Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer kjøp av rc tank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderer kjøp av rc tank

    Hei

    Kikker på en rc tank fra rctank.de. Ser noen kommer med metall belter.
    Er det stor forskjell med eller uten? Er metall et must for kjøring ute?
    Er belteavsporing et problem med gummi eller metall belter?

    Åssen er erfaringen deres med rctank.de? De sender vel ikke produktet uten moms automatisk?
    Traxxas VXL Rustler 2WD
    11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

  • #2
    Jeg har en M41A3 Walker Bulldog med plastbelter og en Tiger 1 med metallbelter. De er som natt og dag å kjøre med.
    Bulldogen hopper og spretter mer enn Tiger'n. Nå skal det også sies at det er metallundervogn og metallhjul på Tiger'n noe som gjøre at vekta er på nesten 5 kilo. Bulldogen er vel bare et par kilo så den blir litt for lett.

    Hadde vel kjørt et par uker med Bulldogen før problemet med belteavsporing startet. På den er det ikke beltestrammere, så det må du eventuelt lage selv.

    Har hatt litt belteavsporing på Tiger'n også, men der er det beltestrammere og mulighet for å justere strammehjulet.

    Når du bestiller fra rctank.de så skriver du i kommentarfeltet at du vil betale via PayPal og at de må trekke fra 19% moms.

    Har bestilt flere ganger fra rctank.de og kan anbefale dem på det varmeste. Men førsteinntrykket var vel ikke så bra, noe du kan lese om her; http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=39559
    Last edited by M41A3; 18 December 2009, 16:05.
    sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

    Comment


    • #3
      Takk for svar.

      Kikket på siden og sliter nå med valget:
      Det vel ikke så mye som skiller disse teknisk sett? Stort sett samme innmat eller?





      Traxxas VXL Rustler 2WD
      11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

      Comment


      • #4
        Heng Long tanksene kommer i dag med det siste RX-18 kortet. Så det er samme elektronikken i all de tre tanksene du har sett på..
        sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

        Comment


        • #5
          Bulldog'n er IKKE i skala, den har helt feil proposjoner. Så var det sagt...

          De to andre skal visstnok være bedre. Ergo de har mere skalalikhet og sånnsett etterligner mer det orginale produktet.

          Jeg tror jeg ville valgt en av de tyske i såfall. Men det er min smak. Jeg liker personlig T-72, men den finnes ikke i 1:16 uten å koste skjorta og litt til.
          Ville heller ha valgt Tiger I eller II, slik at man får litt breie belter til å kjøre oppå snø, hvis du da ikke skaffer deg vinterbelter da.

          Bare mine små kommentarer
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #6
            Tror det blir http://www.rctank.de/product_info.ph...roducts_id=750 jeg kjøper meg. Eller Tiger Early Grå http://www.rctank.de/product_info.ph...roducts_id=751

            Men kunne egentlig tenkt meg Leopard eller M1A2 Abrams type tank.

            Er det kun Tamiya som har 1/16 skala av Leo og M1A* Abrams tankene?
            Traxxas VXL Rustler 2WD
            11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

            Comment


            • #7
              HL har ikke de to moderne tanksene du nevner.

              Jeg hadde gått for Tigern. Den er størst og den man får mest deler til.
              Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

              Comment


              • #8
                Takk for all input folkens. Da er en Desert Tiger 1 med metall tracks bestilt
                Traxxas VXL Rustler 2WD
                11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X