Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heftigste Zenoah?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    TAKK!
    Når det gjelder plugger- så har det vist seg å være et problem her oppe i skogen, hvor kjøper båtfolket sine plugger. mon tro? Jeg kjøpte mine i danmark; til 59DKK stykket, med frakt så koster jo pluggen 100,-.....
    Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
    -Dreng på midtskogen raceway-

    Comment


    • #47
      hei

      Originally posted by harald1966 View Post
      Hvor mange mekaniske verksteder finnes det på Østlandet Ozzy? :?
      Du din betterwisser jeg veit da faen hvor mange mek verksteder det er i Norge, Ps hvor mange bordeller er det i Nederland?????? Aner ikke engang hvordan et slikt verksted ser ut engang.....Eneste jeg veit om er Orbiten, han hadde bare det samme mælet jeg fikk av deg sist og det holder ikke mål....
      sigpic
      http://www.kyosho.no/

      Comment


      • #48
        Originally posted by OZZY View Post
        Jeg mangler motorfeste til zenoah motorn, jeg mangler den bakerste braketten til aeromarine festene. Har festene som er til sia,,men ikke denne trekanten som man fester drasnora i. Synes det er litt gæli å kaste festene da.. Men Jon skulle hjelpe meg å finne en på ebay. Men uansett så kommer dem ikke fram til Hobøl i tide... Det beste er å få tak i noen alubetar som er 3mm tykke og 25 cm lange og 3 brei. Da kan jeg lage noen fester som passer rett inn. Men har ikke lykkes å få tak i noen enda
        Jeg har ett komplett Aeromarine feste (som reserve for de to jeg allerede har i DF'ene) liggende.
        Du kan få låne den bakerste braketten og sende meg den i retur når du får tak i et nytt eller ett av de jeg har skulle gå i dass ....

        Gi meg et pip dersom du er interessert
        Eirik Engevik (1972)
        www.etracingteam.com | www.srcbk.org

        Comment


        • #49
          Hva venter du på Ozzy???
          Dette er jo julekvelden og 17. mai på samme dag!

          Har du noen flere unskyldninger på lager nå?
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • #50
            Originally posted by nøytralturn View Post
            TAKK!
            Når det gjelder plugger- så har det vist seg å være et problem her oppe i skogen, hvor kjøper båtfolket sine plugger. mon tro? Jeg kjøpte mine i danmark; til 59DKK stykket, med frakt så koster jo pluggen 100,-.....

            På et av bilforumene her inne var det noen som kjøpte pluggene hos Felleskjøpet.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Øyvind! View Post
              På et av bilforumene her inne var det noen som kjøpte pluggene hos Felleskjøpet.
              Ja, jeg så det. derfor reiste jeg og spurte, hadde ikke(Gol). får vel belage meg på å bestille fra danmark- i bulk!:???:
              Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
              -Dreng på midtskogen raceway-

              Comment


              • #52
                Originally posted by nøytralturn View Post
                Ja, jeg så det. derfor reiste jeg og spurte, hadde ikke(Gol). får vel belage meg på å bestille fra danmark- i bulk!:???:
                Her i Arendal får vi dem på den lokale jernvaren, alle forretninger med respekt for seg selv kan bestille fra byen vel ?
                Min erfaring siden jeg selv kommer fra bygda er at det de ikke har på den lokale bensinstasjonen, kommer med bussen dagen etter...
                Mo®ten - Full knotroll !!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by baremorten View Post
                  Her i Arendal får vi dem på den lokale jernvaren, alle forretninger med respekt for seg selv kan bestille fra byen vel ?
                  Min erfaring siden jeg selv kommer fra bygda er at det de ikke har på den lokale bensinstasjonen, kommer med bussen dagen etter...
                  Var innom Menkonomen. De hadde ikke inne, men de kunne bestille uten problemer.
                  Det bør fungere for de fleste.
                  Personlig har jeg brukt et par plugger i år, så jeg går ikke akkurat konkurs uansett pris pr. stk

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Øyvind! View Post
                    Var innom Menkonomen. De hadde ikke inne, men de kunne bestille uten problemer.
                    Det bør fungere for de fleste.
                    Personlig har jeg brukt et par plugger i år, så jeg går ikke akkurat konkurs uansett pris pr. stk
                    Mekonomen har til 250,- pr stk. Prøv Fokus Racing, de hadde inne og de er ikke så dyre heller.
                    Odd-Erik Kanth-Lundem
                    www.oms-p.com

                    Comment


                    • #55
                      Tror Jørn tar 80,- pr. stk for NGK CMR 7H (standardpluggen til Zenoah)

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by JohnnyStingray
                        Apropos plugger; noen snakket så hjertelig om disse værstingpluggene av type Iridium.... Jeg kjøpte 3 stk av disse og to av dem tok kvelden ganske så fort...:???:
                        Og ikke rakk jeg å merke forskjell heller...
                        at det er forskjell er jeg sikker på. Greia er at det er summen av mange små detaljer som gjør den STORE forskjellen. Det er liksom ikke bare å sette på en grom plugg og regne med at det plutselig skal gå fort...
                        Odd-Erik Kanth-Lundem
                        www.oms-p.com

                        Comment


                        • #57
                          Anngående plugger så gir ikke en plugg mer en maxs 1-2% effekt av motorens totale HK så det er ikke så mye å hente ved å kjøpe sviiiiin dyre plugger
                          Last edited by Martin Holst; 24 September 2007, 20:14.
                          Martin Holst (1967)
                          www.mhrcboats.piczo.com
                          Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

                          Comment


                          • #58
                            he he

                            Bruker bånnplugg gir effekt i bøtter og spann.....Koster ikke mye på biltema heller
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

                            Comment


                            • #59
                              Biltema har vel noe. Det samme med de som selger motorsager.
                              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                              sigpic
                              For n'te gang Sofus, trykk F5...

                              Comment


                              • #60
                                Bånnplugger funker vell bra i fluxrelatoren din den Ozzy
                                Martin Holst (1967)
                                www.mhrcboats.piczo.com
                                Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X