Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Magic G4/S Forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Magic G4/S Forum

    Hei!

    Lurer på om det er noen som kjører Team Magic G4 å har noen erfaringer som de vil dele med andre?
    skien
    1973
    kenneth sandodden gmbk

  • #2
    Jeg har en TM g4s...
    Det har forøvrig to andre kompiser... Vi kjøpte de bilene samtidig for 3 uker siden. Vi kjører de på Hvervenbanen:wink: en artig sak, selv om vi ikke kan en dritt om de da!! Vi bruker de kun som leketøy for store barn, som ikke vil skru!

    Vi har i senere tid også anskaffet oss spektrum dx2.0 alle tre!!

    Comment


    • #3
      ja det er en artig bil. Må huske på at den ble europa mester i fjor så bilen er en bra bil.
      skien
      1973
      kenneth sandodden gmbk

      Comment


      • #4
        Ok, jeg har vel strengt tatt ikke noe å forholde meg til. Vet at den er radiostyrt og har 4 hjul:mrgreen: De har tålt en del juling, helt til dempetårnet mitt knakk Så nå venter vi på nye deler fra statene! Billig hobby!Men uansett, har du noen motorer å anbefale?

        Comment


        • #5
          Hvilken butikk kjøper du deler fra da?Det er jo deler å få tak i Norge oxo(Antrade.no)men jeg trur nok det lønner seg å kjøpe deler fra Hk.

          Jeg kjører med en Novarossi12s som funker veldig bra men det er mange bra motorer OS sin med blå top skal være bra. det kommer litt ann på hva du skal bruke den til
          skien
          1973
          kenneth sandodden gmbk

          Comment


          • #6
            Vi bestilte fra rc-mart, delene kom i dag:mrgreen: . Jeg har hørt at novarossi er et sikkert kjøp, men vet ikke om jeg skal investere mer penger i detta... Har kostet nok egentlig. Vi kjøpte RTR sett og det fulgte med en SH motor, så sant bilene går omtrent likt, tror jeg motorkjøp kommer når de er slitne Men greit å vite hva slags motor jeg trenger nå den tid kommer. Vi kommer til å bruke bilene på Hvervenbanen, vi har kjørt litt på andre p-plasser ol. men det spiser opp bilene!

            Comment


            • #7
              Ja, bilen er helt rå!!
              Min er nå klar til neste økt, så nå får vi se da yokko! Hvem som er raskest
              Fant noen nye ting å stille på etter mye søk på Internett! hehe

              Comment


              • #8
                Noen som har kjøpt seg G4+ eller?

                Comment


                • #9
                  ja, men ikke si det til noen!

                  Comment


                  • #10
                    Hvorfor ikke?
                    Originally posted by zel View Post
                    ja, men ikke si det til noen!

                    Comment


                    • #11
                      Noen som har noen setuptips eller?

                      Comment


                      • #12
                        kjører g4 selv black edition, men alt av oppgradert i carbon og option parts. har nylig montert en OS 18 TZ motor som et tuned by eb mods i australia =)

                        går sykt dette, tipper ca 120kmt
                        Team magic g4 blackedition m/ Os 18 TZ motor
                        HPI Savage X 4,6
                        Kyosho fw05r

                        Comment


                        • #13
                          Set up

                          Set up finnes på
                          skien
                          1973
                          kenneth sandodden gmbk

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by yokko View Post
                            Hvorfor ikke?
                            Det skal bli en overaskelse.. da det er neste års + utgave.. kommer om 3 dager

                            Comment


                            • #15
                              Heisann

                              Jeg har gjort et innkjøp av det nye gir systemet, så kalte ED Transmission System.
                              Noen som er kjent med det? Etter at jeg bytta så har side reima blitt strammer sånn at bilen ikke ruller fritt. Det jeg ikke skjønner helt er at det ikke er forandring av drev på side reima, så det skulle jo ikke bli strammere. Er litt usikker på om jeg har brukt TM sin reim eller k-factory Low Friction belt, hvis det skulle ha noe å si. Er såpass færsk i denne hobbyen og har ikke hatt bilen så veldig lenge så alt er nytt for meg.
                              Sånn ser ED Transmission System ut fra k-factory:
                              sigpic
                              Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                              Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X