Hei torslett jort mere med bilen da ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Min Scania R620
Collapse
X
-
Det er 470 settet jeg har.. Kaller den bare 620 fordi den har V8 på ekteOriginally posted by Chevy-G30 View Posthei torslett hvor kjøpte du din Scania R620..?
finner jo bare den 470 da..
Kan man ta ett vanli byggesett fra italeri å bygge om til fjen styrt bil..?
470'n har bare 6'er..
Har ikke helt bestemt farge på tralla enda
Comment
-
Selv om det er en R470 følger det heldig vis med R620 merker og V8 logo da
lakk boksen din ble rå stilig, to tips: legg gladpakk plastfollie på belysningen din da det kommer til og feste seg mye lakk på den om du skal bruke den mye. Også går du å kjøper det billigste roterende ostefatet du finner, så kan du snurre så mye du vil på det du lakker.Bendik Herlofsen (1983)
Det er politikerenes oppgave å få skuta til å gå rundt...
http://s259.photobucket.com/albums/hh306/HydroliftT17
Comment
-
Har tenkt på dette med gladpakk ja.. Skal bli bra å få testa boksen! har gledet meg en del til detOriginally posted by hydroliftT17 View PostSelv om det er en R470 følger det heldig vis med R620 merker og V8 logo da
lakk boksen din ble rå stilig, to tips: legg gladpakk plastfollie på belysningen din da det kommer til og feste seg mye lakk på den om du skal bruke den mye. Også går du å kjøper det billigste roterende ostefatet du finner, så kan du snurre så mye du vil på det du lakker.
Har ett pizza brett som roterer
Comment
-
Har testa lakkboksen litt å funnet ut at vi trenger mer lys! Til helgen blir de lakking av bil.. Håper det går bra
Har forresten fått i hus en bil til
Kjøpte den av en kar på finn.no.. Fikk den så billig at jeg kunne ikke slå det fra meg 
Den kom orginalt med helchromma hytte å sideskjørt.. Ser ikke så bra ut så det holder jeg på å fjerne nå.. Så den blir lakka i helga

Det fulgte med lyd å lysmodul (Multi Function Unit)

Bare rot i de elektriske.. Har ordnet opp i det nå å det ser veldig bra ut.. kommer bilde av det til helgen

Blankt ja.. Denne blir identisk med den andre.. Blå med sølvdetaljer
Comment
-
faen, jeg sendte melding til han tosken, men han svarte faen ikkeOriginally posted by torslett View PostHar testa lakkboksen litt å funnet ut at vi trenger mer lys! Til helgen blir de lakking av bil.. Håper det går bra
Har forresten fått i hus en bil til
Kjøpte den av en kar på finn.no.. Fikk den så billig at jeg kunne ikke slå det fra meg 
Den kom orginalt med helchromma hytte å sideskjørt.. Ser ikke så bra ut så det holder jeg på å fjerne nå.. Så den blir lakka i helga

Det fulgte med lyd å lysmodul (Multi Function Unit)

Bare rot i de elektriske.. Har ordnet opp i det nå å det ser veldig bra ut.. kommer bilde av det til helgen

Blankt ja.. Denne blir identisk med den andre.. Blå med sølvdetaljer
åh
den ville jeg ha!:PMorten Rustadbakken
Comment
-
Update!

Montering...

Bilen ferdig

I dag har jeg lagd Ice Road Truckers i RC versjon

Der var også en som kjørte ett DIIIIGERT modellfly!

Flink var han og.. Han har drevet med det i flere år..
YouTube - Ice Road Truckers RC
YouTube - Ice Road Truckers RC 2
YouTube - Ice Road Truckers RC 3
Kos dere
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment