Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad Spydeberg Motorklubb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Var innom på søndag og hadde regnet med å ta i et tak, men det var ingen på buggy-banen så langt jeg kunne se. Derimot var det ganske mange som kjørte på asfalt-banen, så det ble til at jeg også kjørte der.
    Roger Solmyr '67
    Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

    Comment


    • #47
      Vi fjernet de 3 meterne som måtte bort i dag,det snekkerlaget som skulle ta dette i fjor har desverre ikke tid nå så vi må prøve å få samlet en gjeng og kalle oss for snekkere selv,men det bør vi klare syntes jeg
      Roger Berntsen 1969 Mod
      Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
      Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

      Comment


      • #48
        Dugnad

        Hvis folk kommer på dugnad, så skal jeg dekke brus og pølser til alle man. Fint om folk melder sin ankomst. For som alt annet, må mat også forberedes, samt greit å vite sånn ca hvor mange som kommer

        Kom med forslag til dato som passer folk flest, det er buggy folket som må trå til nå, da tarmac folka er slitne, dem har jaggu lagt igjen mange timer på banen allerede.....
        sigpic
        http://www.kyosho.no/

        Comment


        • #49
          Originally posted by RogerB View Post
          Vi fjernet de 3 meterne som måtte bort i dag,det snekkerlaget som skulle ta dette i fjor har desverre ikke tid nå så vi må prøve å få samlet en gjeng og kalle oss for snekkere selv,men det bør vi klare syntes jeg
          Så bra, dæken dere står på
          Nytt snekkerlag ja, hmm lurer på hvem det blir. Det blir vel Rune og Morten igjen det da, samma som holdt på med asfalt banen. De skulle hatt en medalje hver for den innsatsen som ble gjort da, det er det inntrykket jeg fikk.
          sigpic
          Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
          Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

          Comment


          • #50
            Originally posted by OZZY View Post
            Hvis folk kommer på dugnad, så skal jeg dekke brus og pølser til alle man. Fint om folk melder sin ankomst. For som alt annet, må mat også forberedes, samt greit å vite sånn ca hvor mange som kommer

            Kom med forslag til dato som passer folk flest, det er buggy folket som må trå til nå, da tarmac folka er slitne, dem har jaggu lagt igjen mange timer på banen allerede.....
            Dette er jo alletiders
            Men hva med et lass med pils og grill mat , hehe nei da dette høres bra ut, bare å melde seg på når dato kommer.
            sigpic
            Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
            Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

            Comment


            • #51
              tja.. dato.. hmmm.. bare og dukke opp ver dag det er kjøring der det.. skal banen bli ferdig må det jobbes ver dag. siden AB bygg ikke hadde tid kan det jo jobbes for og få et nytt firma til og ta jobben kanskje.. er mange andre ting som står igjen der og.. rulle jord ut mellom bane.. så litt gress.. legge tepper legge rør.. rydde mekkeområdet.. pitt må bygges.. bare og jobbe litt ver dag..

              jeg skal hjelpe til jeg. .men føler det må litt mere giv i fra de som skal bruke denna banen. har nok egentli med det som må gjøres ellers på anlegget våres og. så stå på! 18. mai tar foresten jeg og ozzi og rydder mekke rommet.. da ere jo muligheter for og stå på litt ellers på banen og den dagen.......

              sier ikke dette for og være lei.. men føler det er litt feil at vi (jeg) som ikke har planer om og bruke den bana så mye. skal bruke hauer av timer på den da ingen av de som skal bruke den er der.....

              ps.. første pri burde vel være kjøreplattform og slikt for da kan man jo faktisk kombinere litt kjøring med jobb og... for nå er jo plattforma ikke akkuratt trygg og stå på. uten rekkverk.. detter noen ned får klubben svi.
              Morten Randen 1984 modell.
              www.lanekassen.no

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X