Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny sesong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    lokaler finnes det sikker, men..... det er det om noen har lokale gratis/billig?? de fleste lokaler som finns er til leie:O det hadde jo funkgert å leie.. men da måtte jo alle medler ha betalt en liten del i mnd. å skulle vi ha leid så kunne vi leid med litt størrelse så det kunne ha blitt brukt el-biler inne

    Comment


    • #17
      Leie er ikke noe problem for meg,


      Vet ikke hvor mye et lokale koster men en dag i uka x antall timer kan vel ikke koste allverden.


      Noen som har tid til å være ansvarlig for noe sånt?


      Hvor mange er det som har lyst/driver sånn passe aktivt med RC i Rana?

      Jeg kan nok ordne 2-3 stk som kan bidra med å betale medlemsskap,ingen av dem er aktive pr i dag inkludert meg.
      Men sånt forandrer seg fort så snart ballen begynner å rulle.



      200 Kr Måneden burde vel være overkommelig for de fleste.
      Eller kansje det er best med Årskontigent?
      Lettere å betale leie på forskudd = mindre tull hvis noen plutselig glemmer å betale.


      Mye tanker her.... hehe.
      Traxxas E-Revo Mamba Monster
      Traxxas Summit/Revo Hybrid

      Comment


      • #18
        leie er ikke noe problem hvis vi betaler 200 kr hver.

        jeg jobber kunn ettermiddag som vekter og har fri resten av tiden, så jeg kunne gledelig ha fått igang ett greit lokale å fått det i drift til oss.

        det er ganske mange som er interisert i å være med i klubben. har ikke antallet her og nå. men det vil jo også komme fler ettersom dette kommer seg opp å går.


        jeg kommer til å bruke morgen dagen på å prate med folk og lete etter lokaler. dette vil jeg samle informasjon om så vi kan diskutere det og bli enige under møtet. skal høre med roy når tid vi tar møtet.
        det burde igrunn skje ganske fort ettersom tiden går og det er masse som må gjøres

        Comment


        • #19
          Supert.


          Traxxas E-Revo Mamba Monster
          Traxxas Summit/Revo Hybrid

          Comment


          • #20
            Originally posted by rc-halv View Post
            Mener jeg og hørte om noe helikjøring i ranahallen ja. Mener det var i fjor sommer/vår en kunde fortalte dette.
            Burde vel gått an å kjørt i Ranahallen med el-biler, hvis ikke dekkene lager merker på gulvet kanskje?
            hei

            inne er det vanlig å kjøre på tepper vet ikke helt hvilken type og hvor man får tak i det men YouTube- radøy rc
            og YouTube- short course klassen, Radøy 22.11.09 Daniel Kobbevik er gode eksempel

            Comment


            • #21
              Heisann.. fikk et tips om siden her

              Jeg har en 1:8 bil under bygging.
              Og noe 1:10 biler som skal brukes til fart fart og mere fart...

              Men det er asfalt-biler, og ikke off-road

              Ang en plass å kjøre innendørs om vinteren, så er det meget interesangt.
              Men så noen nevne pris oppmot 200,- pr mnd.. da må jeg melde avbud !!
              Da er det heller bedre med å betale PR gang man er tilstede.
              For en el-bil kan fort ryke , å da er det kjipt å må betale 200,- pr måned når bilen uansett ikke funker..

              Jeg ser ialefall frem til sommeren, asfalf-banen på ACR er fryktelig fin å kjøre toppfart på med både nitro og El-bil.
              Og det er en Offroad banen på innsiden som kanskje burde funke til E-Revo osv osv...

              Comment


              • #22
                det med betaling av 200 kr mnd er ikke noe sikkert.. det er bare prat. skal prate med noen i morgen.
                dette har noe med å gjøre att vi sku få en plass vi kan møtes og skru biler på. dette er jo sosialt og man kan få tips og triks.

                det er jo altids mye kosligere å skru bil når man er flere folk. jeg skal sette opp ei liste med muligheter som kan diskuteres ved møte. snakket litt med roy idag å vi skal få igang ett møte fort.


                jeg personlig har kunn nitro biler traxxas stampede og kyosho fazer impreza. neste bil nå blir hpi savage x4.6. men får vi til innendørs bane også så skal jeg ha med en liten rask jævel:P

                Comment


                • #23
                  Japp klart man må se på alternativene
                  Jeg bare sier at man må sjekke ut hvordan prisen man får.
                  Blir prisen for høy kan den støte bort alle som ikke har så god råd.

                  Jeg(og sikkert mange andre) er jo med i andre klubber også, og da blir det fort mye å skal ut med summer hver eneste måned..

                  Det må vel finnes noen trivelige skoler her eller der som har en gymsal å leie ut?

                  Jeg "fikk" en Kyosho nitrobil, som jeg ribba totalt for utstyr.
                  Og monterte inn en børsteløs el motor istedet

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by liteglow View Post
                    Heisann.. fikk et tips om siden her

                    Jeg har en 1:8 bil under bygging.
                    Og noe 1:10 biler som skal brukes til fart fart og mere fart...

                    Men det er asfalt-biler, og ikke off-road

                    Ang en plass å kjøre innendørs om vinteren, så er det meget interesangt.
                    Men så noen nevne pris oppmot 200,- pr mnd.. da må jeg melde avbud !!
                    Da er det heller bedre med å betale PR gang man er tilstede.
                    For en el-bil kan fort ryke , å da er det kjipt å må betale 200,- pr måned når bilen uansett ikke funker..

                    Jeg ser ialefall frem til sommeren, asfalf-banen på ACR er fryktelig fin å kjøre toppfart på med både nitro og El-bil.
                    Og det er en Offroad banen på innsiden som kanskje burde funke til E-Revo osv osv...
                    ja eg kjører stor bil eg, skal konvetere min FG monster jeep til 4wd å trur jeg blir å oppnå en 14 15 kg på biln så jeg trenger ett stort område å kjøre på å nede i dompe på acr må jo være sykt bra så lenge det ikke er sonne storstener å skit som det er på røsvold på grusbanen dær....
                    Marius Ranen 28år
                    kjører FG monster jeep snart 4wd

                    Comment


                    • #25
                      Smart med de mattene der, men blir vel dyrt å ordne såpass store matter tipper jeg?

                      Ang. pris må vi jo komme til en enighet ang dette. For min del så står det ikke så mye på pengene, men det er klart det er kjipt å betale for noe man ikke "får", så betaling pr. gang er kanskje en grei løsning. Regner med vi blir enig om hvor "smertegrensen" ligger på møtet, og hvilke mulige kandidater som finnes. Vet at Ole Martin har sjekket en del lokaler, så blir spennende å se om han har funnet noe relevant!

                      Hvilken bane på ACR snakker dere om? Er det go-kartbanen dere mener?
                      Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                      RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                      HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                      Comment


                      • #26
                        mattene er på ruller på ca 2m bredde og blir rullet utover attmed hverandre
                        og teipet sammen

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Erlend m View Post
                          mattene er på ruller på ca 2m bredde og blir rullet utover attmed hverandre
                          og teipet sammen
                          Vet du hvilken type stoff det er, og eventuell pris? Så jo ut som et bra opplegg da! Lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg el-bil jeg også, slipper jo en del vedlikehold da
                          Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                          RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                          HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                          Comment


                          • #28
                            nei vet ikke det men lag en tråd og spør om det på http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=15
                            eller http://forum.radiostyrt.no/vb/forumdisplay.php?f=31

                            Comment


                            • #29
                              Hehe, det kan jeg gjøre vettu
                              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by rc-halv View Post
                                Vet du hvilken type stoff det er, og eventuell pris? Så jo ut som et bra opplegg da! Lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg el-bil jeg også, slipper jo en del vedlikehold da

                                Vil absolutt anbefal El Bil,
                                Back in the days når vi laga bane i ranenget hadd eg en Nitro Buggy.
                                Hold på å skru meg i hjæl,det ødela heile hobbyen før meg.
                                Va jo knall arti når biln funka som den sku men det va kansje 25% av tia 75% gikk tel skruing å justering.

                                E utrulig deilig å bære lemp El biln på stue bordet å skru i vei,Nitroen va så klissat å skitten at det va bare så vidt eg kunn ta den innomhus,lol.


                                Once you go brushless you never go back
                                Traxxas E-Revo Mamba Monster
                                Traxxas Summit/Revo Hybrid

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X