Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heftigste Zenoah?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    hmm

    Faen å dere eter plugger, kjøpte noen ekstra sjæl. Men har brukt 1 plugg siden jeg starta detta sirkuset, og den sitter i øksa enda....Samt en som er Kai sin i boksen...Vi skulle bare teste om det var noe mer futt i den

    Jepp Martin, den gjør susen..Så du ikke båten min suste forbi huset ditt i stad????
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

    Comment


    • #62
      Originally posted by OZZY View Post
      Faen å dere eter plugger, kjøpte noen ekstra sjæl. Men har brukt 1 plugg siden jeg starta detta sirkuset, og den sitter i øksa enda....Samt en som er Kai sin i boksen...Vi skulle bare teste om det var noe mer futt i den

      Jepp Martin, den gjør susen..Så du ikke båten min suste forbi huset ditt i stad????
      Hehe..... Jeg kan lese av din siste at JEG trenger å lære å justere... for rikt eller magert er vel like gæli- i denne sammenhengen. Prøvde grunnjusteringa jeg fikk her på forumet, da starter og går den, og med litt finjustering får jeg den til å hyyyle, men med litt belastning er det tilbake til samma gamle putringa.
      Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
      -Dreng på midtskogen raceway-

      Comment


      • #63
        Originally posted by nøytralturn View Post
        Hehe..... Jeg kan lese av din siste at JEG trenger å lære å justere... for rikt eller magert er vel like gæli- i denne sammenhengen. Prøvde grunnjusteringa jeg fikk her på forumet, da starter og går den, og med litt finjustering får jeg den til å hyyyle, men med litt belastning er det tilbake til samma gamle putringa.
        Da er den nok for mager. En motor skal absolut ikke hyle uten belastning, den skal derimot gå litt rikt.
        Jørn Markset

        Lindesnes Modellbåt Klubb

        Comment


        • #64
          ja ja

          Originally posted by harald1966 View Post
          Hva venter du på Ozzy???
          Dette er jo julekvelden og 17. mai på samme dag!

          Har du noen flere unskyldninger på lager nå?
          Nei har fiksa det nå, samt tatt en tur til diverse mekaniske verksteder, de 4 første må ha vært værna bedrifter, selv om sjappa til Orbitten så ut som en mygg i forhold. Det var menn over 50 med fingern i ræva, men så fant jeg en enda større en, der fikk jeg beskjed å snakke med sjefen for cn maskina. Han kunne alu, så jeg ende opp med en bærepose med alu. Samt han kutta og fresa det jeg ville ha til div andre formål. Fikk sånn super alu

          Ps til dere som drar på clasern for å kjøpe aluplater, glem det. Sprett innom et mekanisk verksted, der ligger det flere hundre plater i større størelser som er kast!!!!!! Samt masse annet snæks for en hobby mekker...

          Så ja Sjantis det kommer noen lyspærer fra deg også
          sigpic
          http://www.kyosho.no/

          Comment


          • #65
            Er d noen som vet hvor mange hk d ca er i en Orbit modda 231 Zenoha
            Martin Holst (1967)
            www.mhrcboats.piczo.com
            Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

            Comment


            • #66
              ,


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #67
                Originally posted by MadHans View Post
                ,


                Sent from my iPad using Tapatalk
                Sorry, kom visst borti noen knapper..[emoji52]

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X