Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Magic G4/S Forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Takker så mye, men skal kanskje kjøpe xray NT1 isteden. Tar litt lengre tid men kommer jo til å bli morro da

    Mvh pojke
    Tobias Bruu '90 Oslo - Serpent 710 Futaba 3PM

    Comment


    • #32
      Ok lykke til med enn hva du måtte gjøre
      Last edited by Larzaruz; 6 April 2008, 23:43.
      sigpic
      Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
      Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

      Comment


      • #33
        noen som kjenner team magic g4js??
        eivind rødland 79mod.xray 808,futaba,os, smartech traveller

        Comment


        • #34
          Da har jeg bestilt meg en G4s RTR som jeg kan leke meg litt med. Komplett fra RC-mart inklusive startboks og 2 ekstra sett hjul samt et par småting ble ca. kr. 2700,- inklusive frakt. Vet RTR-ugaven ikke er helt konkurransedyktig med en gang, men det er jo ikke jeg heller foreløpig. Oppgraderer både bil og kjøreferdigheter underveis tenker jeg...
          Last edited by rs; 24 April 2008, 21:50.
          Roger Solmyr '67
          Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

          Comment


          • #35
            Team Magic G4s selges.Se tilsalgs tråden
            skien
            1973
            kenneth sandodden gmbk

            Comment


            • #36
              Originally posted by rs View Post
              Da har jeg bestilt meg en G4s RTR som jeg kan leke meg litt med. Komplett fra RC-mart inklusive startboks og 2 ekstra sett hjul samt et par småting ble ca. kr. 2700,- inklusive frakt. Vet RTR-ugaven ikke er helt konkurransedyktig med en gang, men det er jo ikke jeg heller foreløpig. Oppgraderer både bil og kjøreferdigheter underveis tenker jeg...
              Dette blir sikkert bra Roger, artig å se hvordan den RTR utgaven ser ut og ikke minst hvordan den går. Godt det er flere av oss som er ute etter kjøreferdigheter
              sigpic
              Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
              Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

              Comment


              • #37
                Originally posted by rs View Post
                Da har jeg bestilt meg en G4s RTR som jeg kan leke meg litt med. Komplett fra RC-mart inklusive startboks og 2 ekstra sett hjul samt et par småting ble ca. kr. 2700,- inklusive frakt. Vet RTR-ugaven ikke er helt konkurransedyktig med en gang, men det er jo ikke jeg heller foreløpig. Oppgraderer både bil og kjøreferdigheter underveis tenker jeg...
                jeg kjørte G4 rtr i fjor og syns bilen fungerte bra, hadde litt start problemer med at 1 spuset mitt ble slitt men fant ut at motoren ikke satt helt fast hehe.. jeg røyk også to sett elekronikk men sånn går det når man ikke vet forskjell på minus og pluss. motoren gikk helt greit men følte etter sesongen at det gikk litt sakte... i år har jeg kjøpt meg G4 RS som er den nyeste G4 modellen og ny motor og potte dette går nok litt for fort for meg enda hehe... Er det noen av dere G4 kjørere som er på Sørli?? eller hvor i landet er det dere kjører
                hilsen Espen
                Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                -
                Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                Comment


                • #38
                  Heisann

                  Godt å se at det er flere G4 førere, synes at G4 er litt undervudert av de som har holdt på en stund. Knall fin å kjøre synes jeg men jeg er jo bare en rookie da
                  Kult med G4RS da, har sikkla litt på den selv og ikke minst G4+ versjonen, men det får bli en annen gang(mere erfaring letter sakt). Jeg har ikke kjørt på sørli før, holder bare til på spydeberg raceway http://www.spydebergmotorklubb.no
                  sigpic
                  Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                  Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                  Comment


                  • #39
                    G4

                    vist du kjøper bil og deler på nett så bør alle som kjører G4 gå til wolfhobbies.com disse driver med TM og har blant annet G4+ til 500 dollar... får vel komme en tur til spydeberg og teste banen der nede hørt at den er fin... er jo løp på sørli på søndag kan jo komme dit og kjøre larzaruz tror det kan bli veldig gøy trenger og kjøre mot noen nybegynnere jeg er ikke akkurat god hehe...
                    Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                    BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                    Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                    -
                    Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                    Comment


                    • #40
                      Jeg handler stort sett fra HK som f.eks. www.rcmart.com og www.rc-mushroom.com men også handla hos noen norske forhandlere som www.smallsize.no og www.antrade.no. Og faktisk fra søta bror; www.cargel.se/shop. Men sikkert ikke dumt å handle i USA pga mindre frakt enn fra HK. Tviler på at det blir noe G4+ på meg med engang, får "smake" litt på hobbyen først og se om det gir noen etter smakt eller ikke.
                      Bare ta seg en tur det, i helga skal vi holde på med dugnad på buggy banen. Tviler på at det blir noen tur til sørli på søndagen, skal i bryllup på lørdagen så regener meg at jeg har en rimelig bra "hang over" på søndagen. Orker ikke den lyden da gikk men ikke umulig at det blir andre turer.
                      Godt å høre at det er flere som er nybegynnere
                      sigpic
                      Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                      Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                      Comment


                      • #41
                        Noen som har montert den nye styre mekanismen fra Kfactory K1480 ? Jeg føler det mangler noen deler. På tegningen er det med noen stag du skal tre i gjennom.. dette ligger ikke i posen. Er det noe annet jeg må kjøpe i tillleg ? Har en RTR.

                        Comment


                        • #42
                          Heisann, og velkommen til forumet.

                          Dette er ikke den nye styre mekanisen til G4S, det er denne; http://rc-mushroom.com/product_info....ducts_id=14734 http://www.kfactoryracing.com/produc...4118&pageNum=1 (nederst på siden)
                          Den kom når G4 gikk over til G4S. K1480 G4 New Steering System (w/ 8pcs bearings), var nytt etter at den første G4 modellen kom ut. Dumt av produsenten å fortsatt kalle den for "new" for det stemmer ikke. Den første modellen kom det noe lignende, hvor hele styre arm mekanismen beveget seg sidelengs. K1480 skulle da erstatte denne. Så hvis du har G4S RTR så ville jeg beholdt styre mekanismen du har allerede, den er utrolig mye bedere enn K1480.
                          Last edited by Larzaruz; 12 May 2008, 20:58.
                          sigpic
                          Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                          Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                          Comment


                          • #43
                            G4S vs G4RS

                            Hei.

                            Sitter klar med bestillingsfirngeren, men lurer på om det blir en g4s eller rs.

                            Er rs utgaven rtr. hvis ikke hva mangler? motor servo kontroll og mottaker?

                            Har nå en kyosho fw05t+ og kjørte fra en g4s på hverven i helgen, men så at det bodde en del mer potensiale i denne bilen.

                            hvordan er motoren til g4s. fungerer den bra? lett å tune? blir fort varm osv?

                            Noen som kan sende meg en link til hvilken starterboks jeg trenger fra rcmart eller rcmushroom så hadde jeg blitt meget fornøyd.

                            Takk for hjelp...
                            Trond Eylertsen

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Larzaruz View Post
                              Heisann, og velkommen til forumet.

                              Dette er ikke den nye styre mekanisen til G4S, det er denne; http://rc-mushroom.com/product_info....ducts_id=14734 http://www.kfactoryracing.com/produc...4118&pageNum=1 (nederst på siden)
                              Den kom når G4 gikk over til G4S. K1480 G4 New Steering System (w/ 8pcs bearings), var nytt etter at den første G4 modellen kom ut. Dumt av produsenten å fortsatt kalle den for "new" for det stemmer ikke. Den første modellen kom det noe lignende, hvor hele styre arm mekanismen beveget seg sidelengs. K1480 skulle da erstatte denne. Så hvis du har G4S RTR så ville jeg beholdt styre mekanismen du har allerede, den er utrolig mye bedere enn K1480.

                              Takker

                              D va da som svarte.. :-( har jo seff kjøpt denne hehe.
                              Grunnen til jeg kjøpte 1480 var at gjengene til den ene kula røyk så håpet jeg denne skulle være litt bedre. Bruker du den orginal el har du gjort noe med den ? Jeg ser RRR der går gjengene på kula igjennom så er det en mutter på enden... så litt bedre ut.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by webtrond View Post
                                Hei.

                                Sitter klar med bestillingsfirngeren, men lurer på om det blir en g4s eller rs.

                                Er rs utgaven rtr. hvis ikke hva mangler? motor servo kontroll og mottaker?

                                Har nå en kyosho fw05t+ og kjørte fra en g4s på hverven i helgen, men så at det bodde en del mer potensiale i denne bilen.

                                hvordan er motoren til g4s. fungerer den bra? lett å tune? blir fort varm osv?

                                Noen som kan sende meg en link til hvilken starterboks jeg trenger fra rcmart eller rcmushroom så hadde jeg blitt meget fornøyd.

                                Takk for hjelp...
                                Rs utgaven mangler "alt" servo,mottaker,motor,eksos etc.. det er bare selve bilen.
                                Motoren i rtr bilen er en SH .12 motor med kfaktory eksos. Den er grei nok og tune har ikke merket no spes.. men det er jo en billig motor. så den går ikke gjennom lydmuren akkurat.. men det er jo en rtr så skal vel være litt rolig så hvermansen kan kjøre den. Men det er jo bare og kjøpe hvilken som helst motor og hive inn nova el hva du måtte ønske.

                                RTR'n har nok mere potensiale enn 05+'n.
                                Planen min er å bruke denne rtr'n og kjøpe bedre/raskere servoer og motor underveis slik at det er bare er å hive det over på en RS modell med tiden(løpet av året håper jeg). Så blir det ikke så mye penger å ut med på en gang... og jeg får noe trening før KREM bilen kommer

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X