Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe Loctite gjengetetting?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kjøpe Loctite gjengetetting?

    Jeg trenger Loctite gjengetettingsmiddel som skal brukes til hydraulisk styring i båten. De stedene jeg trodde kunne ha noe av dette har ikke så jeg lurer på om noen vet om steder i Oslo/Lillestrøm området som har dette?

    Loctite 565 Thread Sealant eller lignende er det jeg blitt anbefalt. Tips om lignenden produkter fra andre produsenter tas også imot!
    RC Drift Club Norway | LMBK

  • #2
    proffpartner fører loctite... de har jo butikker landet rundt... .sjekk hos dem
    Eivind Hansen `84

    *MA X-Cell Stratus*T-Rex 600N*JR9X2*

    Comment


    • #3
      rimelig sikker på jeg har sett det hos clas ohlson.. (nei, ikke superlimet det står loctite på, men ordentlig loctite.)
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        Originally posted by jorgenms View Post
        rimelig sikker på jeg har sett det hos clas ohlson.. (nei, ikke superlimet det står loctite på, men ordentlig loctite.)
        Superlimet det står Locktite på er like mye Locktite som Gjengettetting.
        OTteknikk.com

        Comment


        • #5
          Prøv Tess eller GH fittings, Har selv brukt dette på hydraulikk som lekker. Og ja, dette er gjenge tettning ikke LÅSNING.
          Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

          Comment


          • #6
            Du jorgenms. Loctite har faktisk såpe også. Den har jeg og den er kjempe. Så Loctite selger ikke bare gj. låsningsprodukt
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • #7
              Originally posted by RCislife View Post
              Du jorgenms. Loctite har faktisk såpe også. Den har jeg og den er kjempe. Så Loctite selger ikke bare gj. låsningsprodukt
              det er jeg fullstendig klar over. men der jeg kommer fra så betyr ordet loctite det samme som gjengetetning. Sannsynligvis fordi en eller annen luring bare leste produsentnavnet og ikke det som stod under.

              Må tydeligvis spesifisere hva jeg mener her siden folk liker å kverrulere. Jeg har sett Loctite GJENGETETNING på clas ohlson.
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X