Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verdi Tamiya The Fox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verdi Tamiya The Fox

    Hei

    Er det noen her som kan gi meg ca verdi på dette utstyret.
    Det dreier seg om en Vintage Tamiya The Fox.

    Bilen er brukt, men er hel og i grei stand, ingenting er ødelagt. Karosseriet er også fint med riktig farge, men klistremerkene er slitt.
    Lakken har flasset av felgene, men dekkene er fine og nesten ikke slitt. Altså får å få en rimelig strøken bil trenger man enten å lakke opp felgene og nye klistremerker, eller kjøpe nytt karosseri og nye felger. Futaba Attack radio og all elektronikken fra samme tiden er intakt.
    Esken er uvanelig fin til å være så gammel.

    Håper noen har litt mer peil på dette enn meg
    Attached Files
    Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

  • #2
    Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har tatt bilde av bilen så er det fordi den ligger i deler nå.
    Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

    Comment


    • #3
      Du kan jo følge med på DENNE på eBay så får du et visst bilde på nivået.
      Fox er ikke re-released ennå så prisene er fortsatt gode blant entusiaster på det globale markedet. I Norge er det sikkert vanskelig å finne noen som vil betale mer en en tusenlapp.
      sigpic Kenneth Skulstad
      70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

      Comment


      • #4
        Tenkte rundt tusenlappen
        Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

        Comment


        • #5
          Noen som vil ta over denne for en tusenlapp eller bytte mot noe?
          Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X