Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya Hotshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya Hotshot

    heisann, tenkte jo jeg kunne lage meg en tråd her og vise fram den nydelige Tamiya Hotshot'en min, den er fra 86' mener jeg å huske forrige eier sa, og den er i tipptopp stand, fikk med masse reservedeler, alt fra den gamle hotshot'en, ingen re-release her nei.

    Nå holder jeg på med å gå over bilen og fikse den klar til å kjøres. Ikke mye som må gjøres, men litt er det å pjuske med, så demperne får seg en rengjøring og skal fylles med olje (om noen har forslag til hvilken olje jeg bør bruke så rop ut, jeg er ikke god på akkurat det feltet), det skal inn msc-servo, og i den anledning må jeg få tak i nye servofester, altså de to svarte pinnene som står fast på servoen å i chassiset. Forbausende nok er disse identiske til de som står i dagens tamiyabiler, iallefall tt01. Så jeg regner med å få tak i disse relativt lett (om du har noen liggende så rop ut ). styreservo skal også inn i bilen, og voila, bilen er kjørbar.

    ååh, jeg holdt nesten på å glemme det, men i bilen står en orginal Tamiya Gold motor, så den har et ekte hjerte av gull :P

    skal få tatt noe bilder av bilen i løpet av morgendagen, så dere også får nyte synet av herligheten.

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

  • #2
    Ja, takk til bilder!
    Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

    Comment


    • #3
      jah, jeg må bare få lånt meg ordentlig kamera først :P

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        Snabba på! He-he! Har en tilsvarende som jeg håper på å få renovert snart. Har alt jeg trenger, men så var det med å få r.... i gir Gruer med litt til å bryte forseglingen til bodykittet fra 80-tallet, men sånn er det når man ikke ønsker å bruke re-release deler.
        Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

        Comment


        • #5
          morsomt, orginalt er det eneste alternativet

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #6
            Gammel tråd men hva skjedde med denne? Har nylig fått i hus maken fra 85 mangler body og vinge og den trenger litt TLC generelt. Original el. sitter i så det første som må ryker er den mekaniske reggen.
            living in the fast lane

            Comment


            • #7
              denne er solgt for en god stund siden. :/

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X