Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny sesong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny sesong

    kjære alle rc folk på mo og omegn!! nå går vi mot lysere tider og bilen gjøres snart klar for vårpussen.
    det er på nytt spørsmål om å få igang en skikkelig klubb her på mo.
    det skal ikke være noe som helst problem med å ha en klubb her, det finnes utrolig mange rc gale folk her på mo!! det finnes folk som kan hjelpe oss med banebygging og eventuelt noe utover det.
    det vill også bli søkt om sponsing for å kunne få igang noe litt større miljø enn det er.
    hvis man ser nedpå sletta ved arne sjule om sommeren, så ser man jo att fly gutta er aktive. det kan vi bilglade gutta også være!!!
    hadde det blitt samlet en gjeng her inne på forumet så kunne tatt ett kveldsmøte en plass og diskutert videre muligheter.

    det vil bli søkt om egen bane og potensielle sponsorer blir spurt.

    det kan også arrangeres egne stevner/konkuranser. noe som vil bli populært for liten og stor!! dette er noe for alle aldre.
    vi skal ha egen plass hvor vi kan skru og diskutere.


    så folkens, tenk litt over dette!! dette er en mulighet som vil ordnes nå mot våren. har mo noen som helst klubber hvor vi "barnslige" kan møtes?? nei det har de ikke. så kom igjen å bli med!!!!

    vi på mo er heldige som har roy med sin avdeling på lekebutikken i domus han stiller gjerne opp med hjelp, spørsmål eller bare en prat om rc biler.

    mvh ole martin

  • #2
    Flott post! Er helt enig i hva du sier! Med tanke på hvor mange som kjøper deler og kjøper biler hos oss, så er det mer enn nok folk til å starte en skikkelig klubb her på Mo.
    Med litt sponsormidler og slikt, kan det jo bli skikkelig organisert også! Skal alltids få tynt ut litt midler hos arbeidsgivere hvis dette blir en realitet, og det blir det vel?

    Som Ole her sier, så kan man søke til kommunen om de har et område å avse, og kanskje få tildelt noen midler slik at man kan få fikset på området. Jeg har også en kompis som har minigraver, så vi skal alltids få fikset litt på området!

    Ønsker respons fra flere, et fysisk møte hadde vært fint! Skal se om jeg får mekka ei enkel hjemmeside asap.
    Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
    RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
    HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

    Comment


    • #3


      åhhh det hær er jo som sang i mine ører endeli kan jeg få være med på noe som jeg intriserer meg før
      jeg kjører LS FG monster jeep og trenger virkeli en bane med store hopp å svinger. har setifikat på graver å kan kjøre hjulaster å stiller gjærne opp på.
      dette er min hobby å morro skal det bli
      Marius Ranen 28år
      kjører FG monster jeep snart 4wd

      Comment


      • #4
        Originally posted by driftking1 View Post
        åhhh det hær er jo som sang i mine ører endeli kan jeg få være med på noe som jeg intriserer meg før
        jeg kjører LS FG monster jeep og trenger virkeli en bane med store hopp å svinger. har setifikat på graver å kan kjøre hjulaster å stiller gjærne opp på.
        dette er min hobby å morro skal det bli
        Supert, da har vi jo en til som er interessert. Vi skal prøve å få kalt inn til et møte om ikke så lenge slik at vi kan få planlagt litt bedre.
        Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
        RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
        HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

        Comment


        • #5
          Hei,

          Finnes det en innendørs hall der det kan kjøres med El Bil?
          Har nettop tatt opp hobbyen og trenger et sted å leke.



          Brushless is the new KING
          .
          Last edited by NitroKiller; 2 February 2010, 20:05.
          Traxxas E-Revo Mamba Monster
          Traxxas Summit/Revo Hybrid

          Comment


          • #6
            Originally posted by NitroKiller View Post
            Hei,

            Finnes det nå innendørs hall der det kan kjøres med El Bil?
            Har nettop tatt opp hobbyen og treng et sted å lek.



            Brushless is the new KING
            Hmm..ingen dedikerte områder til dette nei. Men et stort lagerlokale må jo være perfekt til dette?

            De nye brushless-motorene er råe ja!
            Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
            RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
            HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

            Comment


            • #7
              dette liker jeg blir altid glad for å høre att det finnes folk som holder interessene sine i live der ute. det finnes mange gamle haller her på mo, så innebane finnes det nok muligheter for. men dette er ting man må ta tiden med hjelp til.

              Comment


              • #8


                Bra det finnes likesinnede der ute,
                Hørte noen rykter om Heli/Fly kjøring i Ranahallen.
                Husker desverre ikke hvem som sa dette,mulig det kun var en drøm..

                Vært kjekt å kunne race litt med El biler der i tilegg.
                Problemet før har vel vært lukt/gris fra Nitro biler,burde være enklere å finne lokaler hvis man kun kjører med El bil.
                Siden ytelsen på Brushless er blitt så bra som den er ser jeg ikke lenger vits i å grise med Nitro.
                imho.

                Ta gjerne kontakt om du vet om lokaliteter som egner seg til bajas kjøring.
                Traxxas E-Revo Mamba Monster
                Traxxas Summit/Revo Hybrid

                Comment


                • #9
                  Originally posted by NitroKiller View Post


                  Bra det finnes likesinnede der ute,
                  Hørte noen rykter om Heli/Fly kjøring i Ranahallen.
                  Husker desverre ikke hvem som sa dette,mulig det kun var en drøm..

                  Vært kjekt å kunne race litt med El biler der i tilegg.
                  Problemet før har vel vært lukt/gris fra Nitro biler,burde være enklere å finne lokaler hvis man kun kjører med El bil.
                  Siden ytelsen på Brushless er blitt så bra som den er ser jeg ikke lenger vits i å grise med Nitro.
                  imho.

                  Ta gjerne kontakt om du vet om lokaliteter som egner seg til bajas kjøring.
                  Mener jeg og hørte om noe helikjøring i ranahallen ja. Mener det var i fjor sommer/vår en kunde fortalte dette.
                  Burde vel gått an å kjørt i Ranahallen med el-biler, hvis ikke dekkene lager merker på gulvet kanskje?
                  Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                  RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                  HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                  Comment


                  • #10


                    Originally posted by rc-halv View Post
                    Supert, da har vi jo en til som er interessert. Vi skal prøve å få kalt inn til et møte om ikke så lenge slik at vi kan få planlagt litt bedre.
                    jeg helt enig.
                    Marius Ranen 28år
                    kjører FG monster jeep snart 4wd

                    Comment


                    • #11
                      Har akkurat kjøpt meg driftebil og E-revo,så jeg er vel blit bilgal også
                      Har for det meste vært fly og heli de siste årene.

                      Problemet med ranahallen som dere sier er merker i gulvet.har prøvd et par forskjellige typer,men alle har laget merker.
                      Kjenner et par til som kjører bil,som ikke er på forumet,så et større miljø burde ikke være umulig å få til her...

                      Comment


                      • #12
                        Supert, ser jo ut som om at det er litt folk på Rana som følger med her inne, så kan jo hende det blir litt fok på møtet!

                        Hvilken plass skal møtet foregå på? Jeg har tilgang til møtelokaler v/ HiNe avd. Mo i Rana, eventuelt kunne vi jo tatt ett møte på Dolly og bare spist og pratet litt skjit?
                        Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                        RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                        HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                        Comment


                        • #13
                          dolly!!!! funker altid med mat

                          ble faktisk overrasket over att det kom svar så fort inne på forumet.
                          det er godt å høre att folk er med på noe nytt, dette er jo en morsom hobby og krever verken lisenser elle noe annet tull som mange ting gjør idag.

                          man kan jo faktisk gjøre litt mer ut av dt også. blandt annet: stevner og cup.
                          dette er jo ikke det første å sette fokus på, men noe man kan ha i bakhodet.

                          få med folk og kjennskap så tar vi ett møte!!! er vell ikkenoe å tenke på lenger dette?? folk vil jo komme etterhvert som de får høre

                          Comment


                          • #14
                            ja det hørtes bra

                            ja det hørts bra ut eg er veldi intrisert i å få kjøre med glere på mo, så e eg sulten og

                            vi sku ha laget en link til på plasser man kan kjøre på
                            Marius Ranen 28år
                            kjører FG monster jeep snart 4wd

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by driftking1 View Post
                              ja det hørts bra ut eg er veldi intrisert i å få kjøre med glere på mo, så e eg sulten og

                              vi sku ha laget en link til på plasser man kan kjøre på

                              Definitivt!!!
                              Gjerne en sticky som kan oppdateres i første post.

                              Må da være noen som har et lokale som kan brukest til møter også.
                              Et fast samlingssted en gang i uka med litt skruing og sjitprat evt.
                              Traxxas E-Revo Mamba Monster
                              Traxxas Summit/Revo Hybrid

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X