Originally posted by wuzzboy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Magic G4/S Forum
Collapse
X
-
Jeg hadde K1480 tidligere og har gått over til "Single Bell Crank Steering". Den bilen jeg kjøpte var en tidligere utgave av G4S, så jeg har kjøpt en del deler for at det skal blir en rein G4S. Inkludert ny styring, eneste jeg måtte bestille i tillegg var lengre turnbuckels/styrearmer for de var for korte.sigpic
Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D
-
Originally posted by webtrond View PostNoen som kan sende meg en link til hvilken starterboks jeg trenger fra rcmart eller rcmushroom så hadde jeg blitt meget fornøyd.
Har neste samme utgave selv og er veldig fornøyd med den. Nok av justerings muligheter og kan lett "bygges" om til å passe til buggy, hvis du har behov for det.
Denne kan du sikkert bruke. (Jeg personling har sluttet å bestille fra rcmart, orker ikke på vente på de treige sidene)sigpic
Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D
Comment
-
g4s
Takker for svar.
Da er ny bil på vei og jeg må si at 2650 for frakt, G4s og startboks er grisebillig. Gleder meg som en unge.
De billige servoene ryker hele tiden så det er bare å kjøpe noe bra med en gang når de ryker. motor kjøper jeg når jeg her drept den orginale i g4s. da blir det noe grom greier? noen som har ett par modeller å anbefale? alt for dårlig til slikt? Kan man beholde clutch hode og drev da til orginal motor?Trond Eylertsen
Comment
-
Originally posted by webtrond View PostTakker for svar.
Da er ny bil på vei og jeg må si at 2650 for frakt, G4s og startboks er grisebillig. Gleder meg som en unge.
De billige servoene ryker hele tiden så det er bare å kjøpe noe bra med en gang når de ryker. motor kjøper jeg når jeg her drept den orginale i g4s. da blir det noe grom greier? noen som har ett par modeller å anbefale? alt for dårlig til slikt? Kan man beholde clutch hode og drev da til orginal motor?
Fått kjørt noe med den ? Hva synes du ?
Comment
-
G4s går ganske bra
Ja har kjørt litt på hverven og er overrasket hvor bra den faktisk går som rtr. først gir går vel nesten like bra som andre gir på fw05t+.Originally posted by wuzzboy View PostFått kjørt noe med den ? Hva synes du ?
Langsiden på hverven går unna og den ligger langt bedre i svingene!!!
Jeg sliter at den går litt var, men etter litt fintuning så blir det vel bra.
Ett meget bra kjøp!Trond Eylertsen
Comment
-
fortsatt varm.
Originally posted by webtrond View PostJa har kjørt litt på hverven og er overrasket hvor bra den faktisk går som rtr. først gir går vel nesten like bra som andre gir på fw05t+.
Langsiden på hverven går unna og den ligger langt bedre i svingene!!!
Jeg sliter at den går litt var, men etter litt fintuning så blir det vel bra.
Ett meget bra kjøp!
Hei igjen.
Sliter fortsatt med at motor går litt varm. hva pleier dere å ligge på i tempratur? Spytt freser av.Trond Eylertsen
Comment
-
Ruller litt tregt.
Hei.
Har noen av dere erfaring med at g4 ruller litt tregt. jeg tok av beltene og det virker som om det er framhjulene som bremser litt. jeg skjønner ikke hva det kan være, kanskje ett kulelager ved differansialen foran som er gåen? Tips?Trond Eylertsen
Comment
-
Mottaker dynket i fuel...
Har endelig kommet i gang med å kjøre litt med min nyerhvervede G4S RTR, og det går seg til litt etter litt.
Men opplevde i går at mottakeren sluttet å virke, årsaken var tydelig at jeg hadde sølt når jeg fylte fuel. Mottakeren sitter jo under/bak tanken og er veldig utsatt for slikt søl.
Tips for å unngå dette mottas med takk (bortsett fra å sikte bedre når jeg fyller fuel altså..)Roger Solmyr '67
Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.
Comment
-
problem med å skifte feste til første gir.
Jeg klarte å ødelegge tennene på første giret på bilen.
Kjøpte nytt drev og når jeg da skulle skifte så får jeg f... ikke av mettalfeste som holder drevet. Det ser ut soim om det er en sekskantet skrue festet på, men det går f... ikke av. Kanskje det er det one way hub and nut står for. Da er det ett totalt idiotisk produkt. alt annet er jo så skruvennelig på bilen.
Produktet heter 502111 team magic g4 one way hub and nut.

Har noen hatt samme problem.
Ang mottaker i forrige tprd ville jeg passet på at det ikke lekker/spruter fra forgasser når du gir gass.Trond Eylertsen
Comment
-
Da prøver jeg å få til det. Er litt trangt å komme til pga korte kabler til servo og batteri, men finner nok en løsning på det. Bør uansett skaffe meg en Spektrum-løsning for det er utrolig tungvint å bytte krystaller på denne bilen... (noen tips her?)Originally posted by Thypoon View PostEr uansett om du kjører i regn eller ikke, lurt å pakke inn mottageren i en ballong.
Roger Solmyr '67
Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.
Comment
-
Du har fjernet splinten/låse ringen (116203) ?Originally posted by webtrond View PostJeg klarte å ødelegge tennene på første giret på bilen.
Kjøpte nytt drev og når jeg da skulle skifte så får jeg f... ikke av mettalfeste som holder drevet. Det ser ut soim om det er en sekskantet skrue festet på, men det går f... ikke av. Kanskje det er det one way hub and nut står for. Da er det ett totalt idiotisk produkt. alt annet er jo så skruvennelig på bilen.
Produktet heter 502111 team magic g4 one way hub and nut.

Har noen hatt samme problem.
Ang mottaker i forrige tprd ville jeg passet på at det ikke lekker/spruter fra forgasser når du gir gass.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment