Announcement

Collapse
No announcement yet.

steder å kjøre på inne og ute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er ikke hver dag man ser en monster truck som klare stillestående salto.. Syk bil..
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • #17
      joa roy skor seg bra på ringo:P hadde han bare kunne delt litt prosenter med oss andre sååå!!! men gutta... passer det med ett møte på onsdag?? og eventuelt klokkeslett??

      Comment


      • #18
        Originally posted by rc-vekter View Post
        joa roy skor seg bra på ringo:P hadde han bare kunne delt litt prosenter med oss andre sååå!!! men gutta... passer det med ett møte på onsdag?? og eventuelt klokkeslett??
        Hahaha, du mener det ja, og hvordan vet du det da? Om det blir klubb skal jeg prøve å ordne en rabattordning til medlemmer på deler og utstyr.
        Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
        RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
        HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

        Comment


        • #19
          hehe.. ikke gløm hvor jeg jobber da(A) eller sånn igrunn så vet jeg ikke:O men har jobbet i butikk selv... så regner med du har det samme:P

          Comment


          • #20
            Haha, artikar!
            Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
            RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
            HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

            Comment


            • #21
              synsykt

              ja er eni skal ha meg en son dær en..... fant en bra link på
              youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=1Iw5oNlScQw&feature=fvw

              sjekk disse..... helt syke....
              THIS IS MY FIRST TIME JUMPING AN ELECTRIC 1/8 SCALE. ( I know you can jump better)sorry bout the vid quality....This vid has been reposted with better quali...

              Last edited by driftking1; 9 February 2010, 02:18.
              Marius Ranen 28år
              kjører FG monster jeep snart 4wd

              Comment


              • #22
                Når jeg kjørte innendørs på Gruben Gymsal ble det overhode ikke noe spor.

                Se video btw:





                Gjør opperksom på at det er gamle videoer
                Så lenge siden at ordet "drift" ikke var i ordboken

                Comment


                • #23
                  Originally posted by NitroKiller View Post


                  Pris levert fra det store utlandet e vel ca 4200kr.
                  Men du har vel litt frynsegoder på Ringo så det sku vel ordn seg
                  på anna vis.
                  Hmm..den prisen der er GOD! For innprisen til vår butikk er mer enn 4200 for Savage Flux fra HPI-leverandøren i Norge. Men regner med at frakt og evt. toll/moms kommer i tillegg til den prisen der...?
                  Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                  RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                  HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                  Comment


                  • #24
                    Jepp Pris er uten moms,


                    Slipper somregel unna den men greit å kalkulere med ca 20% extra.
                    Traxxas E-Revo Mamba Monster
                    Traxxas Summit/Revo Hybrid

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by driftking1 View Post
                      ja er eni skal ha meg en son dær en..... fant en bra link på
                      youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=1Iw5oNlScQw&feature=fvw

                      sjekk disse..... helt syke....
                      THIS IS MY FIRST TIME JUMPING AN ELECTRIC 1/8 SCALE. ( I know you can jump better)sorry bout the vid quality....This vid has been reposted with better quali...

                      YouTube- Flux like a pro! Part 2 - MASSIVE POWER
                      Nei korr i helvete! 130 klm/t? Fyfaen e heilt rått ka dem får tell no..men d der e jo å be om å ødelegg bilen.. trur d bi liksåmye skruing me den der, selv om d e EL-bil
                      Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                      RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                      HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                      Comment


                      • #26
                        SATAN SYKE FAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den der gikk no inni hælvette!!! menne.. eni der. det blir sikkert nok å skru på der å. 130!!!!!! wtf!!! ingen så liten bil som takler det i lengden:O

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by rc-vekter View Post
                          SATAN SYKE FAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den der gikk no inni hælvette!!! menne.. eni der. det blir sikkert nok å skru på der å. 130!!!!!! wtf!!! ingen så liten bil som takler det i lengden:O

                          Høres nesten ut som enkelte her inne ikke vet om Børsteløs teknologien på RC biler ?
                          Jeg har en 1:10 bil som jeg kjørte til skrall i sommer.
                          Jeg hadde ca 80-100kmh på den med rimelig standard oppsett.
                          I år har jeg øka med 4volt og 1000kv

                          Comment


                          • #28
                            (A) kan egentlig ingenting om el-biler :P eneste elektro bilen jeg har hatt var da jeg var bitteliten.. stolt eier av en nikko thunder falcon, den gjorde hele 43kmt og var den raskeste på den tida. og så har jeg hatt elektrofly (swift 2) og elektro helli :P men elektrobiler har vell aldri vært det store.. kjærligheten ligger i nitrolukta å masse skruing:P men vart jævli imponert over savage flux.. det var en hefti liten satan

                            Comment


                            • #29
                              Altså..har hørt mye bra om børsteløsteknologien, og sett en del videoer, men den siste videoen der av Savage Flux tok kaka
                              Overkjører jo faen meg nitrobilene Men dyrt though

                              Blir nok en drifteflux til sommeren ja ;p setter ikke savagen på hylla enda!
                              Roy Christian H. 88' mod, Mo i Rana
                              RC-ansvarlig ved Lekehjørnet Mo AS og nestleder i Arctic Circle RC Club.
                              HPI Savage X 4.6 Big Block m/revers og HPI Sprint 2 Flux

                              Comment


                              • #30
                                har du no link å pris på de derre driftflux greien???? satan det må jo være hefti som hælvette på godt underlag:P

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X