Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC3 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oddis67 View Post
    Nå er det jo litt forskjell på salg av boliger og kjøring av båtløp....
    Det har du selvfølgelig rett i Oddis, jeg bare dro en paralell og mente med det at Buskerud burde fått mange flere påmeldte

Vanligvis befinner vi oss langt langt oppi skogen hvor vi kun får besøk av plagsom mygg, i Drammen var det mange publikum, og det var moro. Man kan også spørre seg om det er greit å få mye omtale og stor rekrutering til sporten, for hvis det fort skulle bli 75-100 påmeldte til en NC-runde, ville vi få store problemer med avviklingen slik opplegget fungerer i dag, men dette kan vi jo bare fortsette med å diskutere !
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Originally posted by Helge Normann View Post
      Nå håper jeg det blir flere deltakere i hydro 27 på nc-3, for syns det er litt kjedelig og lite racing.. blir så mange "gratispremier" når det er antall nok til å fylle pallen.
      Har vært stort frafall fra smbk i den klassen i år så langt så dette håper jeg blir bedre på nc-3. KOM IGJEN HYDROGUTTA.....
      Jepp vi får prøve få gjort noe med disse gratispremiene fra NC3 og utover! Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste!
      Trond Christoffersen 81mod

Comment

Svar da Jokko...
        Odd-Erik Kanth-Lundem
        www.oms-p.com

Comment

Originally posted by TrondC View Post
          Jepp vi får prøve få gjort noe med disse gratispremiene fra NC3 og utover! Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste!
          Dette høres bra ut, regner med at dere skal få brynet dere mot de eldre hydro fantomene som leder NorgesCupen, fra henholdsvis, Drammen, Moss og Ørje Vi må vel heller ikke glemme den lille Grevlingen fra Sørlandet
          Last edited by jokko; 13 June 2012, 22:32.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

Comment

Ser ikke ut som om det er saa mange som skal til NC3 heller, er streikene i Norge ikke over?

Husk paameldingsfristen gaar ut om 4 dager!

...
            Stein Tumert N-217
            Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
            CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

Comment

Originally posted by Stein Tumert View Post
              Ser ikke ut som om det er saa mange som skal til NC3 heller, er streikene i Norge ikke over?

Husk paameldingsfristen gaar ut om 4 dager!

...
              Kun 20 påmeldte med 46 båter, det er for dårlig ! Kom igjen folkens og meld dere på, jeg skal ikke ha noen gratispremie denne gangen !

Comment

Det er helt normalt og fullt forståelig at mange kvier seg for å risikere å få utstyret ødelagt nå rett før VM.
                Likeledes er det heller ikke så interessant for alle siden det ikke er vm kvallik i år.
                Dessuten har det vært en massiv økning i deltakere de siste årene, og det ville ikke vært unormalt at det kanskje vil gå noe tilbake igjen, dette går opp og ned over tid.
                Jørn Markset

Lindesnes Modellbåt Klubb

Comment

En oversikt over påmeldte så langt.

Click image for larger version

Name:	Uten navn.jpg
Views:	1
Size:	34.8 KB
ID:	777848
                  N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                  MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

Comment

Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Det er helt normalt og fullt forståelig at mange kvier seg for å risikere å få utstyret ødelagt nå rett før VM.
                    Likeledes er det heller ikke så interessant for alle siden det ikke er vm kvallik i år.
                    Dessuten har det vært en massiv økning i deltakere de siste årene, og det ville ikke vært unormalt at det kanskje vil gå noe tilbake igjen, dette går opp og ned over tid.
                    Du har nok rett i det du sier her Jørn, men det er bare så synd at det blir slik når det ikke er VM kvallik år, for klubbene trenger noen kroner i sine kasser Nå ser jeg at det er kommet på en påmelding til, så nå er det oppe i 21 påmeldte og 49 båter og med denne siste påmeldingen tror jeg at jeg også skjønner hvem som har blitt ny båteier den siste uka og kjøpt den flotte 015 Delta Force`en du hadde tilsalgs tidligere i uka, så kronene ruller iallefall inn på Bibelstranda Han har blitt veldig god til å kjøre, så detta blir moro
                    Last edited by jokko; 16 June 2012, 22:08.

Comment

Originally posted by Jørn Markset View Post
                      Grei melding Joern, skjoenner at man ikke vil staa i bua natt og dag foer rett foer VM hvis det er gaatt skeis paa NC3.... Det er alikevel litt rart at deltaker antallet plutselig falt kraftig til NC2 og det ser ut til aa holde den trenden for NC3. De siste 4-5 aarene har det vaart ca. 40-50 deltakere i snitt paa NC rundene. Noen av de som er paameldt til NC3 skal ogsaa til VM. Det er vel tvilsomt om de "manglende" 20-25 NC3 deltakere alle skal til VM... Men det er over 100 timer igjen til paameldingsfristen gaar ut, saa dette kan jo vise seg aa bare vaere tull og spekulasjoner...

...
                      Stein Tumert N-217
                      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

Comment

Originally posted by Stein Tumert View Post
                        Grei melding Joern, skjoenner at man ikke vil staa i bua natt og dag foer rett foer VM hvis det er gaatt skeis paa NC3.... Det er alikevel litt rart at deltaker antallet plutselig falt kraftig til NC2 og det ser ut til aa holde den trenden for NC3. De siste 4-5 aarene har det vaart ca. 40-50 deltakere i snitt paa NC rundene. Noen av de som er paameldt til NC3 skal ogsaa til VM. Det er vel tvilsomt om de "manglende" 20-25 NC3 deltakere alle skal til VM... Men det er over 100 timer igjen til paameldingsfristen gaar ut, saa dette kan jo vise seg aa bare vaere tull og spekulasjoner...

...
                        Enig med jørn der når det gjelder å spare båtene til vm,, er litt viktigere enn en nc runde. vet det høres litt rart ut, men sant. selv om noen av dere som ikke skal til vm kanskje er uenig. men for min del kommer jeg til å kjøre alle mine vm klasser, men kommer til å prøve holde meg unna trøbbel i banen... bare holde seg først så ordner alt seg..hehe

Comment

Plutselig skjedde det noe..
                          NC-3 2012
                          ØMBK 11
                          SMBK 14
                          BRCBK 0
                          SRCBK 0
                          KMBK 2
                          LMBK 1
                          BHRT 0
                          INGEN KLUBB 0
                          FØRERE. 28
                          FSR-O35 12
                          FSR-O27 19
                          FSR-O15 10
                          FSR-O3.5 8
                          FSR-O7.5 9
                          FSR-H3.5 1
                          FSR-H7.5 1
                          FSR-H15 0
                          FSR-H27 Gas 3
                          BÅTER 63
                          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

Comment

Marius og jeg kommer også som tilskuere denne gangen. Vi tar en dagstur ned for å se på
                            MVH

Rudi Arnesen

Comment

Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                              Marius og jeg kommer også som tilskuere denne gangen. Vi tar en dagstur ned for å se på
                              Trodde du var ferdig med husprosjektet og at dere skulle kjøre alle rundene i år, jeg Rudi, men så kommer dere som tilskuere

Comment

Ferdig???? nei.
                                Har akkurat begynt å bygge om garasjen til hobbyrom. En måned eller to så er jeg sikkert i mål.

Håper det er flere enn oss som reiser for å kikke på. Kan fortelle alle som har lyst til å starte med båtkonkurranse at Kr.Sand er en fantastisk plass og være på båtløp.
                                Ta dere en tur og se på, dere vil bli møtt av svært hyggelige og imøtekommende mennesker.
                                MVH

Rudi Arnesen

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X