Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC3 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by jokko View Post
    Are Husk på at det er en svenske som har lurt seg inn som sørlending
    sofus. tomas kjører for sundsvalls modellbåt klubb å det blir smbk det se.
    cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
    kai bråthen. ø.m.b.k.

    Comment


    • #62
      Originally posted by katta View Post
      sofus. tomas kjører for sundsvalls modellbåt klubb å det blir smbk det se.
      Jeg veit det se...., Kai, men han kommer feil ut i diagrammene til Are, for der har han havna inn under Sørlandet, han skal plasseres i avdelingen for fører uten klubb, dvs. under: INGEN KLUBB detta er nøye detta se...., Kai,........ellers blir det feil i logistikken, til han....Are
      Last edited by jokko; 20 June 2012, 12:56.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • #63
        Originally posted by jokko View Post
        Are Husk på at det er en svenske som har lurt seg inn som sørlending
        Feilen er rettet hr. Sofus.

        NC-3 2012
        ØMBK 15
        SMBK 15
        BRCBK 8
        SRCBK 0
        KMBK 2
        LMBK 1
        BHRT 0
        INGEN KLUBB 1
        FØRERE. 42
        FSR-O35 15
        FSR-O27 25
        FSR-O15 13
        FSR-O3.5 10
        FSR-O7.5 11
        FSR-H3.5 6
        FSR-H7.5 5
        FSR-H15 4
        FSR-H27 Gas 5
        BÅTER 94
        N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
        MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

        Comment


        • #64
          Påmeldingsresultat kl. 2400, 20-06-2012.

          Click image for larger version

Name:	NC3-2012.jpg
Views:	1
Size:	46.9 KB
ID:	777857
          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

          Comment


          • #65
            NC-3 Camp info ,de som skal campe send sms til Helge på tlf 90131014

            Comment


            • #66
              Jeg var på dagstur til Kr.Sand i dag for å være tilskuer.
              Meget bra arrangement, kjempejobb som er gjort med bryggeanlegg.
              Selv om det ikke var så mange deltakere så var det mange friske fighter på vannet.

              Jeg tror de fleste synes det var kanonbra å kjøre i dag.
              MVH

              Rudi Arnesen

              Comment


              • #67
                Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                Jeg var på dagstur til Kr.Sand i dag for å være tilskuer.
                Meget bra arrangement, kjempejobb som er gjort med bryggeanlegg.
                Selv om det ikke var så mange deltakere så var det mange friske fighter på vannet.

                Jeg tror de fleste synes det var kanonbra å kjøre i dag.
                45 førere og 98 båter er vel ikke lite. Hverken deltagere eller båter?
                N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Are17 View Post
                  45 førere og 98 båter er vel ikke lite. Hverken deltagere eller båter?
                  Jeg tenkte helst på hydroklassene med 4-5 deltakere i hver klasse.
                  Selv om det var litt lite båter i noen klasser var det mye fighting i disse
                  MVH

                  Rudi Arnesen

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                    Jeg tenkte helst på hydroklassene med 4-5 deltakere i hver klasse.
                    Du får oppfordre klubbkollegaene dine til å melde seg på. De er ikke mange Vestlendinger å se på deltagerlistene.

                    Haugen og co har gjort en kjempejobb for å arrangere dette løpet. Stor takk til dem!
                    Veldig bra helg på alle måter!
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • #70
                      Takk for en kjempe fin helg, Helge H.

                      Du har virkelig gjordt en kjempe jobb for det meste helt alene, det står det virkelig respekt av, du har ofret en uke av egen ferie for at vi andre skal ha det hyggelig. Nå har dere et kjempeflott anlegg, så vi får bare håpe på at det blir flere aktive medlemmer i klubben deres igjen.

                      Ormen du fant under den grønne presseningen, ca. 8-10 meter fra der hvor teltet mitt sto, rett før jeg forlot basecamp, er nok mest trolig en Slettsnok. Den er en type kveleslange som lever av å kvele Huggorm, Stålorm og fugleunger med mer. Den kan også være kannibal og er ikke giftig, men jeg er glad for at jeg ikke fikk den inn i soveposen under de tre døgnene jeg var nabo med den, Harald lå jo nesten oppå den

                      Nok en gang takk Helge, for en flott helg, og så ses vi igjen i Sandnes under NC-4
                      Last edited by jokko; 2 July 2012, 00:42.
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by harald1966 View Post
                        Du får oppfordre klubbkollegaene dine til å melde seg på. De er ikke mange Vestlendinger å se på deltagerlistene.!
                        Jeg vet ikke om det vil hjelpe så mye, det er kun jeg som kjører Hydro i Sandnes
                        MVH

                        Rudi Arnesen

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by jokko View Post
                          er nok mest trolig en Slettsnok. Den er en type kveleslange
                          men jeg er glad for at jeg ikke fikk den inn i soveposen under de tre døgnene jeg var nabo med den, Harald lå jo nesten oppå den
                          Kveleslange ved teltet mitt? Da var det sikkert den som drev og attakkerte teltet mitt lørdagsnatta?
                          Jeg trodde det var du Sofus som hadde tatt litt for mye møllers tran, så jeg bare snudde meg og sov videre, men nå skjønner jeg hvor flintsteika og fuel-kanna tok veien.
                          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                          sigpic
                          For n'te gang Sofus, trykk F5...

                          Comment


                          • #73
                            Bilder fra NC 3 ligger nå ute på hjemmesiden til SMBK!


                            Hei
                            Ønsker å takke HH og alle som hjalp til under NC3 med et kjempe bra arrangement.
                            Takker også alle som tok seg turen og gjorde helga fin fin.

                            Mvh Boye

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by S.Boye View Post
                              Bilder fra NC 3 ligger nå ute på hjemmesiden til SMBK!


                              Hei
                              Ønsker å takke HH og alle som hjalp til under NC3 med et kjempe bra arrangement.
                              Takker også alle som tok seg turen og gjorde helga fin fin.

                              Mvh Boye

                              Der var mye bra bilder boye
                              skulle tro du hadde leid inn proff fotograf
                              Trond Christoffersen 81mod

                              Comment


                              • #75
                                Jeg trodde det var du Sofus som hadde tatt litt for mye møllers tran, så jeg bare snudde meg og sov videre, men nå skjønner jeg hvor flintsteika og fuel-kanna tok veien.[/QUOTE]

                                Harald, du skal ikke se helt bort i fra at det kan ha vært denne Slettsnoken som også har tatt kvælatak på den knallgule fineer hydro gas 27 skuta di også, for jeg var ikke borti den
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X