Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppsett i Aerofly pro deluxe.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppsett i Aerofly pro deluxe.

    Sliter med å få Aerofly pro deluxe til å svare på de bevegelsene jeg gjør med stikkene (Hitec laser 4)
    Simulatoren og tx er brukt sammen før, men på en annen pc. Så jeg vet det skal være mulig å få dette opp å gå =P
    Jeg har prøvd det jeg selv mener kan være logiske forklaringer, men til ingen nytte. Brukermanualen ga meg fint lite eller ingenting.
    Noen som bruker denne simulatoren enda? Så det var en del poster om den her, men fikk ikke noe nytte av de.

    Jeg har ikke brukt noen andre simulatorer før, eller flydd mye helikopter, så det meste blir bare gjetting på instillingene jeg g
    B44.2, B4.1WC, T4.2, RC8.2e, Ko Propo, Savox ,Tekin

  • #2
    Har samme simulator selv, og har satt den opp for mange andre. Det jeg har opplevd et par ganger, er at du kanskje bør prøve å kalibrere kontrollen inne på simulatoren, for å få den til å registrere radioen, før du prøver å sette den opp mot bevegelsene.
    Det som også kan være, er at du muligens må opprette en joystick til, for å få den til å registrere. PM meg om det fortsatt er problemer.
    Har et par bensinbåter, noen biler, og en del fly. Skulle jeg summere opp alt, må jeg til å forlange mye mer plass til signatur Drevet med RC i ca 25 år, har eskalert en del de senere år...
    Knut Olav Rundtom

    Comment


    • #3
      Takk for svar og tilbud!

      Nå har det seg sånn at jeg ga faen i hele FMS og kjøpte meg Phoenix med dx5e istedet =D
      B44.2, B4.1WC, T4.2, RC8.2e, Ko Propo, Savox ,Tekin

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X