Announcement

Collapse
No announcement yet.

Latvia..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Latvia..

    Hei, er det noen som vet om noen steder i latvia som de selger rc? Burdet jeg kjøpe noe rc ting der om jeg finner noe? eller tror dere det er bare dritt?

  • #2
    en rc bil er en rc bil, samme hvor du kjøper den ifra... lønner seg bestandig å kjøpe kjente merker...
    OTteknikk.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ignifer View Post
      en rc bil er en rc bil, samme hvor du kjøper den ifra... lønner seg bestandig å kjøpe kjente merker...
      Nå tenkte jeg at de kanskje legger litt om? F.eks har en orginal eske til "HPI" BAja 5b. så kommer jeg ut, så er det en kopi av hpi baja..

      Comment


      • #4
        Originally posted by BSS View Post
        Nå tenkte jeg at de kanskje legger litt om? F.eks har en orginal eske til "HPI" BAja 5b. så kommer jeg ut, så er det en kopi av hpi baja..
        ække noe uland detta da...
        Går du i fattigstrøka blir du rana, nå sier jo ikke du noe om hvor du skal, men jeg var i gamlebyen og det er lenge siden jeg har sett så høy standard på bilparken som der. Var ufattelig mye bmw, mercedes, audi osv osv... Så ingen rc butikker men.... ihvertfall ikke i hovedstaden, men nå var vi primært i gamlebyen da... og pimpa øl

        Meeen det er ikke noe "kjempebillig" der for annet enn linduker, strikketøy og sprit. Klær osv ække noe spes billig... og du fåkke med deg en bil inn til norge uten å fortolle den...
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mr-Online View Post
          ække noe uland detta da...
          Går du i fattigstrøka blir du rana, nå sier jo ikke du noe om hvor du skal, men jeg var i gamlebyen og det er lenge siden jeg har sett så høy standard på bilparken som der. Var ufattelig mye bmw, mercedes, audi osv osv... Så ingen rc butikker men.... ihvertfall ikke i hovedstaden, men nå var vi primært i gamlebyen da... og pimpa øl

          Meeen det er ikke noe "kjempebillig" der for annet enn linduker, strikketøy og sprit. Klær osv ække noe spes billig... og du fåkke med deg en bil inn til norge uten å fortolle den...
          Hvorfor får jeg ikke det? alt under 5000 slipper man jo og fortolle?..men om jeg kjøper en over det ok.

          Men er latvia med i eu? må man fortolle inn i et eu land om det er eu i det landet man kommer fra?

          Comment


          • #6
            Nå er jo ikke Norge ett EU land da!
            OTteknikk.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ignifer View Post
              Nå er jo ikke Norge ett EU land da!

              Nei, men jeg skal til latvia, så til sverige, finland, polen, danmark og tyskland, og til sverige i gjen. Hva er sjangsen for og bli stoppet på svinesund da a? I tilleg har vi fredrikstad registrert skillt. så jeg tviler på at jeg blir stoppa etter så lang tid...Eller tenker jeg helt feil og dummer meg ut nå?

              Comment


              • #8
                Du kan ta med varer for 6000kr tollfritt...

                Så skal ikke være noe problem det, men som sagt.. Lativa er ikke billig...
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mr-Online View Post
                  Du kan ta med varer for 6000kr tollfritt...

                  Så skal ikke være noe problem det, men som sagt.. Lativa er ikke billig...
                  Oki... NEinei, men får jeg baja 5b 2.0 for under 7000der. så sparer jeg jo penger :P penger er penger hehe.

                  Comment


                  • #10
                    Ja du sparer 1000kr på å drite i alt av garantier osv..
                    Får du den derimot for under 6000 så sparer du nesten 4000kr...

                    Meen neppe..
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by BSS View Post
                      Nei, men jeg skal til latvia, så til sverige, finland, polen, danmark og tyskland, og til sverige i gjen. Hva er sjangsen for og bli stoppet på svinesund da a? I tilleg har vi fredrikstad registrert skillt. så jeg tviler på at jeg blir stoppa etter så lang tid...Eller tenker jeg helt feil og dummer meg ut nå?

                      hvorfor skulle du ikke bli stoppa etetr så lang tid.

                      det er vel ingen som går rundt å tror at tollerne husker alle reg.nummer på biler som kjører over grensa for så å se hvor lenge de enkelte bilene er borte.
                      at man har fredrikstad regga bil skulle vel ikke gi noen mindre grunn til å stoppe deg en f.eks en som er regga i Vadsø.

                      at du reiser inneom flere EU land spilelr ingen rolle. NORGE blir ikke mer EU medlemm av en grunn.
                      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                      alt under 1200 cc er en startmotor.
                      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazy beetle View Post
                        hvorfor skulle du ikke bli stoppa etetr så lang tid.


                        at man har fredrikstad regga bil skulle vel ikke gi noen mindre grunn til å stoppe deg en f.eks en som er regga i Vadsø.

                        .

                        Jeg har ikke sakt de ikke skal stoppe meg etter så lang tid?

                        Nå vet ikke jeg hvor vadsø ligger da? men ta oslo da. En familie fra oslo handler vel mere en en familie fra fredrikstad handler i sverige? Det er veldig rart at noen av tollerne går etter reg stedet da`??

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X