Announcement

Collapse
No announcement yet.

Felles utekjøring med tanks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Felles utekjøring med tanks

    Nå går det mot vår! Endelig kan man begynne å kjøre ute. Gleder meg til å kjøre mc (1:1), og tanks. Ser at det selges enormt mange tanks på Norgeshandel, ebay osv. Så det må jo være mange nå som har rc tanks.

    Da burde det jo gå an at noen foreslår et sted hvor man kan møtes for felles kjøring, utveksling av ideer og erfaring. Selv bor jeg i Oslo med begrensede muligheter. Men et eller annet sted i det sentrale østlandsområdet må må det jo være en mulighet.

    Hva syntes dere?
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

  • #2
    hihi

    Denne er jo "litt" gammel, men pokker hell.

    Sandstrand og jeg har vel kjørbare tanks i løpet av våren. Samt at en kammerat eller to har også kjørbare tanks.

    Dette burde ordnes når snøen forsvinner og det blir sånn nogenlunde ute.

    Kunne godt tenkt med "Tank Trail" en gang, hvor vi satt opp en løype vi kunne kjøre. Sandtaket på Skedsmokorset kan kanskje brukes, samt at Wolf har en masse Tamiya tanks og et området på Jessheim som kan brukes. Eller ihvertfall i nærheten av Jessheim.

    Kanskje noen andre her som vil kjøre også eller at vi samles et annet sted for å kjøre.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Hadde vært morro det. Men å sette seg i bilen for å kjøre 150 mil (en vei) for å kjøre tanks noen få timer er vel ikke det som frister mest

      Dere får ta masse bilder å legge ut...
      sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

      Comment


      • #4
        Originally posted by NoBrainer View Post
        hihi
        Sandstrand og jeg har vel kjørbare tanks i løpet av våren. Samt at en kammerat eller to har også kjørbare tanks.

        Dette burde ordnes når snøen forsvinner og det blir sånn nogenlunde ute.
        Ja, da burde begge Pershingene og Leo'n være klare. Med IR så vi kan "krige".

        Sandstrand
        Geir Sand-Strand, 1968.

        Comment


        • #5
          Dette høres bra ut. Får vel skaffe meg IR da....
          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X