Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:10 Nitro/Elektro & 1:8 Track

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    en til med 1:10 bil

    Hei

    Ja da er det en til her med bil, fikk førjulspresang.. Mugen MTX4, har lurt litt på en sånne bil en stund. så sambo tok action på det
    Har ikke kjørt banebil før så det blir spennende å prøve det
    Ellers så er det vel bare et medlemskap som mangler for meg så kan jeg ta mine første skritt inn i den mere avanserte nitro verdenen..
    Er jo en del forskjell fra og frese rundt i et sandtak uten mål og mening, til en bane der man må holde seg på veien helst

    Christian
    HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
    Christian Eksund (1979)

    Comment


    • #17
      Så mye forskjell er det nok ikke, men det er jo mer en mening med det... Konkurranse bildet kommer jo seff mer inn...

      Herligt at det kommer flere... Skikkelig bra...

      Vil anbefale alle å ta turen til Sola Kultur Hus nå på lørdag for en RC prat... Her har vi ordnet til en 1/18 bane som vi skal sette opp for første gang.

      Ring meg på tlf: 930 25 368 dersom dere står utenfor...

      Blir nok en del kjøring fra 10.00 og ut over...

      Det blir sikkert kjøring på søndag også...

      Om dere skal ha dekk, fuel, motorer... så ta kontakt med meg... jeg og en kompis har startet en lite selskap slik at folk i distriktet skal få litt lettere tilgang til enkelte ting og tang.

      4 liter Byron Fuel vil ligge på ca. 350 kroner +/-... Og dekk vil ligge på ca. 80 kroner paret... Da snakker vi GRP som er tingen å bruke.




      Originally posted by christian.no View Post
      Hei

      Ja da er det en til her med bil, fikk førjulspresang.. Mugen MTX4, har lurt litt på en sånne bil en stund. så sambo tok action på det
      Har ikke kjørt banebil før så det blir spennende å prøve det
      Ellers så er det vel bare et medlemskap som mangler for meg så kan jeg ta mine første skritt inn i den mere avanserte nitro verdenen..
      Er jo en del forskjell fra og frese rundt i et sandtak uten mål og mening, til en bane der man må holde seg på veien helst

      Christian
      Asgeir Kinn 1979
      RRR - RB - 4PK

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X