Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ta en pause og spill litt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ta en pause og spill litt.

    Ta en titt på dette:

    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

  • #2
    Er det noen som spiller R.U.S.E her ?

    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      Installerte Steam og R.U.S.E. i går etter å ha lest din post på HH. Fikk så vidt prøvd det før jobben kalte. Tror det er et bra spill.
      sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

      Comment


      • #4
        har du noe navn på steam så kan vi krige litt,(legge deg til) jeg blir så til de grader knust av disse gærningene på nett som ikke har noe liv ved siden av, og det er så kjiipt.
        Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
        Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

        Comment


        • #5
          har instalert trial versjonen og liker spillet godt, kjempe kult! vurderer å kjøpe spillet
          Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
          Sandnes Osteopati Senter
          http://www.osteopaten.info/index.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by M41A3 View Post
            Installerte Steam og R.U.S.E. i går etter å ha lest din post på HH. Fikk så vidt prøvd det før jobben kalte. Tror det er et bra spill.
            maxmekker, legg meg til på steam så prøver vi en kveld det passer...
            Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
            Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

            Comment


            • #7
              MrM41A3 er mitt steam navn
              Må vel hive meg i treninga for å klare å slå deg Finne ut hva som kan gjøre, bør gjøres og i hvilken rekkefølge.. Men om jeg får tid før påske vet jeg ikke. Vi er på flyttefot og overtar nøklene neste fredag. Så her er det full pakking. Neste uke har jeg 56 timers uke på jobb, så da blir det vel ikke mye nettbruk (forutenom når jeg er på jobb, men da kan jeg ikke spille). Bare såvidt tid til å være innom her. (kaffepausen brukes på nett )
              sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

              Comment


              • #8
                såpass ja. ingen hast, sjelden jeg spiller jeg også, det blir mest foto redigering og bygging om dagen.
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X