Ha det gøy på andres bekostning? Det var en hel gjeng som ikke trodde på meg når jeg sa man kunne få trøbbel av å kjøpe og selge brukt, og faktum var at man faktisk kan det.
hehe...har jeg sagt noe i det inlegget her at jeg skal sitte å tjene "fett" med kr å lure stat osv..NEI!!! les litt bedre neste gang...dette er i utgangspunktet et "rom" der man samler opp ting å folk kan stikke innom for en prat å evnt legge fra seg en bil\fly\båt\whatever å evnt ta med seg en annen bil\båt\fly\whatever å alle parter er happy så får jeg se på sikt om det blir noe "annet" "tjene kr på rc" men den tid den sorg
MVH
Eivind
41242698
Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++
Jeg ønsket deg lykke til før i tråden her, og det gjør jeg jo enda. Men når du ikke hører på når jeg advarer deg om konsekvensene av dette, så gjør ikke det meg noe, men da må du ikke si at "jeg skal ha det gøy på andres bekostning".
Jeg ønsket deg lykke til før i tråden her, og det gjør jeg jo enda. Men når du ikke hører på når jeg advarer deg om konsekvensene av dette, så gjør ikke det meg noe, men da må du ikke si at "jeg skal ha det gøy på andres bekostning".
Fabiz
Du er verre enn en narkis"kunde" som ikke vil gå du....
Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!
det å bytte noe er jo en god sak det med ett mellom legg på div ting er det fortsatt ett bytte, så tror ikke "skraphandleren" kommer å tar noen.. lurer på om alle i norge som kjøper brukt bil havner i trøbbel??
jeg vet at det er mange som har lyst å prøve seg på RC der ute, men verger seg litt fordi det kan være dyrt å "prøve" hobbyen, å da er det geialt og ha en sånn plass å gå til.
tror det kan komme mye godt ut av noe slikt, å kanskje det blir mer interesse for hobbyen på landsbasis etterhvert, når det er litt "billigere" å prøve seg litt først.
så fabiz, jeg tror kanskje du skal tenkte litt mer over hva du skriver før du kjører på med lover og regler, og det som har blitt sagt av tråd starter fra første stund er: jeg lufter bare ideen her...
eller har du en regel i ermet der også kanskje?
så fabiz, jeg tror kanskje du skal tenkte litt mer over hva du skriver før du kjører på med lover og regler, og det som har blitt sagt av tråd starter fra første stund er: jeg lufter bare ideen her...
eller har du en regel i ermet der også kanskje?
Ja, jeg leste klart og tydelig at han luftet tankene her, og derfor kom jeg med de utsagnene som jeg gjorde.
jeg tror du tråkker litt i din egen møkk.. hadde du forstått alt så hadde du ikke kommet med noe slikt i det hele tatt, å jeg tror folk sjekker opp om det er noe spess. det å holde på med sånt er langt i fra ulovelig, starte opp ett eget lite firma. (dvs. registrere seg på brønnøysund bare) så har du ett navn å holde deg til å alt er lovelig hoho.. ikke mer å si om den saken
jeg tror du tråkker litt i din egen møkk.. hadde du forstått alt så hadde du ikke kommet med noe slikt i det hele tatt, å jeg tror folk sjekker opp om det er noe spess. det å holde på med sånt er langt i fra ulovelig, starte opp ett eget lite firma. (dvs. registrere seg på brønnøysund bare) så har du ett navn å holde deg til å alt er lovelig hoho.. ikke mer å si om den saken
Han har da vel aldri snakket om å starte noe firma, han har snakket om, og jeg siterer, og "deale litt privatpersoner mellom".
Hvem bæsja i skuffen nå?
Men uansett, jeg føler jeg har sagt mitt her nå, og folk vet nå hva den eventuelle konsekvensen kan bli. Jeg synes heller at dere burde slutte å syte over at jeg advarte mot at det kan bli konsekvenser av det enn å syte over at jeg er negativ og redd for at noen starter en bruktbutikk. Jeg har da drevet butikk selv en gang i tiden og vet veldig godt hva det innebærer, så hvorfor i all verden skal jeg være redd for noe sånt nå når jeg ikke engang driver eget firma? Det er ikke rart det blir krig i verden når folk med en gang skal buse frem med utsagn som "Å fy faen du er negativ til det jeg skal prøve på ass!!!! Eru redd for noe siden du jobber i Smallsize!!!! blablabla" og mer usaklige utsagn som "Smallsize går det ikke akkurat bra med om dagen". Hvis det er oppfatning deres, så greit. Se dere rundt om, og se hvilke bedrifter som legges ned om dagen, og hvem som er norges største hobbykjede. Når dere har gjort det, så kan dere begynne å prate.
Jeg synes dere heller burde se positivt på ting, og ikke så jævla negativt som alle skal være her inne til tider. Hva faen skulle dere gjort uten norske hobbybutikker? Jeg ser at hver bidige gang en butikkansatt kommer med et utsagn så blir det stilt opp en hel bataljon som peprer denne personen med kommentarer om at han er inhabil. I de fleste tilfeller synes trådstarter at innlegget til denne butikkansatte er fint, informativt og nyttig, men det er klart personen blir frustrert av denne hat-hæren som knaller løs.
Noen her inne er faen meg så trangsynte at jeg har lyst å spandere en tur til Follo-klinikken...
Uansett så er jo ikke dette din sak..
Hva som er lov å ikke er ikke noe du skal bry deg med, det er derfor man er et oppegånde rettsvesen å innstanser som tar seg av ting som eventuelt dette hvis det kommer inn under noe spes i loven.
Du må prøve å la være å stikke nesen din opp i ALT som rører sg på forumet...
Skjønner godt at du er den på forumet som har desidert flest innlegg jeg.. Du kommenterer jo i hytt å dynevær uansett hva det er og tilogmed når det saker som faktisk ikke berører deg eller dine interesser!
Jada du kommer sikkert med mye merkelige uttalelser nå etter dette innlegget mitt men det får så være. gå heller ut å kjør litt RC bil du enn å sitte her på forumet å bare tulle deg.
hehe...masse interesange kommentarer her ja må le jeg altså:P
den "enes brød den andres død":P hehe men uansett kjekt med tilbakemeld.fabiz har vel satt ting "litt på kanten" he spør dere meg ja men hans måte å skaffe seg "inlegg" på tydelig vis:P..snart 8tusen inlegg her så har man ikke mye å finne på..men men..dere har alle deres kommentarer så det er jo fint..
MVH
Eivind
41242698
Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++
Har hengt meg litt opp i den skraphandeleren jeg, noen som har skjønt hvor han kommer inn i bildet her? hva har en brukt rc butikk med skraphandel å gjøre? trudde de tok imot 1:1 biler å solgte deler av de jeg. rc er vel litt for lite for at de skal henge seg opp i det. kommer dekkhandlere til å steile hvis de leser at vi selger brukte å nye dekk å felger i vår selges forum? hva med de som sønnak, Varta osv som lager batterier, noen som har hatt problemer med de etter å byttet noen rc batterier her inne?
kunne tenket meg å ha hørt noen som vet noe.
MVH
Glenn R
Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!
Comment