Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC3 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by jokko View Post

    Harald, du skal ikke se helt bort i fra at det kan ha vært denne Slettsnoken som også har tatt kvælatak på den knallgule fineer hydro gas 27 skuta di også, for jeg var ikke borti den
    Det var riktignok en snok, men du tenker på. Nå har jeg startet kronerulling for å samle inn penger til et sett briller og høreapparat.
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #77
      Originally posted by harald1966 View Post
      Det var riktignok en snok, men du tenker på. Nå har jeg startet kronerulling for å samle inn penger til et sett briller og høreapparat.
      Jeg har begge deler Harald, den siste tingen er sponset fra NAV, men en rullator med påsveiset stativ for transport av mine båter, kunne kanskje ha vært noe, det ble mye bæring for en gammel kropp i Kristiansand
      Last edited by jokko; 5 July 2012, 00:59.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #78
        Jeg og noen flere jeg har vært i kontakt med lurer på hvor det blir av resultatlisen. Og sammenlagt listen da så klart. Er den langt unna?
        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

        Comment


        • #79
          Resultatfila ble sendt til tumert samme kveld som racet var ferdig. Dere må nok gi han litt tid i ferien til å legge det ut. Sammenlagt blir regnet ut etter lista som kommer på nett (av Hilde).
          Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

          Comment


          • #80
            resultat hydro.pdf

            resultat offshore.pdf
            Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

            Comment


            • #81
              Resultatene for NC3, 2012 er online paa www.nmsbf.org


              ...
              Stein Tumert N-217
              Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
              CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

              Comment


              • #82
                Sitter og forsker i resultatene. Finner ut at Ole Petter må ha gjennomført tidenes heat med 32 runder. Og det med sin hjemmetrimmede zenoha. Vel done.
                Se på listen jeg har kopiert.
                http://www.nmsbf.org/html/heat_racin...g2/ptr24r3.htm
                Pos Offshore Name Result Licence #
                1
                9
                Ole Petter Sæther
                32/ 8m 15,07
                N-713
                2
                3
                Harald Ekkjestøl
                29/ 8m 4,65
                N-720
                3
                5
                Leif Rasmussen
                29/ 8m 6,55
                N-707
                4
                4
                Anders Minde Dørum
                27/ 8m 7,81pL
                N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Are17 View Post
                  Sitter og forsker i resultatene. Finner ut at Ole Petter må ha gjennomført tidenes heat med 32 runder. Og det med sin hjemmetrimmede zenoha. Vel done.
                  Se på listen jeg har kopiert.
                  http://www.nmsbf.org/html/heat_racin...g2/ptr24r3.htm
                  Pos Offshore Name Result Licence #
                  1
                  9
                  Ole Petter Sæther
                  32/ 8m 15,07
                  N-713
                  2
                  3
                  Harald Ekkjestøl
                  29/ 8m 4,65
                  N-720
                  3
                  5
                  Leif Rasmussen
                  29/ 8m 6,55
                  N-707
                  4
                  4
                  Anders Minde Dørum
                  27/ 8m 7,81pL
                  Hmmmm...at du ikke tok med han som kom på 5 plass i dette heatet også, Are, for det var meg, med 1 runde Utrolig bra kjørt av Ole Petter i dette heatet

                  Når vi snakker runder fra dette løpet må vi heller ikke glemme Oddis med like mange runder, altså 32 i 015 og han hadde vel også 2 feil bøyepasseringer, så han kjørte egentlig 34 runder

                  Håper at det snart kommer noen sammenlagtresultater etter NC-3, vil de være på plass før VM starter til helgen
                  Last edited by jokko; 24 July 2012, 01:01.
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X