Drevene er ikke blitt pusset noe på, de var fine og blanke da jeg åpnet girboksene
Utenpå girboksene brukte jeg "Star Shine" eller noe.. Kjøpt på TV-Shop for 10 år siden. Funket ganske bra, men skal teste noe som heter Autosol (etter tips fra xracer) hvis jeg finner det..
Har kjøpt litt saker og ting på eBay og har ikke hatt noe trøbbel med det enda.
Denne kom på ca. 80$ i frakt, men den er drit-tung og esken var stor(den gikk over limit`en for ground shipping visstnok)..
Jeg ga 117$ for min Jugclod inkl frakt.
Vis du skal kjøpe på eBay er rådet mitt at du byr
på selgere som har posetiv feedback, og les litt om
selgerne om de er raske til og sende og
om det har vært bra dialog med selger etter at
budrunden er over.
Den Clod'en du har linka til ser jo grei ut, kansje litt dyr????
men selger sender bare til US og tar bare moneyorders.
Prøv og ligg unna disse selgerne. (min annbefaling da)
Bilen ser strøken ut, men kanskje litt dyr som Wild Trial sier..
Handlet en bil av den selgeren for litt siden, den er i posten nå. Brukte money-order, så det ble litt forsinkelse.. Shippingen ble 40$ (som vi delte)
ja,hvor lang tid brukte du a simen,når du brukte money-order som betalings metode?
ja bilen der ser grei ut den,har sendt en mail til han nå om jeg kan bruke kort som jeg kan betale han med. host*han er ikke den raskeste til og svare* :wink:
TRAXXAS E-MAXX
- hv-maxx kit
- wheelie bar
- imex swamp dawg dekk
- svarte imex felger
jan marius s opsahl 90
det virker som han ikke vil ha bilen solgt,liksom når jeg har spørt man om en del spørsmål så svarer han barre på et,og egentlig burde jeg være heldig hvis han skriver noe tilbake hehe lol
men jeg fant en annen bil her da,så veldig fin ut og har i det minste flere bilder av kjøretøyet,og svarer på alle spørtsmål med en gang
men Chassi,et til denne bilen,er det bra til å klatre med?kjøre i tereng og over steiner og sånt? min mening så ser det ut som at det ikke er like bra som esp og noen av de andre firmaene som lager chassi,kanskje barre meg?
Jeg har ikke hørt så mye om dette chassi'et,
men som det står i annonsen så er det
et raceing chassi og bilen leveres med 13turns
motorer ( 55turn brukes til crawling eller 27 i serie).
Så dette er vel mere en racingtruck
en en crawler. Sikkert ikke så mye flex i
chassi heller.(selv det sikkert er endel da)
Kan ligne litt på det Thunderchassi til Simen,
men det kan han sikkert si mere om.
Tweaked racing tube chassiset er vel noe av det råeste/tøffeste til Clodbusteren Men det er et rent race-chassis da. Tipper prisen kommer til å bli ganske høy når auksjonen slutter
Mener å huske det tok mellom 1-2 uker fra jeg sendte money-orderen til han sendte pakken. Han har svart ganske kjapt på mailer også, som regel i løpet av dagen. Kanskje han er i ferie-modus..
@ Wild Trial:
Vent å se.... Hehe Kan røpe at den originalt har samme chassis-plater som bilen din..
@ paul ja det chassi har blitt diskutert på clodtalk
og crawlerforumet, råttchassi og råpris.( Tror ikke det er solgt
alt for mange av dem ifht andre chassi)
men ser jo kjempe kult ut da.
Comment