Announcement

Collapse
No announcement yet.

tamiya avante

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tamiya avante

    ingen på forumet her som tilfeldig hvis har noen deler liggende????
    trenger girbox set bak ,1 spur og stabstag og ikke minst dekk alt annet av små ting er oxo av interesse. slenger ut et par bilder oxo.
    er 2 biler. betaler det meste for riktig deler skal bygge 1 shelf queen og ha en til og kjøre med.
    Attached Files
    jon 1986
    kyosho supertenfw-04(2), tamtech fox,jagermeister porsche,tt01,traxxas gravedigger,tamiya avante,tgx,mad force.tg10-mk1,blazing star

  • #2
    sjekk ut ebay, det er mange som selger deler til alle mulige gamle biler, men noe dyrt kan det være. lykke til

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

    Comment


    • #3
      Originally posted by xeqt View Post
      skal bygge 1 shelf queen og ha en til og kjøre med.
      Hei, Shelf Queen konseptet tror jeg er bra, men en å kjøre med blir verre....
      Regn med at plastdeler vil knekke fortløpende, og det vet du sikkert er knalldyrt... Problemet med Avante'n er at den er over-engineered. Slår man det sammen plastik deler som har har hatt 25 år på seg til å bli sprø, tror jeg du har en utfordring...

      Jeg har selv kjørt en Avante 2001 i noen retro løp, og det har vært dyrt, for å si det sånn...

      Men, lykke til med bilene, uansett hva du velger å gjøre

      -Lars

      sigpic

      Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X