Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal kjøpe Blizzard..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal kjøpe Blizzard..

    Hei! har endelig bestemt meg for å kjøpe leketøyet jeg drømte om når jeg var yngre Gikk med avisen og sparte som en gal, men den lokale hobbybutikken forsvant, og det gikk i glemmeboken.. Internett hadde jeg ikke hørt om på den tiden. Neste gang jeg kom til å tenke på den var den gått ut av produksjon. Men ser at Kyosho har fått den i produksjon igjen, med litt mer detaljer også Noen som vet om den nye blizzard er lik den gamle? med unntak av de ekstra detaljene på karossen? Sliter også med å bestemme meg for om jeg skal ha EL eller Nitro versjonen. Noen som har noen anbefalinger og erfaringer? Ser det er en tråd på blizzard alt, men fikk ikke svar på alt jeg lurte på der, så spør og graver her i stedet
    Driver for det meste med 1:1 biler

  • #2
    Kjøp gjerne Blizzarden, men for guds skyld ikke kjøp nitro-utgaven...

    Personlig synes jeg Blizzard vare grisekjedelig.. men det er jo folk som synes mine hobbyer er grisekjedelig også. Tror jammen det er delte meninger om sånt... merkelig.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Er rart det med meninger! Dama mener jeg ikke burde røyke, men jeg mener jeg røyker for lite!
      OTteknikk.com

      Comment


      • #4
        Noen spesiell grunn til at Nitro utgaven er et dårlig valg? Har hatt noen Nitrobiler før, og vet jo det er litt kavete og grisete, og ikke minst bråkete, men så er det jo kjekt å bare kunne helle på tanken og kjøre videre da Er mer for å oppfylle en "guttedrøm" at jeg har lyst på den da.
        Driver for det meste med 1:1 biler

        Comment


        • #5
          Originally posted by GSM View Post
          Noen spesiell grunn til at Nitro utgaven er et dårlig valg? Har hatt noen Nitrobiler før, og vet jo det er litt kavete og grisete, og ikke minst bråkete, men så er det jo kjekt å bare kunne helle på tanken og kjøre videre da Er mer for å oppfylle en "guttedrøm" at jeg har lyst på den da.
          hei Gsm ser svaret ditt her kommer veldig seint folk virker ikke så aktive her inne men tilbake til det du spør om selv har jeg åsså drevet med både eletriske å nitro fly,biler å helikoptere å det kommer veldig ann på hva du har tenkt å bruke kjøretøyet ditt til som jeg ser har den jo belter som en tanks så den er jo da laget for off road kjøring jeg ville selv sattset på nitro da du får den "ekte" motor følesen samt du slipper å være redd for elektronikk å vann osv ved snø eller gjørme det pleier åsså å være mye mer moment å turtall i en kraftig nitro motor, til slutt vil jeg bare si at det ble nevnt at blizzard var kjedelig, vel det er jo hver sin smak så lenge du blir fornøyd å får opp fylt gutte drømmen go for it beklager at det ikke ble så mange tegn settninger etter at jeg skriver dette fort
          Mads Christoffer

          Comment


          • #6
            Hvordan har det gått med gutte drømmen? Blitt no handel?

            Har selv fått tak i EP utgaven og ser fram til snøen kommer
            Lars Grytdal, -81 modell, GMBK
            Traxxas E-Maxx 3905 | Kyosho Blizzard EP | Kyosho Lazer ZX-5 Novak 6.5 | Kyosho Airstreak Caterpillar | Tamiya QD Monster Beetle | Futaba 3PM 2.4 Ghz

            Comment


            • #7
              Drømmen ble punktert av en rekke uforutsette utgifter i sommer Og hadde nesten glemt hele greien helt til jeg fikk en mail om at noen hadde svart på tråden her Håper på å få tak på en før vinteren kommer Må bare bli kvitt litt økonomiske etterskjelv
              Driver for det meste med 1:1 biler

              Comment


              • #8
                Originally posted by LG View Post
                Hvordan har det gått med gutte drømmen? Blitt no handel?

                Har selv fått tak i EP utgaven og ser fram til snøen kommer

                Bilder.... Vil se bilder!!!
                sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

                Comment


                • #9
                  Min Blizzard

                  Fikk tatt litt film og noen bilder.

                  Attached Files
                  Last edited by LG; 29 September 2009, 21:10.
                  Lars Grytdal, -81 modell, GMBK
                  Traxxas E-Maxx 3905 | Kyosho Blizzard EP | Kyosho Lazer ZX-5 Novak 6.5 | Kyosho Airstreak Caterpillar | Tamiya QD Monster Beetle | Futaba 3PM 2.4 Ghz

                  Comment


                  • #10

                    Ser morro ut. Fin Blizzard du har der.
                    sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X