Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har DX5e, ønsker en god heli-sim til en billig penge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har DX5e, ønsker en god heli-sim til en billig penge

    Hallå!

    Første post her, og er ganske ny med med heli. Kjøpte meg en Blade mCP X for en drøy uke siden, og lærer noe nytt hver dag.
    Men for å tørre å ta steget videre, ønsker jeg en god simulator som ikke koster skjorta.
    Har en DX5e av den nyere sorten med trainerinngang på baksiden av radioen.
    Tittet litt på Phoenix sin sim, og sett demoen av denne. Kan ikke si at jeg er annet enn mektig imponert over det folk sier om realismen og grafikken. Nedturen er prisen!
    Finnes det en annen måte å skaffe seg en tilsvarende sim uten å betale 1000 kr?
    Hva trenger jeg i så fall? Trengs det noe spesielt av kabler o.l.?

    Takker på forhånd for alle svar

    /stian

  • #2
    Kan ikke så veldig mye om detta, men har kødda mye med piratvare for å få det til å funke... Når jeg ikke orka mer av den pirat driten, gikk jeg ned på smallsize og kjøpte phoenix pakka med Dx5e, og det er verdt hver eneste krone! Du får updates, alt funker slik det skal, det følger med det du trenger, og du får en konge sim! 1000 kroner er lite når du tenker på hvor mye du sparer i deler.
    B44.2, B4.1WC, T4.2, RC8.2e, Ko Propo, Savox ,Tekin

    Comment


    • #3
      Enig i at phoenix hadde vert bra. Har selv tenkt og kjøpe en. Hvis du vil ha noe som er billig kan du ta real flight basic, men vet ikke hvor god den er på heli. Phoenix koster bare 995 kr uten fjernkontroll fra elefun.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X