Announcement

Collapse
No announcement yet.

steder å kjøre på inne og ute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • steder å kjøre på inne og ute

    ja det finns jo mange steder å kjøre på hær på mo,
    kom med forslag på inne haller og steder ute dær det går å kjøre
    Marius Ranen 28år
    kjører FG monster jeep snart 4wd

  • #2
    Eneste gratisplassen jeg vet om er inne i parkeringshuset

    Comment


    • #3
      Originally posted by liteglow View Post
      Eneste gratisplassen jeg vet om er inne i parkeringshuset
      dem har jo en hall oppe på røsvold som dem har brukt til lager. lurer på om det er mulig å kjøre dær? dt er stort, slett å reint,
      men på sommeren så har jo alle asfalt ræserne gocart banen på acr
      å vi har store hopp å rein jor uten stein
      Marius Ranen 28år
      kjører FG monster jeep snart 4wd

      Comment


      • #4
        Hvis det e RIS-bygget du tenk på,så ha vel et eller anna firma fløtta inn der oppe...ingen som klar å fiks en gymsal da?

        Comment


        • #5
          Sommeren e jo det minste problemet,

          Masse fine plassa som nevnt over.
          E det ikke mulig å søk støtte tel bygging av sånt,vi va jo godt i gang ein gang i tia med bane i Ranenget å greier.

          Vært greit med både asfalt og Offroad bane.

          Syns begge dela e skøy men lik vel mest buggy/offroad kjøring.

          Ser ut som det e mange Nitro Fans her i Rana så det vel mest naturlig med
          utebane.
          Alikavel vært rått med et lokale/hall på vintern før El Bil sia Vintern e lengst.


          E vel egentlig den tia på året eg har mest tid tel hobby når eg tenk meg om.
          Traxxas E-Revo Mamba Monster
          Traxxas Summit/Revo Hybrid

          Comment


          • #6
            Ringte Roy som er Rektor på G.U.S !

            Han var meget hyggelig, og leie av gymsalen på gruben hadde han ingenting imot.
            Eneste problemet (denne sesongen) var at den er full fra 16:00 og helt til 23:00 hver eneste dag resten av sesongen !


            Tipset han kom med var å ringe før skolen begynner, da er det som regel ikke blitt fult.

            Eneste måten jeg ser at man kanskje kan klare å presse seg inn der noen kvelder, mått være å finne ut hvilke bedriftslag som bruker å trene der.
            Så kanskje man får bruke gymsalen når dm er ferdig

            Ellers, kanskje det er noen andre lokaler rundtomkring ?

            Comment


            • #7
              Inressant...

              Var det fullt i helgene også?


              Sa han noe om pris på leie?
              Traxxas E-Revo Mamba Monster
              Traxxas Summit/Revo Hybrid

              Comment


              • #8
                Originally posted by NitroKiller View Post
                Inressant...

                Var det fullt i helgene også?


                Sa han noe om pris på leie?
                Fult alle dager, lørdag samt søndager..
                Dette er jo possetivt for skolen sin del da
                Men kjipt for våres del hehe..

                Pris er jeg usikker på !
                Men det skal være felles pris på alle saler rundt om Mo.
                Så tror du finner det en eller annen plass på nett ang. priser på utleia av gymsaler osv..

                Skolen kan egentlig velge pris selv, men det skal være like dyrt\billig overalt i prinsipp.

                Comment


                • #9
                  kjøresteder




                  hær er det ett åver latt bygning som man hunn ha tatt åver pluss att det er en bra asfalt flekk på utsia nokk åverflate innomhus å det fins en bra klatrebakke på baksia.
                  det er jo en bra stor kjøreområde på siden av huset å i tilleg så er det langt i fra nermeste bolig
                  det er det bygge ligg lengst inne på høyre hand, man førbi jusk å kvale å gamle eka kemecal bygge så inn den c svingen mitt i bilde, nermeste nabo er armatec
                  Last edited by driftking1; 6 February 2010, 02:19.
                  Marius Ranen 28år
                  kjører FG monster jeep snart 4wd

                  Comment


                  • #10
                    grusbanen på røsvold


                    det hær er på røsvold på sia flyplassen... håper ikke våre radio kontroller tar åver flyet å styrter det rett i bakken

                    se i mitten av bilde er det en bra bane som ongene bruker før å kjøre cross og atv på perfekt før osser med ønsken om grus under dekka
                    Marius Ranen 28år
                    kjører FG monster jeep snart 4wd

                    Comment


                    • #11
                      Hmm..blir bare bedre og bedre dette!
                      Den plassen ved Eka var ikke så dum, skal kjøre forbi i kveld og se, men er sant at det lokalet står helt tomt ja. Noen som vet hvem som eier dette bygget?
                      Om sommeren er det vel egentlig greit, vi skal vel alltids finne en plass da. Ole Martin har også vært i prat med kommunen, og de hadde visst områder vi kunne få disponere fritt.

                      En skolegymsal var jo ikke så dumt da! Trenger ikke å bli så dyrt da siden det er offentlig. Bør jo være mulig å gå en grei avtale med en skole da. Men så var det matte da, det skulle man hatt slik at det ikke blir merker. Vet ikke hvordan det er på de gamle gymsalgulvene (behandlet tregulv) ? Er ikke sikkert det blir så mye merker der?
                      Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                      RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                      HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                      Comment


                      • #12
                        Knall,

                        Ser ut som det e muligheter i allefall.

                        Gled meg tel å få prøva bilen litt

                        E ikke akkurat beste utgangpunkt ute i snøen,Mini Revoen e alt før hissig tel
                        sånn kjøring.
                        Va ute en tur i dag å mått sett den i training mode...lol.
                        Traxxas E-Revo Mamba Monster
                        Traxxas Summit/Revo Hybrid

                        Comment


                        • #13
                          Ja, mulighetan e der, garantert! Bærre å få fengern "ut av ræva" så bi d bra d her!

                          Haha, trur eg nok! Faen min bil e litt syk, så d e kun revers som funger, og d ekke suksess i snyen! Bi bærre spøling og knoting!
                          Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                          RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                          HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rc-halv View Post
                            Ja, mulighetan e der, garantert! Bærre å få fengern "ut av ræva" så bi d bra d her!

                            Haha, trur eg nok! Faen min bil e litt syk, så d e kun revers som funger, og d ekke suksess i snyen! Bi bærre spøling og knoting!
                            Høres ut som du sku ha bytta ut biln din med en sånn en
                            HPI Racing 1/8 Savage Flux HP Brushless Truck RTR


                            Pris levert fra det store utlandet e vel ca 4200kr.
                            Men du har vel litt frynsegoder på Ringo så det sku vel ordn seg
                            på anna vis.
                            Traxxas E-Revo Mamba Monster
                            Traxxas Summit/Revo Hybrid

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by NitroKiller View Post
                              Høres ut som du sku ha bytta ut biln din med en sånn en
                              HPI Racing 1/8 Savage Flux HP Brushless Truck RTR


                              Pris levert fra det store utlandet e vel ca 4200kr.
                              Men du har vel litt frynsegoder på Ringo så det sku vel ordn seg
                              på anna vis.

                              Hehe, ja den der e rå! Sett filma av den der, e faen meg heilt rått korrr den går! Ha vurdert den, men e jo ikke heilt gratis. Får se ka eg gjør..e no litt dumt å sett 4.6'en på hylla allerede. Ha nesn ikke kjørt med den
                              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X