Den dagen rally og rallycross begynner med el, da er det bare /cutwrists
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fine el. biler!
Collapse
X
-
Den teslaen som jeg la ut link til er jo 7 seter med en top fart på 120mph, 0-60mph på 5,6 sek.Originally posted by MatsNorway View Postel-bilene tar ikke av før man får noe som passer en familie. En stasjonsvogn f. eks. med cruise fart på 120-40km/t
Tur retur oslo-hamar i batterikapasitet er og minimum tenker jeg, før de fleste vurderer en slik sak. Men tror ikke rekkevidden er så gæren nå, tror bare at det går for sakte.
Å ligge i 90 i 100 sone er tortur!
cruiser alltid i 120+Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
Sandnes Osteopati Senter
http://www.osteopaten.info/index.html
Comment
-
hadde jeg hatt familie med 2 unger+ dyr eller noe slikt ville jeg også hatt en slik. har ikke bruk for en slik, men skulle gjerne hatt en!Originally posted by tesdal View PostJeg har lyst på en slik.

btw. hat 2 bagasjerom, et bak + et foran under panseret :PTim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
Sandnes Osteopati Senter
Comment
-
El kjører i allefall i fra alt som heter bensin og disel så lenge det ortlige el biler.Originally posted by Fabiz View PostTja... Drifting, Rally, Rallycross, STCC, BTCC osv. med elbil... I think not.
Fabiz
Momentkurven på elmotorer går jo rett opp fra omtrent null RPM..Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!
Comment
-
NEI, ER DET SANT!?Originally posted by Simen Gjørstad View Post
Momentkurven på elmotorer går jo rett opp fra omtrent null RPM..
Er vel det jeg har stått å sagt i hobbybutikkene jeg har jobbet i omtrent hver dag i tre år, så det vet jeg veldig godt. Men ser fortsatt ikke moroa i det. Sladding og touring med elektromotor i ordentlig bil... Den dagen det kommer batterier som tåler det strøtrekket blir jeg imponert. Og ikke minst motorer som holder.
Og jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha elbiler. Tupperwarebokser med vaskemaskinmotor spør du meg. Ikke blir de kollisjonstestet heller. Jeg GLEDER meg til den dagen er slik Greenpeacefaen kolliderer med elbil i 80 km/t jeg. Da ser jeg fram til å se sitatet "Dødsfallet kunne vært ungått i en ordentlig bil."
Mine bronsepenger i hvert fall....
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Tupevare biler er ikke no kult, og det tror jeg heller ingen andre i tråden her syntes heller.
Snakker jo om litt ortlige biler(er vell ikke så mange enda,), men vi har nok ikke kommet så langt att dette er mulig for mann i gata og kjøpe..
hadde aldrig i livet satt med i en sånn liten riskoker, men den dagen det kommer noe brukbart på markedet til en riktig pris så kommer jeg nok til kjøpe elbil.Last edited by Simen Gjørstad; 2 December 2009, 17:23.Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!
Comment
-
Tesla er jo heller ikke kollisjonstestet...
Elbiler har alt for mye fordeler i Norge spør du meg...
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
åfaen unnskyld!Originally posted by tim56 View PostDen teslaen som jeg la ut link til er jo 7 seter med en top fart på 120mph, 0-60mph på 5,6 sek.
trodde det var den roadstern jeg.
Den er mere en GT/coupe da men.
Den er nok ikke konkurranse dyktig uten skattefordeler riktig enda.
sååå da virker det som teknikken er klar når olje totalen blir dyrere en batteri pakke og hele det styret da?
Pen var den også. Men det er nok en 5 seter med godkjenning for å sette in 2 barneseter?
tøft.
Ikke helt sammenlignbart kansje men den koster 1000$ mer en den minste corvetten (430hk). Kan hende den blir billigere en corvette her i norge.Last edited by MatsNorway; 2 December 2009, 17:51.ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Comment
-
hehe
dem må vell krasj teste bilene sine snart.. Det er jo nytt, og som mye annent må ting få litt tid på seg til og bli duganes.
Hadde ikke forundra meg om el kommer inn i motorsport snart, bare batteriteknologien blir bedere. Om disse nye batteriene kommer før vi dauer er noe annent
Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!
Comment
-
hadde vert kjempe tøft om du hadde kjøpt en! da hadde du ikke fått komt ut på klepp uten den og ville gjerne hatt en liten tur i den ogsåOriginally posted by snappy79 View PostTesla er konge.. Holdt på bestille meg en slik Tesla Model S. Men det var for lenge å vente.
Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
Sandnes Osteopati Senter
Comment
-
synest den så stilig ut og var overasket over at det fantes slike el bilerOriginally posted by MatsNorway View Poståfaen unnskyld!
trodde det var den roadstern jeg.
Den er mere en GT/coupe da men.
Den er nok ikke konkurranse dyktig uten skattefordeler riktig enda.
sååå da virker det som teknikken er klar når olje totalen blir dyrere en batteri pakke og hele det styret da?
Pen var den også. Men det er nok en 5 seter med godkjenning for å sette in 2 barneseter?
tøft.
Ikke helt sammenlignbart kansje men den koster 1000$ mer en den minste corvetten (430hk). Kan hende den blir billigere en corvette her i norge.
5 seter funker konge
håper i hvertfall at den blir like billig som en gjennomsnittlig bil i dag.
Last edited by tim56; 3 December 2009, 20:45.Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
Sandnes Osteopati Senter
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment