Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse deler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diverse deler

Kan hende jeg har noe mer, men dette er det jeg fant i farta:
    - M41 upper hull med turret og gun
    - Gun elevation motor
    - Turret rotation motor
    - 2x2 motor white cap 8500rpm
    - 3x røykolje
    - smoke unit
    - plastic gear (men mangler noe...)
    - RX13 m/receiver board
    - RX14 m/receiver board
    - HL speaker
    Gis bort til de som vil ha....
    Må bare få ferdig 2xM26 Pershing og 1xLeopoard før jeg finner ut om jeg har noe mer..

Sandstrand
    Geir Sand-Strand, 1968.

Har:

BB gun
    Gun elevation motor
    RX13 u/receiver board
    1 sett med orginale Tiger I belter
    Div "pynt" til Tiger I
    2 stk orginale 1700 mAh NiMH batterier
    1 stk orginal 2000 mAh NiMH batteri
    Komplett sett med orginale Heng Long road wheels til Tiger I
    Komplett sett med orginale Heng Long arms til Tiger I

Gis bort til de som vil ha.

Edit: Oppdatert enda en gang
    Last edited by NoBrainer; 18 February 2010, 14:32.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Jeg trenger plastdrev (inntil metalkasse blir bestilt.)motor og høyttaler.

Jeg takker på forrhånd..
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Jeg er interresert i den smokeuniten.. Såfremt det er den med proposjonalstyring. Jeg svidde kortet på den jeg har
        (http://forum.radiostyrt.no/vb/showpo...5&postcount=18)
        sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

Comment

@maxmekker: plastdrev (mangler noe plast på akslingene) motor og høyttaler.

@M41A3: vet ikke status på smoke unit, men den har funka.

Send meg PM med adresse så sender jeg det avgårde. Funker det så er det bra for dere. Funker det ikke så er det bare å kaste.

Sandstrand
          Geir Sand-Strand, 1968.

Comment

kommer etter boller med krem...
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Da er de sendt. Posta de i går.
              Geir Sand-Strand, 1968.

Comment

Den kom i postkassen i dag. Rask postgang. Skal teste den over helga. Har barndåp i morgen, så det er dårlig tid for tanksen nå.

Tusen takk
                sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

Comment

Alt kom i dag ja, superdupert.

Comment

Originally posted by sandstrand View Post
                    Kan hende jeg har noe mer, men dette er det jeg fant i farta:
                    - 2x2 motor white cap 8500rpm
                    Sandstrand
                    Er dette standardmotorene, og i orden? Trenger nye ettersom de, ihvertfall en, nok ble litt svidd under snøkjøring.
                    Team RC Companiet - Minicupen.no
                    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Ja, det er std HL motorer. De var i orden før de ble skrudd ut av gearet, så jeg tror de er i orden fremdeles.

Sandstrand
                      Geir Sand-Strand, 1968.

Comment

Er det noen som har litt ekstra av plastbelte linker og pinner liggende å slenge til en tiger ? Blir ikke metall belter denne måneden kjenner jeg med veiavgift og strømregningen i onkel skrue klasse, på vei. Fikk på metall lower hull i går og måtte utvide beltet på den ene siden med 2 linker, og det var det jeg hadde, så på den andre siden står det i giv akt selv om jeg slakker belte strammeren helt opp.

Comment

Hvis du er i Oslo en gang kan du få et komplett plastbelte av meg....
                          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

Comment

du har ikke ei rød postkasse i nærheten av deg da? Om du gidder så sender du meg adressen din, så lager jeg en fin liten R2 postlapp på jobben så klistrer du bare den på et brev og sender til meg?

Comment

Har sendt deg PM...
                              Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X