Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er veldig lenge siden HPI lanserte dette men du kan få en link så kan du kikke litt mer på det
    I Norge får du hvertfall kjøpt de hos Absolutthobby HAMAR

    #7129 STAGE-D TRUENO AE86 BODY KIT (RUN FREE)

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • jepp de bodykitsene er gamle, men eg har et spørsmål, funker det bra for deg retteråsen? jeg ser for meg at de går til hel**** med en gang, men det er da meg ^^
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • Tror det AE karosset, mitt er det mest holdbare karosset jeg noen gang har hatt så ja det funker så absolutt

        Nå gleder jeg meg virkelig til Gøteborg turen neste helg

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Din bil är numera känd i Sverige! Det var kul att träffa dig/er i helgen i Göteborg! Hoppas att vi får köra tillsammans snart igen!
          sigpic
          |Projekttråd|Mina karosser|Mina filmer -Vimeo|Youtube|

          Comment


          • Det var kult å høre skal legge ut''prosjekt'' tråden min på sveriges drifte siden også! ja tar gjerne turen igjen jeg var veldig morro, beklager jeg ikke fikk sagt farvell. Men jeg fant deg rett å slett ikke da vi skulle dra!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Ingen fara. Jag var aldrig ute på söndagen. Du är välkommen med ditt projekt på våra svenska sidor
              sigpic
              |Projekttråd|Mina karosser|Mina filmer -Vimeo|Youtube|

              Comment


              • Jepsi Pepsi, da har jeg bestilt litt deler og god saker til min Hpi Pro-D Bestemt meg for å beholde den siden jeg er så fornøyd og ikke tørr å kvitte meg med den ovenfor en bil jeg kanskje ikke blir så fornøyd med! Det jeg har bestilt fra Rc-model er:

                1 x Tuneup - Titanium Screw Set for HPI Pro-D (TU-TS-PROD) = US$48.00
                1 x HPI - Graphite Front Hub Set (4 Deg) for Pro-D (HP-85070) = US$6.00
                2 x HPI - CenterDrive Shaft (Rear) for Pro-D (HP-88920) = US$14.00
                2 x HPI - Centre Drive Shaft (Front) for Pro-D (HP-88917) = US$14.00
                2 x Hot Bodies - Bevel Gear Set for Cyclone D4 (HB-61433) = US$8.00

                Fordi jeg vil ha litt deler liggende og fordi noe trenger jeg pga det er slitt, veldig fin butikk. Og tror det er den eneste omtrent som leverer deler Pro-D'en

                Har også bestilt noe kosmetisk fra B2Bonlineshop.dk også men det forholder jeg litt hemmelig frem til bilder kommer! Liker hemmeligheter vettu!
                Håper det skaper inspirasjon og hygge ved å lese tråden og de få opdateringene jeg legger ut!

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Er ganske spent på den kosmetikken din
                  Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                  Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                  Smått&Rått Harstad

                  Comment


                  • Gøy å se at noen følger med på denne nokså gamle tråden
                    Kan røpe det er et sjeldent kaross, som jeg ikke har sett så mange ganger før innen RC- Drifting

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Selfølgelig førlger jeg med
                      Et spørsmål, kan du ta noen mål av den hengeren som er avbildet leger opp i denne tråden? vil lage en, men skulle hatt noen mål, bilder av hengeren fra undersiden ville også vært fint
                      Gleder meg til å se dette nye karosseriet ditt, kan du ikke gi oss et hint? :P

                      Mvh Plejmo
                      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                      Smått&Rått Harstad

                      Comment


                      • HPI-Pro D bruker vanlig 2mm umbrako skruer sant? Tenkte å bestille samme skrue settet ditt, til Evo'n min.
                        | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                        sigpic

                        Comment


                        • Låter spännande! Ser fram emot att se hur det blir
                          sigpic
                          |Projekttråd|Mina karosser|Mina filmer -Vimeo|Youtube|

                          Comment


                          • Det er vel en Volvo 240
                            Alltid gøy med prosjekttråder vet du
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                            Comment


                            • Selfølgelig førlger jeg med
                              Et spørsmål, kan du ta noen mål av den hengeren som er avbildet leger opp i denne tråden? vil lage en, men skulle hatt noen mål, bilder av hengeren fra undersiden ville også vært fint
                              Gleder meg til å se dette nye karosseriet ditt, kan du ikke gi oss et hint? :P
                              Jada kan ta noen mål vettu, men hengeren eier ikke jeg, den eier absolutthobby på hamar. de skal begynne å selge slike men skal se hva jeg får til. kanskje jeg evt legger hengeren sammen med en tommestokk elns Gøy du følger med er hyggelig å høre!

                              Jeg kan si så meget som det at det IKKE er en volvo, men en tysk klassiker

                              Pro - D bruker disse skruene

                              Z082 FLAT HEAD SCREW M3x8mm (HEX SOCKET/10pcs)
                              Z083 FLAT HEAD SCREW M3x10mm (HEX SOCKET/10pcs)
                              Z084 FLAT HEAD SCREW M3x12mm (HEX SOCKET/10pcs)
                              Z085 FLAT HEAD SCREW M3x15mm (HEX SOCKET/10pcs)

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Hmm, tysk klassiker.. *gruble*
                                BMW M3 E30?
                                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X