Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt om oss på Elverum.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by An-skjer View Post
    Ble vel en bærearm, 2 huber, drivknute, 2 bærearmsaksler og en skrue
    Oi! Det ble såpass ja.. Jaja, trøsta er at det ikke bare blir du til sommern
    Garantert vi andre også når vi starter med heat hehe...
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Bra møteplasse dette. Bare synd at det er 0 grader ute og altfor lenge til vi kan starte opp igjen. Skal vi bygge om Slash til LCG chassis i vinter kanskje?

Comment

Originally posted by efra55 View Post
        Bra møteplasse dette. Bare synd at det er 0 grader ute og altfor lenge til vi kan starte opp igjen. Skal vi bygge om Slash til LCG chassis i vinter kanskje?
        Vi skal jo kjøre buggy alle sammen neste år da
        André Skjerpen
        Kongsvinger
        Kyosho MP9e, Kyosho TF5 , Xray NT1

Comment

Er medlem i klubben og har vært her en del ganger og kjørt noen runder... sjelden møtt på andre med RCbil... Planlegger å ta med Mugen MBX6 Eco dit noen turer neste år.. er det flere som kjører/skal kjøre elektro buggy?
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Originally posted by SAVAGEry View Post
            Er medlem i klubben og har vært her en del ganger og kjørt noen runder... sjelden møtt på andre med RCbil... Planlegger å ta med Mugen MBX6 Eco dit noen turer neste år.. er det flere som kjører/skal kjøre elektro buggy?
            Det blir nok en del elektro Buggy kjøring til neste år. De fleste har anskaffet seg Buggy nå i høst Så det blir nok full rulle til våren
            Jørn Ove Stein
            Heradsbygd
            Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

Comment

Ser ut som det er 7-8 stk med 1:8.
              Så er det vel fort 10stk med Slash, og 5-6-7++stk med Eltouring og 3stk fueltouring tenker jeg.
              Så det bør absolutt være mulig for god aktivitet til sommeren

jeg har stort sett vært der oppe så fort været har vært brukbart i hele sommer jeg

jeg har et ønske om at vi setter av en fast dag hver uke som bommen er oppe så vet alle at det er aktivitet der. selvsagt er det mulig å kjøre når som helst så lenge du er medlem men har vi en fast dag så er det lettere å samle flere

Vi får uansett oppfordre alle vi kjenner som har interesse av rc og baneområdet på Starmoen til å komme seg inn på forumet her å følge med på det som skjer

Kan ikke si annet en at aktiviteten på Starmoen har vært veldig bra med tanke på været, spesielt på slutten av sesongen som vanlig Så jeg håper nå at vi kanskje klarer å være like mange til våren
              Anders Fleischer
              Elverum
              Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

Comment

Synd du ikke har møtt på noen av oss da
                Det blir vel satset mer på å få til noe mer faste tider neste år vil jeg tro. Og så har vi blitt en del nye inkl. meg så sjansen er større for at du møter på noen neste år. Som autod sier så har vi skaffet oss 1/8 el-buggier de fleste av oss, så kjøring blir det!
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Helga 24-25. november arrangeres det klubbløp og Norgescup i touring/track/m-chassis på Gjøvik, så da er dere velkomne til å være med. På søndag er det nødvendig med lisens i alle klasser med unntak av m-chassis, men på lørdag er det fritt frem for alle som vil prøve seg.

http://www.radiostyrt.no/showthread....24-25-november
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

Slenger opp et bilde av min MP9 som er under konvertering Blir helt greit å kjøre el istede for fuel kjenner jeg

Click image for larger version

Name:	MP9.jpg
Views:	1
Size:	43.0 KB
ID:	779491
                    Attached Files
                    Jørn Ove Stein
                    Heradsbygd
                    Kyosho MP9, Slash 4x4 Ultimate, Team Associated TC5R, Xray NT1, T-rex 600 ESP, Raptor 50 Titan

Comment

Originally posted by >Jonas< View Post
                      Helga 24-25. november arrangeres det klubbløp og Norgescup i touring/track/m-chassis på Gjøvik, så da er dere velkomne til å være med. På søndag er det nødvendig med lisens i alle klasser med unntak av m-chassis, men på lørdag er det fritt frem for alle som vil prøve seg.

http://www.radiostyrt.no/showthread....24-25-november

Hadde vært artig å prøvd å blitt med etter hvert men det sa jeg vel i fjor å ? spørs om det blir dårlig i år også, men jeg trenger høre om vi skulle samle sammen en gjeng å ta en tur for å legge igjen litt penger i kiosken å se og lære litt er nok flere potensielle deltakere på denne sia av Mjøsa også bare vi får ut finger`n
                      Anders Fleischer
                      Elverum

Comment

Originally posted by jste View Post
                        Slenger opp et bilde av min MP9 som er under konvertering Blir helt greit å kjøre el istede for fuel kjenner jeg

[ATTACH=CONFIG]60044[/ATTACH]

der ja virker settet bra? greit å få sammen?

du får lage deg en pusletråd her så vi kan følge med der
                        Anders Fleischer
                        Elverum

Comment

Originally posted by autod View Post
                          der ja virker settet bra? greit å få sammen?

du får lage deg en pusletråd her så vi kan følge med der
                          Alt passer helt perfekt så det gikk veldig lett Har bare igjen å bytte litt slite deler så er vi der

Må ha den tekin combo`n og en servo nå så er det bare å vente til den kjee vinter er over.....
                          Jørn Ove Stein
                          Heradsbygd

Comment

Ble da buggy på meg også..Click image for larger version

Name:	20121107_181517.jpg
Size:	71.6 KB
ID:	779497Click image for larger version

Name:	20121107_181559.jpg
Size:	62.5 KB
ID:	779498
                            Åsmund Thoug
                            Elverum
                            xray nt1, xray 808, Slash 4x4 platinum, kyosho tf5, xray t3.

Comment

Originally posted by 68 camaro View Post
                              Ble da buggy på meg også..[ATTACH=CONFIG]60054[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]60055[/ATTACH]
                              Grattis Har en lik motor som du har der liggende. Kanskje jeg skal prøve den gitt
                              Jørn Ove Stein
                              Heradsbygd

Comment

Se her ja!
                                Da blir det 808 og MP9 som blir dominerende til våren da skjønner jeg

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X