Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan bytte belteledd på HL Walker Bulldog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan bytte belteledd på HL Walker Bulldog?

    Det ene festet til pinnen har knekt av, så jeg tenkte jeg skulle få bytta leddet. Den delen av pinnen som satt igjen var den ruglete, og denne satt noe innmari gått selv om jeg hadde gått grep rundt andre enden med tanga. Så da lurer jeg på hvordan det er mulig å få ut pinnen som sitter på naboleddet som er helt? Har prøvd med ei nål og banke det ut, uten at det har fungert. Noen andre tips? Det er snakk om standardbeltet i plast.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

  • #2
    Bruk en av reservepinnene eller en av de tegnestiftene som har plast bakdel. Det bruker jeg selv på metallbeltene til begge tanksene mine.
    Hvis du bruker reservepinnene, så slå forsiktig da de har veldig lett for å bøyes. Jeg har selv slått en pinne feil vei igjennom belte.

    Selv så bruker jeg å legge beltet på høykant med et reserveledd under belte der hvor jeg skal slå ut pinnen. Kan ta noen bilder hvis ønskelig.. Bare gi beskjed
    sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

    Comment


    • #3
      Fikk det til i går gitt. Prøvde først å banke på en nål og reservepinnen uten at det fungerte særlig vellykket, men når jeg overlot jobben til en annen løste det seg fort ved bruk av en flattrekker.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X