Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disse karosseriene får du jo tak ifra b2bonlineshop. Men min ærfaring så langt er ikke så veldig god derifra. Noe som er veldig veldig synd siden de har masse kule karosserier der og annet kult!

    Men over til noe annet, dere som er skråsikre på hvilket chassi som kom til meg i dag kan jo bare se vekk nå!

    Til dere som lurer her kommer et bilde av chassiet:


    Enjoy Bygging har startet men i liten grad har akkuratt limt chassi platen og der får holde for idag! Mer kommer i morgen!

    Kaross på chassi blir i første omgang det jeg vant under Nordic Meet 2009 Haslemoen. RX7 FD3S. Men Yokohomo lyktehus og tilbehør kittet fra Yokohomo også!

    Var også å driftet Inne i Lillehammer i dag også. Hver tirsdag fra 17-20:00 på Mesnali skole blir det inne drifting for de som ønsker. Helt gratis! Jeg kommer til å kjøre fra Lillehammer så om noen vil sitte på --> ta kontakt!

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Ledsen att behöva kapa sin tråd lite Björn...
      Fabiz, B2B brukar vara väldigt bra att ha att göra med, oavsett så har han bara RS4:an hemma, ingen RS6:a
      Jag beställde båda mina bilar genom en bekant jag har bosatt i Hong Kong.
      Vill du kolla mer hur min/mina bilar ser ut så ber jag dig titta in här.
      Vill du ha en RS4 eller RS6:a så kan jag kolla upp vad de skulle kosta. Vill minnas att jag betalade runt 400 SEK, kanske runt 320 NOK per kaross inklusive frakt

      BTW, jag vet vilket chassi det är nu...ser ut att vara en väldigt välbalanserad lösning på motor och acc...blir spännande detta Björn...go go go med denna "heta kropp"
      Last edited by Powerhouse; 2 December 2009, 07:43.
      Yokomo MR-4TC SSG - Novak GTB 4.5t
      Audi RS4 Avant - Team WestCoast DriftCrew
      Audi RS6 Avant - The Widow

      Comment


      • Hvliket chassis er det da?
        Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
        Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

        Comment


        • TC-D... Hva sa vi?

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Originally posted by Powerhouse View Post
            Ledsen att behöva kapa sin tråd lite Björn...
            Fabiz, B2B brukar vara väldigt bra att ha att göra med, oavsett så har han bara RS4:an hemma, ingen RS6:a
            Jag beställde båda mina bilar genom en bekant jag har bosatt i Hong Kong.
            Vill du kolla mer hur min/mina bilar ser ut så ber jag dig titta in här.
            Vill du ha en RS4 eller RS6:a så kan jag kolla upp vad de skulle kosta. Vill minnas att jag betalade runt 400 SEK, kanske runt 320 NOK per kaross inklusive frakt

            BTW, jag vet vilket chassi det är nu...ser ut att vara en väldigt välbalanserad lösning på motor och acc...blir spännande detta Björn...go go go med denna "heta kropp"
            Så jo veldig bra ut. Kan ikke du sjekke opp priser og sende meg et PM?

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • Originally posted by Fabiz View Post
              TC-D... Hva sa vi?

              Fabiz
              Helt riktig ja, men selvom du visste det fabiz var det mange som ikke gjorde det!

              Uansett hadde lyst på nytt belte chassi og da Hot Bodies slapp et nytt drifte chassi så måtte jeg bare prøve det. Skal blir veldig spennende å se!

              Power: Tusen takk for hjelp håper det løser seg med at du tar tak i det. Men det skal jo uansett ikke trenge å gå gjennom deg for at det skal løses. Synes det er synd at han ikk svarer meg før jeg har litt ''status'' hvis du skjønner?

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • Du er så åpenbar Retteråsen, off, akkurat som damer.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Originally posted by Fabiz View Post
                  Du er så åpenbar Retteråsen, off, akkurat som damer.

                  Fabiz
                  Ja der har vel du helt villt med erfaring..... :P
                  Yokomo | LRP | Spektrum

                  Comment


                  • Originally posted by Fabiz
                    Du er så åpenbar Retteråsen, off, akkurat som damer.

                    Fabiz
                    Og du er så vis Fabiz, akkuratt som gamle folk!

                    Jaja så er jeg vel det da, men bedre det synes jeg enn å være vanskelig å lese, fordi da hadde jeg ikke hatt noe på forum og gjøre Heah!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Originally posted by tommy-b View Post
                      Ja der har vel du helt villt med erfaring..... :P
                      Klart det, har hatt fast følge alt for lenge, og man begynner å kunne lese damer etterhvert.
                      Originally posted by Retteråsen View Post
                      Og du er så vis Fabiz, akkuratt som gamle folk!

                      Jaja så er jeg vel det da, men bedre det synes jeg enn å være vanskelig å lese, fordi da hadde jeg ikke hatt noe på forum og gjøre Heah!

                      Retteråsen
                      Wise ol'man.

                      Hvor mye kom chassiet på i NOK?

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • 3200 ,- kjøpte noe småtteri ekstra så har bare trekt fra det i hode. Men ja 3200 ,- kan vi si

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • BILDER!!!!!

                          Sondre

                          Comment


                          • Hehe hakke rukket å bygd så veldig men skal begynne nå tenkte jeg bare jeg har ryddet bordet etter middag

                            Har puslet litt med 1:1 bilen i dag da den har noen små feil, kosmetiske. :/

                            Så Stay Tuned!

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • Originally posted by Retteråsen View Post

                              Har puslet litt med 1:1 bilen i dag da den har noen små feil, kosmetiske. :/

                              Retteråsen

                              Vært ute å brekka nå?

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Nope, hehe feilene er ikke sjøl forsynt!

                                Kommet litt på vei med TC-D'en bilder kommer i morgen

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X