Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fotoboks utlandet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BSS View Post
    Slik kursen er akkurat nå, kommer bota på 2 394,56om du kjørte i 70 på 50 sone. Greit det ikke er så strengt som i norge, men det er vel ikke morro og må betale 2 394,56 Som du kunne brukt til noe annet "" KULT"" i stede? heh
    Sant nok, men di kronene gidder jeg ikke tenke på engang når jeg vet at om det hadde skjedd i Norge hadde jeg sansynligvis mistet lappen, det er særdeles lite kult når du bor 15 km fra jobben, det er ikke bussforbindelse og kona har annen arbeidstid, det har jeg prøvd før^^
    HPI Savage X Truckzilla-STS .30
    FS Racing MT 4WD
    Spectrum DX 3.0

    Comment


    • #17
      Originally posted by HenrikLarsen View Post
      Først må du finne deg et sted der det er farts kontroll:P men tviler purken bryr seg, de synes nok at det er kjempe morsomt:P

      vel.. for en del år tilbake kappkjørte jeg med bussen i gata hvor jeg bodde.. (i Oslo) dette var en el. bil så det var ikke noe bråk som førte til klager.. men da kom faktisk onkel konstabel og sa at om jeg ikke parkerte bilen snarest måtte de beslag legge den.. jeg var vel 15-16 år så det er noen år tilbake.. men de bryr seg!!!!
      MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
      www.Mustit.no

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ztix View Post
        Sant nok, men di kronene gidder jeg ikke tenke på engang når jeg vet at om det hadde skjedd i Norge hadde jeg sansynligvis mistet lappen, det er særdeles lite kult når du bor 15 km fra jobben, det er ikke bussforbindelse og kona har annen arbeidstid, det har jeg prøvd før^^
        Da burde du kanskje ha lært da
        Dirty Harry Crawler Team
        http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

        Comment


        • #19
          det med fotoboks og rc bil, det funker ikke. Bilen er for liten, har testa.
          Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X