Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvilken SOFTGUN bør jeg gå for?
Collapse
X
-
Ikke kjøp plast. Kjøp full metall. Ja det koster mer, men det er hvert det. Jeg anbefaler dette.
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
Da er mitt råd at du sparer litt til slik at du få råd til noe skikkelig. Viss du kjøper plast så får du fort lyst på metall og da kostert det plutselig 4500,-HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
Comment
-
Det som jeg ser på som en stor fordel med at alt er i metall er at viss du er uheldig og faller på den så tåler den det. Men med metall gearbox så er jo det et lite +++. Jeg har den som jeg anbefalt og den kjøpte jeg bare på impuls for å se hvordan det var og jeg liker det ganske godt. Jeg angrer ingenting
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
Comment
-
-
har en kompis som har spetznaz rifla, og den er rimelig sjuk! Til "hobbybruk" så holder den ihvertfal mer enn nok. Skyter igjennom det meste, og har bra fire-rate. Men har ikke prøvd noen av de andre du linker til.Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port
Comment
-
Originally posted by Putas View PostSjekk ut wgcshop.com eller redwolfairsoft.com
To gode butikker, og du sparer en del kr på å handle fra utlandet. Du får et mye bedere våpen til samme sum som et plastvåpen koster i norge.
Second that

Vurderer en M249. Den er på tilbud nå @ Uncompany for bare 195$. Klubben har 2 slike fra før av, men jeg har ikke sett noen ta den ut i spill enda.|Team Losi Micro Desert Truck|Team Losi XXX-E Racer|Team Losi XX4|HSP 1/8 Crawler|
Comment
-
Hvis det er A&K sin m249 versjon så har jeg en selv og er fornøyd med kvaliteten selv om det er kinaklone. Utrolig våpen til en utrolig pris. Boxmaget er riktig nok litt dårlig kvalitet på uten litt moding.Kim A. Foss-Pedersen, 1983, Oslo
What Would MacGyver Do?
Comment
-
Kan på det varmeste anbefale deg Dboys M4 fra wgcshop.Har hatt en selv i 3 år og skutt flerfoldige tusen kuler med den og den har aldri sviktet faktisk.kom på totalt 1100,- med frakt og toll.Rett ut av esken sitter det M100 fjør i den og den chroner inn på 330-340fps.det er rett oppunder det du har lov og bruke på full auto.(350)
Våpenet er i plastikk men girboksen er i metall og er versjon 2 og alle andre merker passer om hverandre så lenge det er samme versjon.Ellers har det vært veldig solid,laget i solid sterk plast.
Comment
-
Er kun begrensninger på fps hvis klubben er med i forbundet. Evt spill holdt av forbundsklubber.
Men det er helt klart bare fordeler med å melde seg inn i forbundet. Så å kjøpe et våpen som kommer ferdig innefor grensene nasf har satt er nok lurt.
Les mer om forbundet og reglene på www.nafs.noKim A. Foss-Pedersen, 1983, Oslo
What Would MacGyver Do?
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment