Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med VW/Audi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erfaringer med VW/Audi?

Jeg skal ha ny bil, og lurer litt på siste generasjon A6 med 2liter TDI (140hk), er det noen som har erfaringer med den motoren generelt, og A6 spesielt?

Greit å vite om det er like mye tull med denne som det var med første generasjon før jeg kjøper....
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

jeg her prøvd flere VW og audier med 2L TDI 140hk og syns det er en kjempe god motor.
    nå har jeg aldri eid en, så jeg har ikke prøvd den over lengre tid, men vet om mange som har den og er fornøyd.

når det gjelder den nyeste A6'en så er den god å kjøre, men jeg har jeg ikke hørt så mye om hvordan den er med tanke på feil o.l. men jeg pleier å ta det som et bra tegn når man ikke hører noe, for man hører som regel noe med en gang om det er noen som har trøbbel med de
    biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket

Comment

Det er vel stort sett det samme jeg har resonert meg frem til: intet nytt er godt nytt...
      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

Comment

Her finner du det meste: http://www.vwaudi-club.no/
        Kim Gjerstad Oslo
        Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
        Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

Comment

Det som er dyrt på nyere biler er spesielt elektronikk og data chipper rundt om i bilen. Disse kan bli ødelagt eller bli "feile" rett som det er. Bare pass på at Audien du ser på ikke er en typisk blue screen bil
          1:1 biler - 99mod Lexus SC400
          Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

Comment

Jeg kjøpte denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18206818
            Veldig fornøyd etter en og en halv uke iallefall.
            Overraskende sprek med tanke på hvor stor og tung bil det er (5meter og 1610kg).

Comment

fin fin bil du har fått deg! alt det rette utstyret uten om at det ikke er Quattro

Comment

Jepp, men quattro leveres ikke med de minste motorene....
                Hadde lyst på en 2,7tdi, men da hadde det blitt en ribbet en, så jeg tok heller mindre motor og mer utstyr.

Comment

ser den hehe

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X