Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min Scania R620

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hei torslett jort mere med bilen da ?

    Comment


    • #62
      Ikke enda.. Skal begynne med lakking av tralle nå i uken.. Har gledet meg lenge til det!

      Comment


      • #63
        Ok vilken farve blir det på tralla da..?

        skal du ha samme farve på bil og tralle..?

        Comment


        • #64
          hei torslett hvor kjøpte du din Scania R620..?

          finner jo bare den 470 da..

          Kan man ta ett vanli byggesett fra italeri å bygge om til fjen styrt bil..?

          Comment


          • #65
            Originally posted by Chevy-G30 View Post
            hei torslett hvor kjøpte du din Scania R620..?

            finner jo bare den 470 da..

            Kan man ta ett vanli byggesett fra italeri å bygge om til fjen styrt bil..?
            Det er 470 settet jeg har.. Kaller den bare 620 fordi den har V8 på ekte 470'n har bare 6'er..

            Har ikke helt bestemt farge på tralla enda

            Comment


            • #66
              Da passerte jeg en R620 med Transiten min på tofelten opp mot rudshøgda i dag, og det er det ikke ofte jeg gjør.
              Stod V8 på siden av den Scanian

              Comment


              • #67
                Hehe er vel 500, 560, 580 og 620 som har V8

                Du får sette i en cosworth motor i transiten so kan du også få like mye hester

                Comment


                • #68
                  Selv om det er en R470 følger det heldig vis med R620 merker og V8 logo da

                  lakk boksen din ble rå stilig, to tips: legg gladpakk plastfollie på belysningen din da det kommer til og feste seg mye lakk på den om du skal bruke den mye. Også går du å kjøper det billigste roterende ostefatet du finner, så kan du snurre så mye du vil på det du lakker.
                  Bendik Herlofsen (1983)
                  Det er politikerenes oppgave å få skuta til å gå rundt...
                  http://s259.photobucket.com/albums/hh306/HydroliftT17

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by hydroliftT17 View Post
                    Selv om det er en R470 følger det heldig vis med R620 merker og V8 logo da

                    lakk boksen din ble rå stilig, to tips: legg gladpakk plastfollie på belysningen din da det kommer til og feste seg mye lakk på den om du skal bruke den mye. Også går du å kjøper det billigste roterende ostefatet du finner, så kan du snurre så mye du vil på det du lakker.
                    Har tenkt på dette med gladpakk ja.. Skal bli bra å få testa boksen! har gledet meg en del til det Har ett pizza brett som roterer

                    Comment


                    • #70
                      Har testa lakkboksen litt å funnet ut at vi trenger mer lys! Til helgen blir de lakking av bil.. Håper det går bra

                      Har forresten fått i hus en bil til Kjøpte den av en kar på finn.no.. Fikk den så billig at jeg kunne ikke slå det fra meg

                      Den kom orginalt med helchromma hytte å sideskjørt.. Ser ikke så bra ut så det holder jeg på å fjerne nå.. Så den blir lakka i helga




                      Det fulgte med lyd å lysmodul (Multi Function Unit)

                      Bare rot i de elektriske.. Har ordnet opp i det nå å det ser veldig bra ut.. kommer bilde av det til helgen



                      Blankt ja.. Denne blir identisk med den andre.. Blå med sølvdetaljer

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by torslett View Post
                        Har testa lakkboksen litt å funnet ut at vi trenger mer lys! Til helgen blir de lakking av bil.. Håper det går bra

                        Har forresten fått i hus en bil til Kjøpte den av en kar på finn.no.. Fikk den så billig at jeg kunne ikke slå det fra meg

                        Den kom orginalt med helchromma hytte å sideskjørt.. Ser ikke så bra ut så det holder jeg på å fjerne nå.. Så den blir lakka i helga




                        Det fulgte med lyd å lysmodul (Multi Function Unit)

                        Bare rot i de elektriske.. Har ordnet opp i det nå å det ser veldig bra ut.. kommer bilde av det til helgen



                        Blankt ja.. Denne blir identisk med den andre.. Blå med sølvdetaljer
                        faen, jeg sendte melding til han tosken, men han svarte faen ikke åh
                        den ville jeg ha!:P
                        Morten Rustadbakken

                        Comment


                        • #72
                          Hehe.. Jeg sa jeg skulle ha den samme dagen han la den ut for salg

                          Comment


                          • #73
                            Update!




                            Montering...




                            Bilen ferdig

                            I dag har jeg lagd Ice Road Truckers i RC versjon







                            Der var også en som kjørte ett DIIIIGERT modellfly!



                            Flink var han og.. Han har drevet med det i flere år..

                            YouTube - Ice Road Truckers RC

                            YouTube - Ice Road Truckers RC 2

                            YouTube - Ice Road Truckers RC 3

                            Kos dere

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X