Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tiger på vei.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tiger på vei.

Jau, da har jeg fått tak i en tiger, brukt i denne omgang. For dere som tråler finn.no har dere sikkert sett den.
    Blir en prøvekanin for litt camo og modding.En av gutta vil sikert leke videre med den når jeg bestiller en normandy versjon fra rctank.de

Men hvilken modell er dette egentlig, la merke til de litt merkelige 'luftehullene i front som jeg ikke ser på manga av bildene på hobbyhavoc.
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Jeg veit ikke om noen 1:1 som har slike luftehull.
    Det må være for å kjøle ned elektronikken.
    Ville ha tettet igjen det jeg da.

Hvilken versjon av hovedkortet er det og hvor mye er metall på denne da?

Ser jo bra ut ellers
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Denne er nok rett opp av esken, plastick fantastic ,men tenkte på om det er en tidligere heng long med gml 'board' (før rx 1 siden den har de stygge luftingene forran. Nuvell, de tar jeg bort og airbrusher den opp igjen. Er ikke så mye man kan forlange for 500 spenn.
      Som sagt skal jeg likevell ha denne om ikke lenge:

Er det noen her som har tuddlet med el mod systemet forresten?
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

da har du jo noe å leke deg med.

Har ikke vært borti El-Mod grunnet prisen, men er ganske sikker på at det er kvalitet. Spørsmålet blir som alltid om det er verdt det i forhold til å ha RX-18 og bare beholde det gamel systemet.

Men det vurderer jo du selv.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Det var noen merkelige hull ja. Ingen originale har noe sånt. Ser også at MG'n er brekt av.
          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

Comment

Gratulerer med Tiger'n... Kos deg med moddinga
            også venter vi på bilder av moddinga
            sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

Comment

Originally posted by Droid View Post
              Det var noen merkelige hull ja. Ingen originale har noe sånt. Ser også at MG'n er brekt av.
              Ja, det la jeg ikke merke til en gang. jaja, rctank.de tiger er ikke så langt unna så det gjør ingenting.
              selgeren sa det var en heng long tanks, men jeg kan ikke se noen andre HL som har de lufte spaltene. Blir moro å tukle litt med den utover.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X