Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken SOFTGUN bør jeg gå for?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilken SOFTGUN bør jeg gå for?

Hei

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av softgun. Det trenger ikke å være noen videre "state of the art" softgun, men heller ikke det værste av china-copys

Jeg har lett litt rundt, og funnet disse, men trenger litt anbefaling:

tusen takk

Ikke kjøp plast. Kjøp full metall. Ja det koster mer, men det er hvert det. Jeg anbefaler dette.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Jo, det er et godt valg det, men sprenger litt budsjettet da. Alt jeg trenger, er en softgun som fungerer greit og har en forholdsvis god FPS og rekkevidde.

Hadde tenkt et pristak på 1.500kr

Comment

Da er mitt råd at du sparer litt til slik at du få råd til noe skikkelig. Viss du kjøper plast så får du fort lyst på metall og da kostert det plutselig 4500,-

Comment

Godt sagt

Men tror du da at Spetzen (som er metall gearbox) vil duge? Jeg er redd jeg ikke kommer til å bruke softgunen nok til at jeg legger mer enn 2k i den

Comment

Det som jeg ser på som en stor fordel med at alt er i metall er at viss du er uheldig og faller på den så tåler den det. Men med metall gearbox så er jo det et lite +++. Jeg har den som jeg anbefalt og den kjøpte jeg bare på impuls for å se hvordan det var og jeg liker det ganske godt. Jeg angrer ingenting

Comment

http://www.nettsport.no/art-8.asp?id=347&iPageID=5 den går godt
              sigpic
              Savage X 4,6

Comment

har en kompis som har spetznaz rifla, og den er rimelig sjuk! Til "hobbybruk" så holder den ihvertfal mer enn nok. Skyter igjennom det meste, og har bra fire-rate. Men har ikke prøvd noen av de andre du linker til.
                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

Jeg har kjøpt en Jericho 941 og den funker helt ok! 100 m/s.
                  Betalte 799,- her på den lokale hobbybutikken.
                  Last edited by Adrian; 18 June 2009, 18:50.
                  Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Ta en titt på UN Company og de andre store sidene. Vist det er bare til hobby skyting, så kan du se på en JG eller CYMA. De er ikke så dyr. Og de har også fått bra skryt etter det jeg har lest rundt om.

|Team Losi Micro Desert Truck|Team Losi XXX-E Racer|Team Losi XX4|HSP 1/8 Crawler|

Comment

Sjekk ut wgcshop.com eller redwolfairsoft.com
                      To gode butikker, og du sparer en del kr på å handle fra utlandet. Du får et mye bedere våpen til samme sum som et plastvåpen koster i norge.
                      Kim A. Foss-Pedersen, 1983, Oslo
                      What Would MacGyver Do?

Comment

Originally posted by Putas View Post
                        Sjekk ut wgcshop.com eller redwolfairsoft.com
                        To gode butikker, og du sparer en del kr på å handle fra utlandet. Du får et mye bedere våpen til samme sum som et plastvåpen koster i norge.

Second that

Vurderer en M249. Den er på tilbud nå @ Uncompany for bare 195$. Klubben har 2 slike fra før av, men jeg har ikke sett noen ta den ut i spill enda.
                        |Team Losi Micro Desert Truck|Team Losi XXX-E Racer|Team Losi XX4|HSP 1/8 Crawler|

Comment

Hvis det er A&K sin m249 versjon så har jeg en selv og er fornøyd med kvaliteten selv om det er kinaklone. Utrolig våpen til en utrolig pris. Boxmaget er riktig nok litt dårlig kvalitet på uten litt moding.
                          What Would MacGyver Do?

Comment

Kan på det varmeste anbefale deg Dboys M4 fra wgcshop.Har hatt en selv i 3 år og skutt flerfoldige tusen kuler med den og den har aldri sviktet faktisk.kom på totalt 1100,- med frakt og toll.Rett ut av esken sitter det M100 fjør i den og den chroner inn på 330-340fps.det er rett oppunder det du har lov og bruke på full auto.(350)

Våpenet er i plastikk men girboksen er i metall og er versjon 2 og alle andre merker passer om hverandre så lenge det er samme versjon.Ellers har det vært veldig solid,laget i solid sterk plast.

Comment

Er kun begrensninger på fps hvis klubben er med i forbundet. Evt spill holdt av forbundsklubber.
                              Men det er helt klart bare fordeler med å melde seg inn i forbundet. Så å kjøpe et våpen som kommer ferdig innefor grensene nasf har satt er nok lurt.
                              Les mer om forbundet og reglene på www.nafs.no
                              What Would MacGyver Do?

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X