Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pocketbike butikk...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocketbike butikk...

    Noen her som vet om en pocketbike butikk som er trygg og seriøs i NORGE?

    PRIS max 2000-2500,-

    har funnet en pocketbike som ser bra ut...



    Takker for alle svar.

    Mvh
    Adrian
    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

  • #2
    Ingen som vet...?
    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

    Comment


    • #3
      www.pocketbike.no
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #4
        Dem har tydeligvis ikke betalt regninga
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          takker,men max 2000-2500,-
          Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

          Comment


          • #6
            Originally posted by Adrian View Post
            takker,men max 2000-2500,-
            Da får du det du betaler for
            Skal du ha noe morro som det er noe effekt i også så kan du kikke på Polini sine, f.eks.

            Personlig så mener jeg pocketbikes er tullete; dem går dårlig, stor gimmik-faktor, liten 'kjørekomfort', og kneskålene blir fraværende etter et par og 5 turer ;D
            "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

            Comment


            • #7
              Hei.. Jeg her lett lenge etter et sted jeg kan kjøpe en pocketbike... og ENDELIG har jeg funnet det.. takk til deg trådstarter!

              Jeg har alltid hatt litt lyst på en pocketbike, så sykt fett å kjøre..
              Før solgte de en del på QXL, men ikke nå lenger...

              Jeg tenker å kjøpe en Pocket Dirt-bike... Syns de virker mer morro å kjøre enn de vanelige pocketbikene. Greit og hvis jeg skal ta den med på hytta.

              Noen som vet noe om disse Pocket Dirt-bikene? Regner med at kvaliteten er ræva, men de er såpass billige at det er vært det?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Christoffera View Post
                Hei.. Jeg her lett lenge etter et sted jeg kan kjøpe en pocketbike... og ENDELIG har jeg funnet det.. takk til deg trådstarter!

                Jeg har alltid hatt litt lyst på en pocketbike, så sykt fett å kjøre..
                Før solgte de en del på QXL, men ikke nå lenger...

                Jeg tenker å kjøpe en Pocket Dirt-bike... Syns de virker mer morro å kjøre enn de vanelige pocketbikene. Greit og hvis jeg skal ta den med på hytta.

                Noen som vet noe om disse Pocket Dirt-bikene? Regner med at kvaliteten er ræva, men de er såpass billige at det er vært det?
                ...håper du la merke til maks-vekta på den der? 50 kg.
                "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

                Comment


                • #9
                  For en stund tilbake siden så jeg prisene på Polini syklene og dei var på over 20000,-
                  Da sier det seg selv at det som selges her til lands er bare søppla vært
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by skogpekka View Post
                    ...håper du la merke til maks-vekta på den der? 50 kg.
                    Ja, men er det ikke samme motor som på de vanelige pocketbikene?
                    Sett noen snutter på youtube hvor voksne kjører på dem..
                    Jeg veier bare 60 uansett...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Christoffera View Post
                      Ja, men er det ikke samme motor som på de vanelige pocketbikene?
                      Sett noen snutter på youtube hvor voksne kjører på dem..
                      Jeg veier bare 60 uansett...
                      Du må nok spise litt du
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by RCislife View Post
                        Du må nok spise litt du
                        Jeg spiser masse... Desverre har jeg altfor god forbrenning.. xD

                        Comment


                        • #13
                          Trim?

                          Hei igjen... lurer på om det er noen mulighet for å "trimme" disse pocket bikene/mini crosserne..??

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Christoffera View Post
                            Hei igjen... lurer på om det er noen mulighet for å "trimme" disse pocket bikene/mini crosserne..??

                            masse muligheter med trimm på pocket bike. finnes også NOS

                            Comment


                            • #15
                              det er trygt kjøpt derfra før.. men blir altfor smått! det er gøy i 2 timer så ferdig. uansett blir du tatt blir det stor bot på foreldrene + 2 år utsetelse.. kjipt
                              sigpic
                              Savage X 4,6

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X