... koster det 92.- og det er ut pris.....

                      Det er rett å slett for mange sjapper her hjemme som ikke har peil på hva de holder på med... klart de tjener penger på RTR... ingen nekter for at race markedet er sært og må ha det siste og det helst i går....
                      Forstår ikke dette eksempelet ditt jeg... Butikken på romerike betaler jo og 92,- pluss frak moms og toll for disse, før de så selvsagt skal ha litt fortjeneste. Har er det jo schumacher som legger opp til det - ikke våre lokal butikker...
                      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Stusdal View Post
                        Forstår ikke dette eksempelet ditt jeg... Butikken på romerike betaler jo og 92,- pluss frak moms og toll for disse, før de så selvsagt skal ha litt fortjeneste. Har er det jo schumacher som legger opp til det - ikke våre lokal butikker...
                        Butikken på romerike betaler enda mindre inn fra Schumacher...... men den butikken har tatt seg meget god fortjeneste på ting.... at det kun var den butikken som solgte schumacher deler på østlandet i den tiden gjorde at folk handlet fra andre steder..... fatter du det nå????

                        Eller enda enklere forklart.... en butikk i Norge tar seg overbetalt for noe som koster minimalt direkte i fra et annent sted...... hvis du enda ikke fatter det Øyvind så klikk meg på msn skal jeg forklare det enda grundigere for deg....

                        Comment


                        • #13
                          hehe.. joda forstår nå. Er forsåvidt lenge siden jeg har skjønt at det ikke nytter handle i norgen om man ska kjøre schumacher. Men det er mulig å støtte norske butikker i langt større grad enn det som blir gjort i dag, noen kroner mer må man kunne tåle å betale for å holde de i livet..men seff, alt med måte.
                          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                          Comment


                          • #14
                            Jeg har drøssevis med bestillinger fra rcmart, og aldri hatt ett eneste problem. Bruker du PayPal så er det den beste måten å sikre pengene dine på, men likevel kan saksbehandlingen ta litt tid. Pengene kommer garantert. -Skulle de mot all formodning ikke komme, så er det bare å ta saken med PayPal (forutsatt at du bruker PayPal) så de ordner opp for deg

                            ...om du ikke bruker PayPal, så skaff deg det før du handler mer fra utlandet. Alt blir så mye lettere.

                            Comment


                            • #15
                              Har også handlet for mange tusen hos RC mart og RC-Mushroom og er godt fornøyd. Men jeg synes ikke det er så stor forskjell på prisene imellom norske og utenlandske nettbutikker mere om man regner inn frakt og moms. Fra Hong Kong kan man jo snike seg unna moms også, men det kan man ikke gamble på at går bra. Og da kan prisen plutselig bli tilnærmet lik her hjemme.
                              Handler også selv mere og mer i Norge. Kan hende fordi jeg er blitt eldre hehe.... Men jeg liker muligheten for å ta opp telefonen og prate norsk med butikken om det skulle bli noe trøbbel. F.eks en gang jeg handlet ESC hos Smalllsize. Den konka og jeg ringte de. Hadde ny ESC i postkassa etter et par dager. Tror nok mange norske butikker har skjærpet seg litt etter at mange har handlet utenlads de merket nok konkurransen på et tidspunkt. Og nå synes jeg at jeg vil belønne de litt for det. Det eneste jeg savner er en skikkelig Norsk forhandler med Associated deler.
                              Last edited by stian s; 23 March 2009, 18:30.
                              Stian Skogstad TRCBK
                              Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X