Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biler av RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Biler av RC

    Hey
    Jeg on BBS har strtet en T-skjorte butikk(det er geserer og bukser også dær.

    Og vi trenger Bilder som vi kan bruke på T-Skjortene.
    Noen som har bilder som vi kan få bruke?

    Helst brae bilder

    Mvh Jon M og BBS

    www.rckler.moo.no
    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
    Radio: Spektrum DX8

  • #2
    Åssen bilder er dere ute etter da? Blir lettere å finne bra bilder hvis vi vet hva dere vil ha vettu
    1:1 biler - 99mod Lexus SC400
    Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

    Comment


    • #3
      Du kan jo finne på google eller lage et møte etter eller annet sted. Så tar du bilder i luften og sånn.
      DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
      sigpic

      Comment


      • #4
        Pass på opphavsretten nå.
        Men synes du må få litt tøffere slorter.
        Synes det blir litt enkelt å bare skrive med enkle bokstaver. Få på litt fet design!
        OTteknikk.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jowie View Post
          Du kan jo finne på google eller lage et møte etter eller annet sted. Så tar du bilder i luften og sånn.

          Som ignifer sier.. vi får ikke bruke bilder fra google. Vi har sendt mail til HPI og MCD. Vi har fått tilatelse fra MCD og bruke dems logo! Hpi har ennå ikke svart!

          Comment


          • #6
            Prøv å ha bilder og logoer fra diverse motorer også f.eks RB, TNT, OS og sånne. Og litt mer design, ja.
            1:1 biler - 99mod Lexus SC400
            Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X