Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fyrværkeri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BSS View Post
    Vi var heldige i år Naboen til de var var hos, hadde visst sløst av 5000kr på fyrverkeri, så tokk vi og smalt opp det vi hadde først, 2batterier et til 129 og et 49kr Må si det var veldig fint det naboen dems hadde, men herregud, Fyrverkeri til !5000KR! Kunne jo søren meg fått mye annet fint for det i stede for og sende det opp. x] !

    Svei av rund 10lapper++++. så hva er 5000kr??

    Comment


    • #17
      sløsing av penger..
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #18
        Det blir feil å si at det er sløsing av penger. Det handler om hva du liker og hva du prioriterer.
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • #19
          for mange (gale folk riktig nok ) er det jo bortkastet å bruke penger på RC også.....
          Jeg synes fyrverkeri er skikkelig moro, og derfor bruker jeg (dvs. familien) penger på det..... Om kjøp av fyrverkeri er sløsing med penger kommer jo helt ann på øya som ser det....
          Last edited by SAVAGEry; 1 January 2010, 18:18.
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #20
            joda, å kjøpe littegrann er jo bare moro, men å bruke 10.000 på fyrverkeri er vanvittig i mine øyne, tipper bra mange er enig med meg der.
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
            Smått&Rått Harstad

            Comment


            • #21
              Vi har alle hver vår måte å feire inngangen til et nytt år på, og om ikke du "sløser" vekk penger på fyrverkeri.. så kan du og gjøre som du vil,men å se på andres fyrverkeri er ikke det samme som å skyte det opp selv.
              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

              Comment


              • #22
                jeg har brukt nok penger og ikke minst tid på fyrverkeri før, og det å se på fyrverkeri er ikke så stort uansett hvem som skyter det opp, men selvfølgelig hver sin smak
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • #23
                  Det var ikke reint fyrverkeri jeg har fyrt opp.Verdien er mye mere enn det jeg har gitt men har pyro bomber å sånt.Største bomba jeg hadde i år var på 300mm og den veier 13,7kg.og jeg ser ikke at man sløser med pengene

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SAVAGEry View Post
                    for mange (gale folk riktig nok ) er det jo bortkastet å bruke penger på RC også.....
                    Jeg synes fyrverkeri er skikkelig moro, og derfor bruker jeg (dvs. familien) penger på det..... Om kjøp av fyrverkeri er sløsing med penger kommer jo helt ann på øya som ser det....
                    Du kan ikke sammenligne rc med fyrverkeri!! Rc er noe man har, fyrverkeri går rett til værs og blir borte. !

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by BSS View Post
                      Du kan ikke sammenligne rc med fyrverkeri!! Rc er noe man har, fyrverkeri går rett til værs og blir borte. !
                      ingen som har sammenlignet det heller da, det ble bare konstantert at smaken er som baken.
                      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                      Smått&Rått Harstad

                      Comment


                      • #26
                        Fyrverkeri budre verdt forbudt for privet personer!!!!!
                        Det skader mensker og skaper branner for store summer
                        The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Anders.G View Post
                          Fyrverkeri budre verdt forbudt for privet personer!!!!!
                          Det skader mensker og skaper branner for store summer

                          Har jo bare med bruken å gjøre det da..... f.eks. om man skal tenne på et fyrverkeri-batteri, følg da det som står om at du skal holde deg så og så langt unna, og støtt opp med murstein eller lignende, og bruk beskyttelsesbriller - da er det ikke mye som kan gå galt... men det er jo selvfølgelig vanskelig å få ALLE til å gjøre slik....
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                          Comment


                          • #28
                            Sløsing eller ikke!!

                            Jeg har tidligere hatt et ganske stort budsjett, mellom 3-7 tusen kroner..

                            Men nå når alt det gøye er ulovlig så kjøpte jeg kun stjerneras som vi glemte å ta med til naboen hvor vi feiret nyttår.

                            Jeg må si dette her er triste greier... Jeg var ute å kikket etter bomber som vi hadde tidligere... mener det var en tysk eller spansk bombe... Kostet 4-500 kroner for 15 år siden... Gikk opp til rundt 1000 kroner i slutten. Selve bomben så ut som en stor rull med julepapir, og var kun et skudd som satte spor på himmelen... Den fløy høyt også... Tror det var snakk om 100m pluss på den saken der...

                            Denne hadde jeg flere av mange år på rad... Pluss noen mindre som også var helt sykt bra... har alltid vært fasinert over større raketter med pinne også... slike til rundt 500 kroner stk...

                            Dessverre fikk jeg vite at maks dimameter på bomber nå er satt til 50mm... De jeg beskriver over vil jeg tippe hadde en diameter på rundt 200mm.

                            Nei... Jeg gir opp norge... Slik jeh ser det så er det vel ikke rakettene som har vært problemet, men heller disse thunder/king og happy springs greiene som ble lagt opp ned, bort over og oppi postkasser hele tiden..

                            Jeg har boikottet hele greia nå... Mitt fyrverkeri bli å finne i Sverige på påskeaften i årene frem over i stede... Gleder meg til det... Så får jeg heller snylte på andre her hjemme.

                            PS: jeg føler ikke det er sløsing med penger om man bruker det på fyrverkeri... Enkelte bruker jo 5000 kroner på en bukse, så hvorfor skal ikke vi få bruke 5000 kroner på noe vi er interressert i en kveld i året.
                            Asgeir Kinn 1979
                            RRR - RB - 4PK

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by BSS View Post
                              Du kan ikke sammenligne rc med fyrverkeri!! Rc er noe man har, fyrverkeri går rett til værs og blir borte. !
                              Nja, HBX, HSP, BSD og alle de andre kopimerkene som finnes kan vell sammenlignes med fyrverkeri, bare at fyrverkeriet faktisk fungerer som det skal, og ser bra ut! Et 25 skuddsbatteri varer sikkert lenger enn en HBX bil uansett
                              Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                              Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                              TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by djegga View Post
                                Nja, HBX, HSP, BSD og alle de andre kopimerkene som finnes kan vell sammenlignes med fyrverkeri, bare at fyrverkeriet faktisk fungerer som det skal, og ser bra ut! Et 25 skuddsbatteri varer sikkert lenger enn en HBX bil uansett
                                Haha! stemmer det
                                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X