[OMG] så RC cola på butikk på jæren [/OMG]
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC brus
Collapse
X
-
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
-
Skal vel blande den ut med RC colaOriginally posted by Remy View Posthehe.. der du kommer fra trodde jeg det kun gikk i hjemmebrent jeg..
Comment
-
Hvis jeg ikke husker feil, heter det Royal Crown Cola..?
Har kjøpt det flere ganger når jeg har vært på billøp på sørlandet.Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]
Comment
-
Aaah, gamle minner om varm RC Cola og rallycross på Lyngåsbanen strømmer på... Fra den tiden Martin kjørte RS200, og en viss engelskmann knivet mot ham i en RS500 i Texaco-drakt
"Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"
Comment
-
Martin kjørte div 2 som det het den gang,med sin Ford RS200. Og sierra RS500 var en div1 bil.
Etter den tid har de byttet om på klassene,så nå heter den gromeste klassen Div1.
Men det var tider det....Har mange gode minner fra lyngåsbanen
Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]
Comment
-
Det er vel ikke helt umulig at du tenker på Will Gollop i Metro 6R4?Originally posted by skogpekka View PostAaah, gamle minner om varm RC Cola og rallycross på Lyngåsbanen strømmer på... Fra den tiden Martin kjørte RS200, og en viss engelskmann knivet mot ham i en RS500 i Texaco-drakt

RC cola hadde en litt spesiell status innen asfalt racing på her i Norge. Den ble ofte tildelt den føreren som i løpet av dagen hadde den største avkjøringen, under navnet. "Rally-Cross cola" Som kjent kjøres jo rallycross på en blanding av grus og asfalt..
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment