Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her er et bilde av tingene jeg fikk idag



    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Ser pent ut det der:P

      TM
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • blir orden på sakene nå :P
        greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

        Comment


        • hvilke karosseri er det du har?

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • Dæsken, den kofferten var pen! Er det den YR Multi Purpose saken?

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • hvilke karosseri er det du har?
              Det er Tamiya Bmw M3 GT2 2009 karosser, de ser veldig fine ut. Og jeg tror det gjør seg med noe annet enn bare japser og Forder utpå banen

              Dæsken, den kofferten var pen! Er det den YR Multi Purpose saken?
              Jess, og den som står under karossene er den til radioen. Hvis du vil kan jeg ta noen close ups

              Ja nå blir det orden på sakene vettu!

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • Ta gjerne bilder ja.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Idag har jeg fått litt mere ting, denne gangen har jeg vært på AbsoluttHobby.
                  Der tok jeg med meg dette:

                  Imax Quattro, 20A Power og Småtterier til det, pluss litt styrene til mere prosjekter til ''Teamet''.

                  Denne laderen og Poweret ble for stort i kofferten jeg nettopp kjøpte!
                  Så jeg selger denne kofferten kjøpt fra rcmart.com.
                  Link: yeah racing powercore multipurpose suitcase

                  Bilder av min, den er ubetydelig brukt i EN uke.



                  Emballasje var det ikke med til den!

                  Pris for kofferten er: 150,- + frakt

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Ferdig utskjært skum for rattradio(er) og ?
                    Eller må man mikse og trikse selv i såfall?
                    Futaba 3PM-X
                    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                    Losi XXX-S | HPI Savage
                    | Tamiya CC01 Pajero

                    Comment


                    • Dette er ''lade'' kofferten.. det er kun rektangulære skjæringer her.. men har du kniv så gjør det igrunn seg selv
                      Men Den er med stoor sannsynlighet solgt til stenbakken

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Det poweret kan fort bli litt smått.

                        Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

                        Comment


                        • kan vel lade 4stk 5k mah pakker? eller skal man kanskje ikke kjøre poweret fult ut?(bare slurer)
                          Sverre Finnerud '83 modell
                          FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                          frekvens 2.4ghz

                          Comment


                          • Jeg venta på kommentaren om Poweret mitt. Men jeg kjører heller ei pakke ekstra med 3200 Mah batteri enn ei pakke mindre med 5200mah batteri. Rett å slett fordi 3200 batteriet yter bedre.. (synes nå jeg)

                            Så jeg har overhode ikke bruk for å lade 4 batterier med 5A samtidig Så det ordner seg vettu!
                            Stor takk til Absolutthobby for kjempe service og knallpris!

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • Originally posted by sverref View Post
                              kan vel lade 4stk 5k mah pakker? eller skal man kanskje ikke kjøre poweret fult ut?(bare slurer)
                              Jo, du kan gjerne si det, i og med at max ladespenning er 20A på laderen, men husk at laderen trekker strøm til eget forbruk også da. Skjermen osv.

                              Originally posted by Retteråsen View Post
                              Jeg venta på kommentaren om Poweret mitt. Men jeg kjører heller ei pakke ekstra med 3200 Mah batteri enn ei pakke mindre med 5200mah batteri. Rett å slett fordi 3200 batteriet yter bedre.. (synes nå jeg)

                              Så jeg har overhode ikke bruk for å lade 4 batterier med 5A samtidig Så det ordner seg vettu!
                              Stor takk til Absolutthobby for kjempe service og knallpris!

                              Retteråsen
                              Derfor jeg skrev: KAN fort bli smått.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Kofferten er solgt
                                Xray T2 007EUIPower by: RobitronicISpektrumDX3ISOLØR RC
                                AbsoluttHobby

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X