Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe Kyosho Blizzard Ep?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor kjøpe Kyosho Blizzard Ep?

Har leita litt på nettet men finner ikke noen som selger.
    Er det noen her som vet?
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

Se på www.ebay.com

Jeg kjøpte en ny i eske eldre modell med skjær til jr derfra !
    Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE

Comment

titta nå men det var kun EN der og han solgte ikke til norge. Men gjør kanskje det hvis jeg spør pent. De er vanntette eller? tåler snø liksom?

Comment

Originally posted by Hans O View Post
        titta nå men det var kun EN der og han solgte ikke til norge. Men gjør kanskje det hvis jeg spør pent. De er vanntette eller? tåler snø liksom?
        Er vel elektronikken i kjøretøy som er problemet, ikke selve konstruksjonen.

Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

Comment

Det var i grunn det jeg mente da. Om bilen kommer vanntett. Altså om esc osv tåler snø..

Comment

Er nok ikke noe vanntett (om det er elektronikk i den out-of-the-box da..) der, etter hva jeg har sett på bilder, men siden så mange kjører den i snøen må den jo være bygd slik at snø ikke kommer inn? evt. at karosseriet sitter tett inntil kjøretøyet på en måte, slik at snø ikke kommer inn så lett ?
            jeg har ikke peiling, lurer igrunn på hvor man kan kjøpe en selv, og om den er vanntett.
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Originally posted by Fabiz View Post
              Er vel elektronikken i kjøretøy som er problemet, ikke selve konstruksjonen.

Fabiz
              Om konstruksjonen er god nok så trenger jo ikke elektronikken være vanntett. Hadde jo ikke trengt vanntett elektronikk eller gjort noen modefiseringer hadde det ikke vært for at beltene kaster snø inn i kjøretøyet.

Når det kommer til kjøp av ny Blizzard EP blir nok det svært vanskelig. Noen få selger fortsatt nitroutgaven, men det er vel en stund siden begge (ihvertfall EP) gikk ut av produksjon.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Denne ble oppdatert 12 desember 2009. Noe som vel tyder på at dei selges enda. Ta kontakt med butikken og spør når dei får inn nye http://www.centrohobby.no/shop.asp?p=20879654
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Det står flere steder at Blizzarden er ute av produksjon. Siden ingen butikker har fått inn noen nye heller på lang tid så tyder det mye på at det stemmer. Det finnes nesten ikke deler lenger heller. Ligger jo to ute på amerikanske eBay, så betaler dere nok får dere sikkert en av de til å sende over dammen. Hvis ikke får dere skaffe dere en GP og bygge om, disse er det vel fremdeles noen få som har igjen på lager.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Få se bilde av en GP da

Comment

Eller så er det sikkert mere info på www.kyosho.no
                      Lars Grytdal, -81 modell, GMBK
                      Traxxas E-Maxx 3905 | Kyosho Blizzard EP | Kyosho Lazer ZX-5 Novak 6.5 | Kyosho Airstreak Caterpillar | Tamiya QD Monster Beetle | Futaba 3PM 2.4 Ghz

Comment

Kyosho.no

Den ligger ute med pris 2990 på kyosho.no

Prøvd å kontakte dem?

De har GP-modellen også.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Mortenporten.
                        Working...
                        X